До niki80% от програмистите са такива. Нагли, некадърни, и ограничени. Искат по 5-6 хиляди лева заплати, а не могат елементарен код да напишат. Изключвам от общата картина едни 20% супер професионалисти. Познавам и такива.
че А1 продава е-винетки започвам да подозира, че може те да са правили сайта. И техните системи са същите мошеннически творения, които по няколко пъти ти цъкат минути и ти надземат непрекъснато от сметките. А ако искаш нещо да се разправяш те пращат в кол центъра да си говориш с някакъв робот докато ти писне и се откажеш. Само Виваком май са по-зле.
Ясно е че трябва да бъде предвиден вариант за връщане на сумата и то чрез заявка в системата. Както е при банковите плащания. Ако объркам сметката на която превеждам мога да направя заявка за връщане...Нормално е да бъде сбъркан символ или да бъде направено двойно плащане. Въобще не мога да повярвам, че хора които професионално се занимават със сайтове за плащане не са предвидили варианти. Сигурно са написали кода"на коляно" или са го дали на студентите да се упражняват.
Какви са тезли програмисти, които ще направят система, където може да регистрираш повече от 1 винетка на даден автомобил???Това основен проблем още в дизайна на системата. Че то ако това е нормално, представям си останалите части от системата на какво приличат?!
А не може ли просто да пуснете една заявка за всички плащания дет се дублират за един и същ рег номер и да не се налага потребителите да пишат молби и простотии... не зная тея 16 мил какво включват, но така да се осссереш за толкова пари...
Не е виновна програмизацията, виновни са българите, че не я разбират и не могат да я прилагат.
Скапаната система на некадърните герберски калинки ви е взела неправомерно пари и ви карат да ходите да се молите да ви ги върнат? В Германия такива проблеми се уреждат с един емейл. Няма нужда от молби до началника.
От АПИ напомнят, че за сгрешени по вина на потребителя символи от регистрационния номер на превозното средство суми не се възстановяват. Отговорността за правилното деклариране на регистрационния номер на превозното средство е на потребителите.Това в условията за използване ли са, в които пише следното: "..." Благодаря. Ненормалници!
Като сгреша номера и изпусна буква и няма да ми върнат парите тези пари къде отиват? И от АПИ как ще приберат пари от часно лице и осчетоводят на база на какво основание?
Взимате си неплатен отпуск, за да може да висите като паяк в АПИ, за да си върнете парите, които АПИ ви е откраднала.
Никъде в правилата за въвеждане на регистрационния номер не пише дали номера се въвежда с латиница или кирилица, при това "У" за Ямбол, не е латинското "Y". Доста нагло звучи, че след като си платил, но номера е сбъркан по една или друга причина, да не можеш да го поправиш, но наглостта е типична за ГЕРБ и останалите мутри.
започвате да берете ядове,това започвате да правите, а би трябвало да ви доплатят сума като компенсация за грешката
Е как какво!?Гласувате за 4-ти път за Суджука и ГЕРБ!!!Следващият път не два, ами 20 пъти ще ви глъгне парите.
От АПИ напомнят, че за сгрешени по вина на потребителя символи от регистрационния номер на превозното средство суми не се възстановяват. Отговорността за правилното деклариране на регистрационния номер на превозното средство е на потребителите.ТОВА НИКЪДЕ ГО НЯМА!
При 180 милиона за тази проста системка, АПИ трябва да издири всеки от когото е взела повече от един път пари за винетка и да му върне парите с лихва. Защо обрания трябва да подава заявлние към крадеца, да му върне парите?
Bgtoll.bg ви глътна два пъти пари за е-винетка? Какво да направите!