33

Аутоклим...

преди 5 години

И падне ли под 5 градуса системата се предпазва, като изключва компресора, т.е. може да обираш влагата с него до към 5 градуса. А за смазване на осовото уплътнение на кмпресора е препоръчително по към 3-4 пъти в месеца да се включва за по към 5 минутки да поработи, че иначе изсъхва и слепва, като при първото включване на пролет може да се наруши плътността му и да се получи пропуск на хладилен агент.

32

I'm

преди 5 години

Климатроника топли през зимата и го прави перфектно! До 2-3 мин започва да духa топъл въздух и това няма нищо общо със загрялата се до някаква нищожна степен охлаждаща течност в двигателя. Казано с други думи, топлото не идва от класическото парно на колата. Мога и него да използвам, но не и в началото, защото няма как да топли. Не знам какви коли карат дървените философи-разбирачи, но статията е вярна. Климатроника работи през зимата и топли, много много преди двигателя(и антифриза в него)!

31

Бобчо

преди 5 години

Абе имам чувството, че всяка статия за автомобили в тоя сайт е писана от хора, дето в кола не са влизали. Карам една дърта 20 годишна каруца, ама компресора при под +18 градуса външна температура не моеш го накара да тръгне. В новите коли пък електрониката сама си решава кога да си пусне компресора евентуално. Отделно ако в колата ти има конденз, по-добре си изсуши стелките и виж дали няма теч и напоени мокети с вода. Смяната на филтъра на купето също много помага.

30

Влади

преди 5 години

Кой пак учен ***, с основно образование е писал тази статия? Че и закони за хидродинамика цитирал! Като са минусови темпратурите как ще ти заработи комресора в режим охлаждане. Пак някои си бъркал в носа и творил! Сигурно е от майсторите вързани с автоджамбазите. Те всички говорят учено, големи разбиратели, един вид, са въздухари, само да лъжат балъците.

29

House M.D.

преди 5 години

Откъде да пусна климатика на Лада 2107?

28

до пепи

преди 5 години

пич какво да разкарвам, сутрин като е минус 10 на вън, като седна в колата колко мислиш че е, плюс 10. Може ама ако имаш печка Вебасто.

27

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 25Топлината при дизела отива да си грее мотора. Моята изстива, когато е само на парно, трябва да има товар върху мотора. С включен климатроник е съвсем различно

26

Анонимен

преди 5 години

има вярно в написаното ама и не толкова, климатроника ми на ауди, при минус 5 ще се включи с компресор ама друг път, той компютъра не го пуска. Чак като я докара около 10 градуса в купето може да ползваш опцията осъшаване предно стъкло, тоест компресора тръгва...

25

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 24Прочете ли за VDC? Виж до какви минусови температури работят. По спомен до около -35СА за Ситроен...без думи

24

Анонимен

преди 5 години

21, как точно сътвори този бисер : с парно моторът изстива и купето е студено ? Къде според теб отива топлината от двигателя предназначена за отоплението на салона?

23

Анонимен

преди 5 години

21, е чак пък "незнаещи в ситроен"....... малко преосолИ манджата. Те няма и върху какво да умуват. Имат писани процедури.

22

Анонимен

преди 5 години

До ВаскоТова е вярно за коли над 20г.... При новите не е така

21

Пепи

преди 5 години

Лятото когато температурите са доста над 30,вътре се нагрява до над 50.А зимата пък обратното.Същото е като у дома.

20

Анонимен

преди 5 години

Хаха, този пък чак пита незнаещите у Ситроен...С климатроника се отоплявам зимно време, с парно мотора изстива и купето е студено. Нещо да си чул за Variable Displacement Compressor (VDC). Работи при всякакви температури, всички по нови коли са снабдени с такива. Како винаги е и включен.

19

Пепи

преди 5 години

Слушайте внимателно - няма да повтарям.И зима и лете когато температурната разлика е голяма,начина е един и същ.Влизате и отварят прозорците до долу.след като разкарате топлия въздух или евентуално - много студения,чак тогава пускате климатика или парното.

18

хахо

преди 5 години

Четете внимателно.Никъде в статията не пише и аз не съм написал,че с климатика през зимата се отопляваш.Отоплява загрелият двигател чрез подгрятата от него охлаждащата го вода,а работата на климатика през това време спомага за супербързото в рамките на минута изсушаване и поддържане на въздуха в купето без влага,която изпотява стъклата,включително и влагата отделяна от човек при дишане.

17

Торлака

преди 5 години

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe."A.Einstein

16

до 13

преди 5 години

Не е известно още да е конструиран вечен автомобил.Всички части се износват,което зависи от много фактори.Като се започне от качеството на производството,мине се през качеството на пътищата,атмосферните условия и не на последно място от качеството на задкормилното устройство.

15

Анонимен

преди 5 години

Разликата между авто климатик и климатроник е в това, че клилатроника има прецизно управление чрез датчици за температура, които му подават сигнал кога да работи и кога да спира. Климатика просто си бачка. Но и двете през зимата НЕ ТОПЛЯТ. Айде сега малко прочетете! Имате компютри в ръцете.

14

Анонимен

преди 5 години

Няма съботен ден да не използвам климатика за охлаждане, независимо колко студено е навън. Петък вечер като издъня кило и половина водка, сега по обед така ми гори отвътре , направо ще ми се подпали джигера.