Нови коли в Германия си купуват немски вещомани или емигранти, които не знаят накъде ще ги отвее вятъра, или по-бедни хора, за които обаче, няма вариант да изплатят колата до 4-тата година и след това да внесат още пари напред за по-следващия оперативен лизинг. Всички останали, които са с ниски доходи, купуват коли на старо, а там цените са солени, когато колата е до 5 години. Изгоряха тези, които са с Евро4 и Евро5, но разлика между тези стандарти и Евро6, няма в реални условия...
Вижте, измамата е следната:В Германия е модерно, най-много на 5 години да си сменяш колата, но преди 5 години, продаваха дизелите с Евро5, а тези с Евро4, са на по-бедните хора, докато тези над 30 години са колекционерски, но по тази тема можем да поспорим, за най-замърсявващите средства, мотопедите, няма никакви забрани. Другата подробност е, че в Германия никой не купува нова кола, а я взима временно, на оперативен лизинг и на всеки три години, преподписва и кара по-нова кола...
До Успял в животаАз съм успял в живота защото карам стара кола ;) Новият автомобил е deapriciating asset т.е liability и ти губи пари.Богатите и успелите хора не карат нови коли те колекционират стари класически автомобили.Давам ти пример купих си стар автомобил 20 годишен преди 10 години. Ползвам го вече 10 години(не като всекидневен) сега въпросният автомобил струва 5 пъти повече отколкото съм платил за него.За нов автомобил за 10 години губи[ 83% от стойността му + разход за подръжка
До Успял в животаКраденето и далаверите не те правят успял в живота. Добре знаем че това е тенденция в България, но все пак има останал малък процент честни хора в тази държава които не мислят че това ги прави успели.Взимам по 2000лв на месец с честна работа, но не мога да си позволя през няколко години да си купувам нов автомобил. Математиката просто не работи така когато трябва да се грижиш за семейство, да платиш всички данъци, да ти е пълен стомаха и от време на време да изненадаш жената
1-2 процента от населението карат другите да тичат в колелото на хамстера. Забраняват ти кола дето са си препоръчвали преди 4-5 години за да си купиш нова, която ще я забранят след още толкова години. И това било за екологията
Проблемът в Германия са азотните оскиди, т.е. "стари" са колите преди Евро 6, а Евро 6 е от 2015-2016 години. Купил си немеца кола с Евро 5 през 2014-2015-та, сега е на 3-4 години, но ... стара била, не може да я кара в Кьолн. наистина това е победа за производителите.
Мда, така е в Германистан при демократурата. Робите да бачкат за 10 евро и да спестяват за нова кола.
Да ти забранят колата за да си купиш нова било екологично - Да бе - корабче плува ли?Производството на каквато и да е кола прави екологията на туршия.
user, 124-ката няма алтернатива и никога няма да има. Някои "Тойоти ''се доближават, но само толкова. Или я поддържай добре или си купи обувки с дебела подметка.
Умните и кадърните при демокрацията успяват в живота и карат нови коли, некадърниците и неудачниците като нямат пари за нова кола да ходят пеша.
Проблемът е, че новите коли са направени, за да се развалят. Скъпа поддръжка, скапани двигатели, скоростни кутии, проблем с окачването .... неща, които при по-старите автомобили са изчистени и липсват. Тъкмо се реша да си купя нова кола и като започна да чета за проблемите и решавам да спестя главоболията. Карам w124 кажете ми с какво да го сменя.
Хайде стига рев и сополи, аман от тия 30 годишни гробници. Като си беден в крайна сметка не караш кола - така е на запад, така трябва да стане и тук. Сълзливите истории за бедничкия *** с 20 годишното БМВ не на мене... Това е дори в интерес на бедните - държавата ги пази да не де самоубият от свинщина и *** ..
*** 500 години се е возил на магаре и 50 години на москвич, а сега искате да му вземете 30 годишния мерцедес, с който обгазява половин София. *** види ли някакви велосипедисти се изнервя и тръгва да ги засича и гази защото му идглеждали недохранени и *** и това го дразнило. Като го питам какво означава "***", казва че не знае точно, но е чел за тях от сайта на БСП.
Първо VW произведе милиони дизелови двигатели,фалшифицира резултатите за емисиите им и сега видиш ли потребителите били виновни....А с парите взети от дизелите VW щял да произведе електромобили,неясно кога и какви!Досега не са направили нито един!Поазват ни някакви снимки,рисунки и фантазии!
Евреите, които инвестират в японските марки, чрез съдебни процеси в САЩ прецакаха Германия...
Продадохме всички имоти които имахме и от 3 години живеем е Холандия. .Нали беше в Австрия бре...или забрави..
не може да има забрани без поощрения,безсмислено е,за да забраниш нещо ,трябва да предложиш алтернатива
Забраната на дизела – победа не над, а на автомобилните концерни