27

Циник

преди 5 години

Защо пак триете постове?Знам, че сайта ви се списва от некадърници и илитерати... ще е хубаво да се осведомите за Фрекинга ... и как лицемерите в САЩ - тровят собствените си подпочвени води с чисти отрови в преследване на печалба!А и едва ли американските автомобили бълват по-малко вредни емисии от европейските или азиатските.

26

69

преди 5 години

след 15 години май само богоизбраните ще имат лични автомобили

25

Неразбирко

преди 5 години

Това за нивото на азотните оксиди в новината е малко странно. Нормите са различни за различните моторни превозни средства. Примерно за азотните оксиди при дизеловите по ЕВРО V и VI за товарните автомобили над 3,5 тона са 2000 и 400 милиграма/км, а ЕВРО 5 и 6 за лекотоварни автомобили с тегло до 1305 кг са съответно 180 и 80 милиграма/км. Тези 168 милиграма от новината за кого се отнасят?

24

Циник

преди 5 години

Mpъсната война на САЩ е факт!Там където - те не могат да борят конкуренцията с легални средства - си служат с удари под пояса.Ефекта на доминото - може да завлече икономиките на целия евросъюз на дъното!Стожера на първата европейска икономика Германия е автоиндустрията.Хиляди други фирми са свързани ( като лиферанти ) с нея.

23

Неразбирко

преди 5 години

Очаквано. Първо подеха кампания против дизеловите коли, а сега и против бензиновите, както и се очакваше - все пак бензиновите коли като цяло замърсяват повече Принципно от автомобилите няма толкова голямо замърсяване, колкото се твърди, а за България замърсяването от автомобилите е пренебрежимо малко, далеч под допустимите норми.

22

ТАКА ДЕ

преди 5 години

До Minuva42Всъщност не си ПОЖЕЛАВАМ, давам ти акълец какъвто НЯМАШ.

21

Циник

преди 5 години

Тесла - още в производството - причинява вредни емисии на 70% от 10 годишния пробег на 1 дизел.Стои отворен въпросът - и какво ще стане с акумулаторите - стигнали края на експлатационния си живот.Всичко ( както с право спомена някой преди мен ) е въпрос на "лобита" .САЩ отдавна обяви "***" война на европейските си конкуренти - използва всички средства да ги унищожи.Бизнеса отдавна е и политика! Уникожението на този европейски бранш ще донесе на Европа - безработица , глад, и мизерия.

20

Гoшу

преди 5 години

До 19Колко се е увеличило населението от 1996 година досега. А колко са се увеличили използваните автомобили, Глупи :))) Голямо сравнение направи. А знаеш ли, че в началото на индустриалната епоха всички заводи за работили на въглища и яко са димели комините и въздуха е бил по-чист отсега :)))))))

19

Opel на газ

преди 5 години

Аз на моя хлопел бензин не съм му слагал от 5-6години и съответно бензинови пари няма!Даже и бензибовата ми помпа изгоря и не съм я сменил!Бича направо на газ а газта у бутилкта няма как да избяга!

18

Анонимен

преди 5 години

Нормите ежегоно се повишават, а аз по-чист въздух не усещам.То през 1996-та, като имаше само "евро 1" беше по-приятно за дишане.

17

Неук

преди 5 години

Европейските производители най-накрая разбраха с какво Тесла ги е била. С лобизъм. Мъск плати на лобисти да прокарат безумни- наистина излишни норми за екология на ДВГ и сега всички ще си плати затова. Е естествено Тесла хич не е по-евтина от други електрички и въобще няма намерение да подобрява качеството на изработка. Просто ще е доминант и ще си избие всички загуби. А замърсването не намалява с приложените еконорми, което се доказа след забраните в Германия - ползата е под 1% по-малко емисии

16

Шоп

преди 5 години

Цървулите веднага писнахте да не ви спрат каручките!

15

Калеко Алеко

преди 5 години

Честито, това ще ви докарат Еколозите ... Липса на нов лифт в Банско, заради една просека от дървета, при положение че незаконно се изсичат хиляди тонове дървен материал ... Скъпи автомобили недостъпни за средния българин и хиляди коли с изгнили гуми, спрени от движение, които ще зариват междублоковите пространства. В същото време ще останат вредни производства в страни от третия свят, а и в някои от развитите, които са основен замърсител на атмосферата ... Аман от зелени популисти и вегани ...

14

не е в това проблема

преди 5 години

Вместо да мислят как повече да ограничават производството на нови коли, да вземат да спрат от движение колите над 10год. за цяла европа. Те отделят многократно повече.Като стане на 10 години да се спира от движение.И не е задължително всички да имат коли. Едно време коли имаха малцина и хората си бяха свикнали да ползват обществен транспорт. Сега всеки с бракма за 1000 лв лева трови въздуха колкото 5 нови коли.Който няма пари за кола под 10 год, НЯМА ДА КАРА, а ще ползва метро, влак...

13

Minuva42

преди 5 години

До ТАКА ДЕАко аз и такива като мен се отдеглят в планината, то такива като теб ще останат без работа и препитание. Така, че внимавай какво си пожелаваш :)

12

Охобохо

преди 5 години

Когато някой вулкан изригне,ходят ли да му мерят вредните изпарения и частици, и как го глобяват?!Спират ли го от производство,движение и изригване?!!!!Вредните емисии както и колкото и да ги намаляват все ще ги има щом има горене,това са физични закони.Някой ден колите ще се движат на ток и браунгаз,но до тогава ще има замърсяване.

11

ТАКА ДЕ

преди 5 години

До Minuva42Щом е така, купи си къщичка високо в планината, гледай козички и децата ти ще помагат.

10

Minuva42

преди 5 години

До ТАКА ДЕДобре, да перефразирам: Повече ми пука какво дишам аз и децата ми, отколкото какво дишат в Китай. Това за вятъра не е съвсем вярно, защото тези частици не са много мобилни.

9

ТАКА ДЕ

преди 5 години

До Minuva42На теб може и да не ти пука какво душат в Китай, ама ветъра е общ за целото земно кълбо.

8

Minuva42

преди 5 години

До Пчеличката МаяИдеята на тези рестрикции не е само глобалния екологичен ефект, а най-вече качеството на въздуха който всички ние дишаме - и ти и децата. За това на мен специално не ми пука в Китай какво дишат.