27

SS

преди 5 години

Но за сметка на това сме на първо място по брой коли на глава от населението, *** не може без кола! Иначе много сме бедни и само се оолакваме, но даваме хиляди левове на година на автомафията и мутрите!

26

Мототехника

преди 5 години

Еееех едно време, по Тошово, бяхме в челната тройка!ХА ХА ХА ХА

25

Анонимен

преди 5 години

Абе до 8 години ще изревете от психически тормоз над децата ви. Ревете не се смейте.

24

V

преди 5 години

Благодарение на герб и бсп ;) Гласувайте само за тях.

23

Иф

преди 5 години

Тия дето карат луксозни автомобили и любовниците им,нито мозък,нито морал имат,ама са близки до Юда от Банкя и заместника му с великия Кръстник.

22

Анонимен

преди 5 години

Нови коли в Люксембург 86 на 1000 човека. Това прави средно на 11,6 години да си купуват нова кола. Разбира се едни купуват по-често, други по-рядко.

21

Анонимен

преди 5 години

Повече няма да коментирам. Писна ми, обиждат ме преоспелите в България само хора. Представям си след 8 години сигурно ще ви гонят от къщите и ще е жените пред очите ви. Чао, довиждане не благодаря. И ще бият децата ви пред очите, за да ги възпитават, а вие ще им ръкоплякате.

20

Ал Кохол

преди 5 години

Майко мила, даже не в ЕС, а в ... Европа?! Само Украйна е след нас, държавата, която е смачкаха по-зле и от нас в последните 4-5 години.А според ГЕРБ цъфтим и аха да вържем. По-красноречив критерий от това за "просперитета" ни - здраве му кажи.

19

Анонимен

преди 5 години

Тук сме закърмени с горублянския манталитет. Българинът е в пъти по-склонен да даде луди пари за престижна марка н-та употреба, вместо да кара нова кола от лузърска марка. Тук всички сме тарикати и мъжкари..разбираме ги нещата с колите.

18

Анонимен

преди 5 години

Навсякъде по света си карат стари коли. Само в България някакви байганьовци се учудват на това.

17

Иф

преди 5 години

Ние и по престъпни бизнесмеми сме първи-редник Киро,например.Що не каже какво има зад тия дувари,по три метра високи,какво произвежда и къде се пласира?Не че народа не знае,ама аршина е друг.

16

Анонимен

преди 5 години

Ау, дали преди 7-8 години го писах, като коментар . Сега си представям как е. Представям си след още толко.

15

До 13

преди 5 години

Много спорен е въпроса дали да си купиш нов евтин *** или да си купиш употребявана кола от по-висок клас. В такава ситуация аз по-скоро бих купил нещо по-качествено, отколкото евтината нова некачествена кола. За да не пишеш безмислици за мен - сега карам нова качествена кола.

14

Анонимен

преди 5 години

Швейцария и другите северни държави с най-високи заплати масови по 10000 20000 евро и не купуват нови коли кой знае колко така,че не е само до заплати

13

Анонимен

преди 5 години

Преди няколко дни имаше статия за най-евтините нови коли у нас.Всички коментари бяха на *** дето нямало да си купят никога такива, щот за същите пари щели да си купят "престижна" втора/трета/ употреба.Докато има хора дето е по-важно да карат дърти опърдани таралясници, вместо нова/на същите пари,макар и по-нисък клас/ ще сме на дъното на класациите.

12

Розата

преди 5 години

Те,колите добре че не се купуват по акъл,щото Цветанов ще ходи пожизнено пеша.

11

Анонимен

преди 5 години

И по нови самолети също сме последни.

10

???

преди 5 години

Гърция с 9 нови коли на 1000 човека, а Русия с 10 нови коли на 1000 човека. Дали е само въпрос на доходи?

9

Уотсън

преди 5 години

Елементарно..Люксембург с най-високи доходи в ЕС карат чисто ново коли..Българите с най-ниски доходи в ЕС караме 20+ годишни таралясници!Щеше да е новина ако наяк беше обратното!

8

Анонимен

преди 5 години

Това е някаква форма на поръчкова статия, която трябва да помогне на Тиквата, за да оправдае вдигането на данъка на стари коли. Хората нямат какво да ядат, чудят се лекарства ли да си купят или хляб, а наште шайкаджии искат да го накарат да си кепува нови коли?!