Ти не гледай какво се прави в Германия. Там канят бежанци и после ги хрантутят, като им дават по няколко стотин евро на месец. От там акъл не взимай.
Нека се запази теснолинейката, ама ти ли ще и покриваш загубите в милиони на година? Или ще бъркат в джоба на целия народ?
По тази линия отдавна не се превозват никакви товари (тирове и всякакви камиони) изхвърлиха БДЖ от играта. Пътниците, които пътуват на ден с трите влака, може да се съберат в 2 буса. А за атракция се доказа, че не става защото ретро влака пътува веднъж на 2 години и вози мераклии, които може да се съберат в 2 трабанта и приходите от тях не покриват само въглищата, които ла.па парната машина от Септември до Добринище.
Всеки си пише без да разбира от железопътен транспорт по тази линия не се случва често да има проблеми и малкото хора който отговарят за железния път се стараят но трябва да се разбере че жп транспорт без хора който да работят не се развива и подържа но за жалост от многото реформи в бдж се изпусна контрола и изпълнението на всички инструкции за движение и безопасност но във случая не се знае да ли преди това е паднала или по време на движение защото теснолинейката не се движи с висока скрост
Абе хора, в Германия подобни стари теснолинейки са най-големия хит. Млади и стари туристи масово ги използват, дори и с парни локомотиви като в планината Харц. Подобна атракция в Германия е скъпо платена. Пътувал съм с теснолинейката от Септември до Велинград и съм се възхищавал на природата. С колата е стрес, а и върху шосето падат камъни от скалните масиви, надвесени се над него. Нека да се запази тази теснолинейка.Необходима е туристическа реклама.
Кратуне! Правиш ли разлика между Свличане и Срутване? Или и ти искаш да подражаваш на псевдо журналистите с научена някоя нова дума? Невежеството покорява все повече и повече върхове...Та в твоя стил-аз искам да стане свлачище в Министерския съвет и НС.
От 25 години се говори за закриване на тази изключително губеща линия. Кога най-после закриването ще стане факт? Имам усещането, че нарочно не се закрива, за да участва активно в нарастването на общия дълг на БДЖ.
БДЖ играят на тука има - тука нема. Не може да се оставя не случайността да се стига до такива инциденти, които струват наистина много пари. Склоновете трябва да се ревизират и всички възможни срутища да се укрепят! Не може вечно да бракуваме локомотиви и да купуваме други!
ГРОБ сринаха държавата за 10години.Но те не са виновни.Вината е на простото балканско племе наричащо се българи.
Броят на скалите в България по голям или равен е на броя локомотиви на бдж? Второ под условие. При верен отговор на първия въпрос, за колко време бдж ще остане само с вагони за скраб? Подсказка със звездичка, трябва да се отчетат и броя печки тип Хитрино покрай жп линията, които също допринасят за крайния отговор на задачата.
Някой може да напише бестселър, как за 10 г при герб изостанахме с 20 г зад Източна европа...... На бб и цц им подхожда златен скункс за цялостни видими резултати
Ако машиниста е следял пътя,това нямаше да се случи!Друг въпрос е,че там склоновете не са обезопасени,а БДЖ пък иска да закрие линията!
Няма проблем ! Всичко е точно! Нали АЗ или някой мой "партиен другар или другарка" НЕ са били в теснолинейката ! Ние си имаме джипове и охрана и се движим по магистралите , които сами се си ги "направили" и сме си ги "окрали" ... Боли ме фара , че БДЖ-то ни е на нивото от 70-те години със същите локомотиви , вагони и железен път !!! .... Важното е , че все още има какво да се "гепса" от него ! ... Най много на някой вагон да напиша - "ЛОКО СОФИЯ" !!! ..........
В България ако пътуваш с кола ще ри падне лампа в тунел или тие в насрещното. Ако си с бдж ще те удари 240 тонна скала, ако си с колело ще те блъсне шофьор без книжка ...тук транспорта е убийствен но иначе ГО искат да я вдигат по вина на шофьора
Каквито ни магистралите- такива са и ЖП линиите- Чудя се въобще останаха ли им локомотиви на БДЖ??
Теснолинейката удари скала край Якоруда, спря движението