Аз га си бях на селу, всички *** знаеха и мен, и гоуфу. Затуй мигач не давах, щото всеки знае къде живея и къде работя, и къде кафе пия и знаят ората, къде ше завия сутрин, за кафето, вечер, за вкъщи и така. А тука, софиянци прости, толкоз години ни мъ научихте значи, накъде съм тръгнал сутрин, накъде вечер. Мигачи, та мигачи...пууу...
Всеки се ядосва от липсата на толерантност от страна на човека срещу него. Нека бъдем по добронамерени един към друг и нещата ще изглеждат по различно. Убийте агресията в себе си! Така ще се почувствате щастливи.
До АнонименИ в Истанбул не дават мигачи масово, но според мен мигача е точно затова, да показва намерение да завиеш. Показва и културата, мисленето и съобразяването на водача с останалите водачи на пътя.
Трябва да бъдем толерантни към шофьорите с нисък интелект и бавни мисловни реакции.Все пак се иска усилие да се направи умствена връзка между главата и ръкатаподаваща мигач.За това препоръчвам на тези шофьори,на които подаването на мигач е голема трудност,да си подадат главата през прозореца и да измучат.Аз ще ги разбера.Г
Ако някои са ходили или ще ходят в Бахрейн ще разберат че мигача е само за украшение на автомобила. Два пъти ходих в Бахрейн и не видях един от местните да включи мигач. Тези които ги включвахме бяхме европейци. Най интересното е че не видях нито една катастрофа а всички карат като състезатели. А карат така защото пътищата им са като огледало. Може би това ги спасява от катастрофи.
Шофирането е да си свършиш работа, не да демонстрираш някакви супер умения. За тези с големите претенции си има състезателни категории. Ако се схване нещо толкова елементарно, няма да има почернени семейства.
Мигача се пуска предварително, а не в момента на маневрата. Това е заявено намерение за смяна на посоката. Някои тръгват да сменят лентите и тогава го пускат. Това няма никакъв смисъл. Ние виждаме, че сменяш лентата - ако не е късно да реагираме.
До До 12 чичоПрав си, по-добре е с аварийни, макар че и двата начина са удачни. Според мен ако те следва друга кола, най-добре преди спирането аварийни, а след това мигач и задна, за да няма недоразумения.
До Млад шофьорТоя отзад сигурно е свиркал на камиона, не на теб, но наистина ги има много нагли "нерваци", които стресират останалите с безумното си бързане ! Умните хора са казали "Бързай бавно !" !
И мен най ме дразнят първите два типа ! Включи мигач бе зелник, не караш по поляната, ЗА ТОВА ТИ Е СЛОЖЕН !! А за ония, които дори с над 120км/ч. ти се залепват на 2м отзад (че и по-малко), просто нямам думи ! *** БЕЗУМНИ !!!
На първо място в моята класация е престрояване без мигач, а на второ светлинен клаксон при застигане на магистралата. Ще дам пример -подал съм мигач, за да изпреваря група от камиони изведнъж един от камионите реши, че ще изпреварва тези пред него и направо влетя пред мен. Докато изчаквам камионът да изпревари другите камиони ме застигна бързащ автомобил и почна да ми светка, а беше видимо, че пред има камион. Е къде точно трябваше да отида ? Явно очакваше магически да прескоча камиона пред мен.
Като оставим настрана,че в закона не пише,че при паркиране трябва да мигаш надясно, какво става когато човек за да паркира дава десен мигач? В 99% от случаите движещият се зад него смята, че ще завива надясно на следващото кръстовище и не му оставя място да паркира. После следва една дълга върволица от коли, които трябва да върнат назад, за да се паркира. Какво те дразни в този начин на паркиране с включени аварийни светлини и веднага след това и за движение назад?! Не разбираш,че ще паркира ли?
Всъщност в закона няма изрично записано, че при паркиране трябва да подават десен мигач. Иска се по закон, цитирам: "водачът е длъжен своевременно да подаде ясен и достатъчен за възприемане сигнал. Сигналът се подава със светлинните пътепоказатели на превозното средство ..."
Написал е човека, че докато изпреварва е много селско да му светкаш. Наистина заслужаваш да ти набие спирачки и да плащаш после като поп. За такова като твоето в белите държави, каквато и ние искаме да станем има солени глоби. За рисково шофиране и неспазване на дистанция.
Днешните шофьори ,взели книжка след 90те ,използват аварийните светлини ЗА ПАРКИРАНЕ!?!?,вместо десният мигач както е по правилник.Аварийките се ползват за щяло и нещяло,спира някой пред теб,или се движи бавно /без да е закъсал/ и да се чудиш какво точно си е наумил водача -наляво ли ,надясно ли ,ще спира ли ,ще паркира ли!?!?Ежедневие!Правилник ли,закон ли?Особенно ,,девойките"-100% от тях ползват аварийните за всичко,а после,,Какъв ти е проблема бе"
Първо и с 95 да карам и да изпреварвам тир - ше чакаш отзад. Второ 140 е лимит не цел. Трето карам и аз със 140 по магистрала. Спокойно не си само ти най големио ралиткаджия да си зад мене да ми присветкваш карайски с двеста. Ако искаш да си само ти на пътя купи си парцел, направи си път и си карай с колко искаш.
До ШофьорАбсолютно! А, тия дето дават мигач, го дават по времен на престрояването, а то трябва преди. Другия основен проблем е дистанцията. Масово е по 2-3 метра.
Ти пътна полиция ли си та да казваш кой с колко да кара? Радар ли имаш та знаеш с колко "хвърча" ? Карам си с ограничението от 140 на автопилот и постоянно трябва да натискам спирачки заради такива като теб дето карат бавно и все едно пътя е техен. Не мой човек, пътят е толкова мой колкото и твой. Като караш бавно, ще чакаш да те изпреварят и тогава ще се моташ в ляво.
Пусни мигач, бе! Какво вбесява най-много шофьорите на пътя