12

Щерю

преди 5 години

Трудно се диша 1 или 2 дни в автобус пълен с роми.

11

Скептик

преди 5 години

То няма ли Франкфурт или Кьолн да забранят самолети да им замърсяват въздуха?

10

запознат

преди 5 години

При ръст 30% всяка година да искаш да го даваш на концесия на Турция не ми се вижда много логично :)

9

Анонимен

преди 5 години

Рекордна концентрация CO2. Нещо чудно да има?

8

Анонимен

преди 5 години

Летище София е олицетворението на държавата. Със една дума ***.

7

akud

преди 5 години

обединено ЕС може да бъде най силната империя на човечеството, но с нов фюрер който не е психо

6

anonimen

преди 5 години

След като летището отчита печалба за 2017г,защо искат да го продадат на турците?Защо не си гледаме интереса,ами се продаваме,както направиха със златото.Сега щяхме да сме като арабите с петрола,ама алчността ни погубва,за съжаление.

5

Bad Company

преди 5 години

За нормалните люде самолета си е като автобус. Говорим за нормалните люде. За кочинката алкохолизира -не.

4

Зилен

преди 5 години

Важното е разхода на гориво да е 5% надолу, па може да пътуваме и двойно.Мерките против глобалното затопляне са смехотворни.

3

Пакажер № 57

преди 5 години

И какво ни интересува това нас, франсетата като стачкуват още /Еър Франс и нискотарифните и Жълтите жилетки/ тука притока може да стане 100 %, ама франсетата ще се отърват от корумпираните политици, а *** ще брои пасажерите по летищата и ще зяпа мухите и ще се чуди що е на тоя хал.

2

Анонимен

преди 5 години

Това да се чува. Да пътуват , да се развива свободното движение. При движение хората се обогатяват интелектуално, агресията спада, човека се облагородява.Да нахвърлят пари от прозорците.

1

Анонимен

преди 5 години

Все повече самолети летят, но за замърсяването на въздуха са виновни единствено леките коли.