16

до един от германия

преди 5 години

Ти не гледай какво се прави в Германия. Там канят бежанци и после ги хрантутят, като им дават по няколко стотин евро на месец. От там акъл не взимай.

15

до един от германия

преди 5 години

Нека се запази теснолинейката, ама ти ли ще и покриваш загубите в милиони на година? Или ще бъркат в джоба на целия народ?

14

ЗАКРИВАЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙЙ

преди 5 години

По тази линия отдавна не се превозват никакви товари (тирове и всякакви камиони) изхвърлиха БДЖ от играта. Пътниците, които пътуват на ден с трите влака, може да се съберат в 2 буса. А за атракция се доказа, че не става защото ретро влака пътува веднъж на 2 години и вози мераклии, които може да се съберат в 2 трабанта и приходите от тях не покриват само въглищата, които ла.па парната машина от Септември до Добринище.

13

Tim

преди 5 години

Всеки си пише без да разбира от железопътен транспорт по тази линия не се случва често да има проблеми и малкото хора който отговарят за железния път се стараят но трябва да се разбере че жп транспорт без хора който да работят не се развива и подържа но за жалост от многото реформи в бдж се изпусна контрола и изпълнението на всички инструкции за движение и безопасност но във случая не се знае да ли преди това е паднала или по време на движение защото теснолинейката не се движи с висока скрост

12

Един от Германия

преди 5 години

Абе хора, в Германия подобни стари теснолинейки са най-големия хит. Млади и стари туристи масово ги използват, дори и с парни локомотиви като в планината Харц. Подобна атракция в Германия е скъпо платена. Пътувал съм с теснолинейката от Септември до Велинград и съм се възхищавал на природата. С колата е стрес, а и върху шосето падат камъни от скалните масиви, надвесени се над него. Нека да се запази тази теснолинейка.Необходима е туристическа реклама.

11

???

преди 5 години

Кратуне! Правиш ли разлика между Свличане и Срутване? Или и ти искаш да подражаваш на псевдо журналистите с научена някоя нова дума? Невежеството покорява все повече и повече върхове...Та в твоя стил-аз искам да стане свлачище в Министерския съвет и НС.

10

Анонимен

преди 5 години

От 25 години се говори за закриване на тази изключително губеща линия. Кога най-после закриването ще стане факт? Имам усещането, че нарочно не се закрива, за да участва активно в нарастването на общия дълг на БДЖ.

9

Кратун

преди 5 години

БДЖ играят на тука има - тука нема. Не може да се оставя не случайността да се стига до такива инциденти, които струват наистина много пари. Склоновете трябва да се ревизират и всички възможни срутища да се укрепят! Не може вечно да бракуваме локомотиви и да купуваме други!

8

Шопо

преди 5 години

Алууу,БДЖ-то !!! Изтепаха народецо,бе!

7

Анонимен

преди 5 години

ГРОБ сринаха държавата за 10години.Но те не са виновни.Вината е на простото балканско племе наричащо се българи.

6

Въпрос за 3 клас

преди 5 години

Броят на скалите в България по голям или равен е на броя локомотиви на бдж? Второ под условие. При верен отговор на първия въпрос, за колко време бдж ще остане само с вагони за скраб? Подсказка със звездичка, трябва да се отчетат и броя печки тип Хитрино покрай жп линията, които също допринасят за крайния отговор на задачата.

5

Българина

преди 5 години

Някой може да напише бестселър, как за 10 г при герб изостанахме с 20 г зад Източна европа...... На бб и цц им подхожда златен скункс за цялостни видими резултати

4

нема угодия

преди 5 години

Ако машиниста е следял пътя,това нямаше да се случи!Друг въпрос е,че там склоновете не са обезопасени,а БДЖ пък иска да закрие линията!

3

Тиквуний

преди 5 години

Няма проблем ! Всичко е точно! Нали АЗ или някой мой "партиен другар или другарка" НЕ са били в теснолинейката ! Ние си имаме джипове и охрана и се движим по магистралите , които сами се си ги "направили" и сме си ги "окрали" ... Боли ме фара , че БДЖ-то ни е на нивото от 70-те години със същите локомотиви , вагони и железен път !!! .... Важното е , че все още има какво да се "гепса" от него ! ... Най много на някой вагон да напиша - "ЛОКО СОФИЯ" !!! ..........

2

Аз

преди 5 години

В България ако пътуваш с кола ще ри падне лампа в тунел или тие в насрещното. Ако си с бдж ще те удари 240 тонна скала, ако си с колело ще те блъсне шофьор без книжка ...тук транспорта е убийствен но иначе ГО искат да я вдигат по вина на шофьора

1

Ф.С.В.

преди 5 години

Каквито ни магистралите- такива са и ЖП линиите- Чудя се въобще останаха ли им локомотиви на БДЖ??