11

Николай

преди 5 години

Все от някъде трябва да се почне... По-малко леко и бавно ще стане и така и тук в България ще ги спрат и ще ходим на работа с тротинетка електрическа...

10

Анонимен

преди 5 години

Много добра статия, която противно на очакванията ми идва от DW. Не защитавам употребата на дизел въпреки че имам нова кола на дизел, но действително е подвеждащо да накараш човек да купи кола за 100К и после да му кажеш че не може да я използва (дизеловите автомобили като цяло са по скъпи като нови от бензиновите). Все пак дори еко нормите преди няколко години поощряваха дизела заради по ниските емисий на CO2, за които никой сега не говори какво ще стане с бензинките...

9

Анонимен

преди 5 години

Клоуните от дойче веле май забравят, че манипулираните им немски барутници ще продължават да тровят Европа още дълго време. Кой знае колко народ са избили немските концерни с димящите си нафтови печки.

8

Сп??нс -

преди 5 години

Истинският проблем е че градоустройството на повечето европейски градове е на ниво от преди новата ера, няма как да въведеш нещо ново в един модел на повече от 2000 години.Преди години имаше поредица по дискавърито, за Градът на бъдещето и никаде не обясниха как ще се преустрой един вече съществуващ град

7

Анонимен

преди 5 години

Няма нищо по хубаво от автомобил с мощен двигател на вътрешно горене.

6

Анонимен

преди 5 години

Кой кого и защо е победил не става ясно...

5

Анонимен

преди 5 години

"Забраните за движение на старите дизелови автомобили не са победа над автомобилните концерни. Тъкмо обратното: това е победата на самите концерни над всички останали."Кои и какви са тези "всички останали" бе *** веле? Точно твоята страна се сцепи да бълва дизели за цяла Европа, а на вагена накрая му наритаха ***.

4

Анонимен

преди 5 години

Китайците продават електромобилчета за по 2 до 10 хил долара. като в горната ценова категория са си направо завършени автомобили. А за да ходи един човек на работа му върши работа и долната ценова категория. Да свалят митата и да внасят оттам.

3

м даа

преди 5 години

Подкрепям, мнението на DW, по-етично щеше да е да забранят дизели над определена възраст и да затегнат ГТП-то, Примерно от 2020 да спрат от движение тези над 20 години, или без Евро3, или без катализатори и така поетапно да смъкнат възрастта до някакви приемливи граници,

2

Анонимен

преди 5 години

Точно така,тези електромобили не могат да се карат зимата,нито има изградени колонки за зареждане,ако съм трети или пети автомобил за зареждане отиде 6 часа чакане пред колонката

1

Анонимен

преди 5 години

Статията казва самата истина. Абсолютно недопустимо е след като си издал разрешение за продажба на дадена стока да се от яташ и да я ограничаваш после.