Страхотна статия за малоумието на някакво" елитно" общество,което знае да плямпа,но не и да мисли!Електромобилите имат огромни батерии,за чиито изработване се отделя много ресурси,които дефакто замърсяват природата.А после,като трябва да се изхвълят?Ами токът,който,ще ползват,основно идва от ТЕЦ-те.И трето не е ли меко казано неефикасно,да предвижаш мъртав товар,който е повече от половината тегло на колата?Ами после от къде,ще дойдат пари,като от горивата държавата събира огромни данъци?
***. и пак си се изцвъкала неподготвена ей. Виж какво хубаво ти се е получило с "толкова гигантски, че би им завидял всеки бивш комунистически лидер'. Пиша ***, ел.к.е., за соца - там ти я силата. Колкото повече глупости напишеш (препишеш), толкова повече аплодисменти ще получиш.
Да заменят думите дизел с лифтове на Банско и ще стане нещо смислено, дето нормалните хора отдавна вълнува тук. Няма как да финансират еко талибаните и джендериите и да ни гледат как се гърчим и да си мислят, че няма да дойде и при тях... Е дойде другари... сега остава да задължат шофьорите на дизели един път в годината да изкарват по 1 седмица на море с жените си, ама в България.
До Владо:България открай време се възприема в Германия, като Африканска държава, така че Кайро не е толкова далеч...:)Но характерно за германците е, че те не взимат присърце проблемите на племенните държави, защото смятат, че там всичко се дължи на кланови войни, следователно е безмислено да си късат душите за някакви си вождове и техните препирни, въпреки че има много солидарност в немския народ, която е видима от благотворителност, до дизели на половин цена!!!:)Вождът Винету е винаги опипан
Немците спряха да си поддържат колите след 3-така година, след като им изтече гаранцията, затова най-късно до петата ги продават, а тези които си плащат за външна гаранция, те са малцинство и техните коли са поддържани до последно в официален сервиз, така че търсете коли с ТЮФ за поне една година напред и с удължена гаранция, която не е изтекла...Според мен дизеловата технология е най-непрактичното нещо, но колата ви надскочи ли нетно тегло над 1700 кг, се изисква по-висок въртящ момент и т.н..
Щом немците слагат забрани, значи ги слагат заради замърсяването с азотни оксиди, заради което Европейската комисия ще ги глобява, както ще глобява нас за замърсяването с фини прахови частици от отоплението. На практика дизеловите замърсяват повече от бензиновите само с азотните оксиди и чак при колите с Евро 6, разликата става малка. Това означава, че дизеловите коли преди 2016 година не са по Евро 6 и тях ще ги спират, т.е. немците ще ни продават и нови коли, а не само стари.
До Владо Работил съм в над 30 държави като само Египет беше страната в която видях, че нещата са по-зле отколкото в България.
До Анонимен Забрави да кажеш само , че "робите" бачкат за 10 евро на час, а ние "господарите" за 2 .
Ей на такива дървени философи като тариката Др. Уотсън разчитат джамбазите да си продават таралясниците на половин милион километра сдухани от каране, но замаскирани като "взема висок клас кола, на 8г. , със всички екстри, до 150 000 км, поддържана и скоро минала сервиз на основните консумативи, на 20% от цената като нова".Обаче Андрешко е щастлив и си мисли че е прекарал всички ... а прекарание обикновено е той самия!
Сега , нови коли се купуват предимно от фирми, след 5та год., като се амортизира напълно счетоводно и изтече гаранцията, се продава. Обикновения гражданин взема нова кола на лизинг, което не е изгодно, но пък караш нова кола. Умния шофьор , като мен, си взема висок клас кола, на 8г. , със всички екстри, до 150 000 км, поддържана и скоро минала сервиз на основните консумативи, на 20% от цената като нова.
DW - трибуна на двойните стандарти. Постоянно бълват статии, с които бичуват източноевропейците на тема екология, коментирайки с погнуса същите тези аргументи, които са развили в статията, ама сега се отнасят за тях самите; сега природозащитниците станаха самозвани. Иначе съм привърженик на европейската идея, но в случая казвам:....
Много глупава статия. Всяка стъпка в насока намаляване на вредните емисий е положителна в дългосрочен план. Да, отначало може би ще е шок за някои хора но решения винаги ще се намерят. В София не може да се диша бе хора. Не казвам, че трябва да забранят дизелите в София но да се направи всичко възможно да се стимулират хората да карат велосипеди и други мерки.
Не мога да повярвам че германците са станали такива овце. Дори французите са по добре. Колко е добре тук в САЩ. Хората обикновенно кара 3+ литра и никой дори и не си помисля да ги ограничава.
В сервизите в Германия, вече специалистите са основно по смяна на масло, в Представителствата..., а на третата година, изтече ли гаранцията, заможния германец хвърля колата на Отто с големия чук, в кварталния сервиз и на петата година, трябва вече да се е оттървал от старата си кола, защото и Отто с големия чук не я иска, понеже има разни тузари с 30+ годишни Мазератита, Ягуари, Алфи и т.н., за които за Отто е чест и повдигане на социални му статус......но вече Оттовците са на поизчезване...
Най-големият срам за немеца е, когато тръгне да си продава колата на *** от Замунда и започнат неволите му с Третия вид. Поради тази причина германеца се опитва по-всякакъв начин да избегне да се препотява с подобни пазарни субекти, които откровено му късат нервите и самочувствието, а могат и да го наранят, уплашат или измамят!!!:)Немските закони са писани за възпитани хора, които имат какво да губят, а на ***, немският затвор може да му се стори на 5 звезден хотел, ако стигне до затвор....
От германци с нови коли знам, че и на Даймлер и на БМВ и на Фолксваген им гърмят я двигатели, я скоростни кутии, я нещо друго, но по-важното е , че преливат от клиенти и в Германия се стигна до момента, че има страшно много хора, със страшно много пари, където вече Човешкият фактор, започва да губи тежестта си на Ухажван клиент, а това води до сериозни последствия за качеството на предлаганите услуги и качеството на самите стоки, за пример, дилърствата на Даймлер и БМВ са преизпълнили целите си.
Голямата измама се състои в това, че в момента и да искате не можете да си купите нова кола, защото има срок за доставка(2-12 месеца), а едва от Октомври месец, взеха да ги доставят немските производители, бензиновите малолитражки, с WLTPA стандарта, а отстъпките за тези коли при дилърите, поради огромния наплив, са мижави, освен ако не купувате по 4 коли на година от тях и не ви дадат 18+ отстъпка. Най изгодно е да не си купувате кола в момента, а да я вземете на оперативен лизинг с Евро6ДТемп.
Забраната на дизела – победа не над, а на автомобилните концерни