А някога да сме били най-отгоре в тази класация??? Какво се тръшкате днес? Колко години комунистите ни дърпаха назад от цивилизованите държави???
България не е държава, в която да си купиш нова кола, даже и да имаш парите за нея. Говоря за нова кола, а не за нова "кола от 10-30 хиляди лева. Значително по-добре е да се купи употребяван автомобил, който след няколко години ще е в по-добро състояние в сравнение с новата "кола" за 20 хиляди лева, която би могъл да купиш. Скъпа нова кола не е препоръчително да купиш по други причини - трябва то гараж, крадат се, подпалват ги, каското ти е в първите години поне 3000-4000 лева и т.н.
В Центъра на София живея, кола има, на работа ходя пеша, в градски транспорт се качвам доста рядко. Никакви изцепки по отношение на колите не виждам. Виж в твоето село Горно нанадолнище и в съседното ти село Долно нанагорнище, може и така да се забавлявате - колите да са ви с износени гуми.
Аз имам 38 годишен москвич 412 ,гаражен в отлично състояние на почти 550 000 км.Нямам пари за нова кола.
Я сега, докато си се разхождаш пеша щото явно си пешеходец или живееш в някое село дето няма коли, когато отидеш в близкия град позагледай 10 скъпи коли с какви гуми карат.Повечето са летни, или зимни на по 10 сезона.Щото и този консуматив при тях е доста скъп а не влиза в графата с гъзареенето.Хахаххахаха
Къде ги намирате тези, които описвате? Аз само по сайтовете чета от такива като теб, че имало такива хора, но на живо никога не съм ги срещал.
А преди 1989г изпреварвахме по нови коли ГДР, Чехословакия, ПОлша ,Румъния,Унгария, а Югославия направо я слагахме в джоб.СССР не се пипаше.
НАПЬЛНИХА СТРАНАТА СЬС СТАРИТЕ КОЛИ НА ЕВРОПА-ПРИЛИЧА НА ГРОБНИЦА ЦЯЛАТА ДЬРЖАВА .ДОКОГА БЕ УПРАВНИЦИ-НАРОДА ВИ Е БЕДЕН, НО НЕ Е ***,КАКТО ГО СМЯТАТЕ ВИЕ.
До До двамата долутова е така вероятно, защото си си взел смислена кола, която да ти върши работа, а не за "гъзареене". В такъв случай хората избират точно такива мощни стари немски коли. В голямата си част те са и тунинговани по един или друг начин. Проблема също е и, че хората надскачат възможностите си и докато ти за нова част на Дачия, Рено, Opel и други в този ранг ще дадеш 100лв., то те трябва да се бръкнат в джоба с пъти повече и се прибягва до тези свински опашки. Важна си е гъзарията.
2 нови коли на 1000 човека, като повечето са таксита и служебни коли на фирми и ведомства, а една е на гражданин - на SS.
Ето двама типични преставители на Бугарската раса.Колата ми е нова....втора ръка не съм купувал.И да, пълно е с такива опър де ни от италянците мерцедеси на по 3-4 години с навъртени 300 400 хиляди или 150 (казано по нашенски) километра.Защото хората ги взимат нови за да ги ползват а не да спират пред кварталната кръчма всяка вечер и да ги държат по гаражите щото харчат много.А като стане време за обслужване аде при бай пеша с MD40 и много свински опашки.СТАР Е ЕСТЕСТВЕНО
Не само, че не можем да си позволим нови коли, но даже и употребявани коли трудно може да си позволим. По брой лични коли на 1000 човека от населението, България е два пъти под средното за ЕС.
До SS. Не си прав колега. Според" народното събрание " най-здравите автомобили са от марките БМВ и МЕРЦЕДЕС . Същите са с най - евтина поддръжка. Това е доказано от всички депутати, или ти ги обвиняваш в лъжа. Според мен хората нарочно не ги карат за да ползват Метрото и градския транспорт. Щото трафика е много кофти.
Имаш ли си на идея какъв Мерцедес можеш да купиш за 40000 лева? Май нямаш. В общият случай купуваш Мерцедес на по-малко от 4 години, или под 10 години, ако е от по-висок клас. Явно за теб Мрецдес на 2-3 години е стар, много стар....
Май само ти правиш това, което си написал, че правят другите. Досега не съм видял нищо подобно на това, което описваш.
Естествено.Бугар дава 40 000 лева за стар мерцедес отколкото за нова кола.Нали е мерцедес а стандарта му не позволява за нов ама мерцедес да е.И след 1 месец ку рн ик пред блока щото обслужването му е 10 000.
Достигнахме до велико прозрение. Къде са сега "Бек вокалите" да обяснят , как така отличниците на Европа с най-хубавите магистрали , не си купуват нови автомобили. Защо се стискаш народе ,затова ли вдигнахме пенсиите и заплатите на учителите? Още от февруари всеки , които има нова заплата, трябва да си купи нова кола. Какво толкова, за лизинг трябват около 350лв. Първо да си купим , ще ги караме след две три години на следващото увеличение на заплатите. Амин
Абе с тези мизерни доходи и чорбаджии , за които "кризата" няма свършване - какви ти нови коли. то - заплатите малки , а данъци , такси , непрекъснато повишаващи се цени на каквото се сетиш - няма свършване тая скъпотия - само до нови коли опряхме...Да започнат да вдигат заплатите при непроменящи се цени - ще си купуваме нови коли , на кого му харесват стари дараци...да не сме мазохисти. Стандартът ни на живот - това е проблема...Къде са парите?
Ами ясно е че доходите у нас не са високи. Също така и много от българите работят в селището дето живеят. Нямат нужда от кола всеки ден да се придвижват за работа. Ние си купуваме само употребявани коли. Коли на по 5-10 години. От частни лица. Като видиш стопанина и ти е ясно как си гледа колата. И до сега не сме се лъгали. Веднъж си купихме почти нова кола от автокъща. Беше съвсем наред, Само екстрите й бяха "преджобени", в смисъл гуми стари, акумулатор, пукнато канче за чистачна течност.
Нова кола за българина - не и в този живот! Дори и да ни я подарят, средностатистическият сънародник не може да я кара и поддържа със смешния доход от 250 - 300 евро месечно!
Мизерия: На дъното сме по нови коли на човек в Европа