41

Обективен

преди 5 години

Автомобилният транспорт в София няма алтернатива. Градският транспорт е ужасен, бавен, мръсен, с една дума неизползваем. Само метрото прави изключение, но то може да се използва само от малка част от хората в София, може би 5-6%. Останалите или ползват надземен градски транспорт, или кола или ходят пеша на относително голямо разстояние, само и само да не ползват ужасния и силно разреден градски транспорт на София. Затова е по-добре да няма бус ленти.

40

До 39 Симеон

преди 5 години

Гледаш и не виждаш. На Орлов мост стават две ленти за наляво, две за направо и една за надясно, чак на самото кръстовище, но за да стигнеш до Орлов мост за завой надясно, изчакваш сума ти време в единствената лента за направо и надясно преди Орлов мост, а бус лентата до теб стои празна. Малинов - къде ги вдия две ленти за направо? На няколко метра преди кръстовищата бус лентата я прекъсват, за да може и колите да направят десен завой, което е невъзможно, ако до тях чакат автобуси. След кръстови

39

Симеон

преди 5 години

До Анонимен На Орлов мост и на Малинов са две ленти за направо.

38

до аз 37

преди 5 години

Зелена вълна има.........но трябва да минеш сутрин към 6 часа за да я ползваш.

37

аз

преди 5 години

И кой *** направи тая бус лента на александър малинов-от нея няма никаква полза.добре че никой не я спазва.направете зелена вълна и тогава ще говорим

36

Ало общината

преди 5 години

БУС лента не се прави само като нарисуваш жълта лента на съществуваща съвсем нормална лента от пътното платно, създавайки задръствания в час пик.

35

Анонимен

преди 5 години

няма как София да събере 2 млн "софиянци" и 1 млн. автомобила, не става, за съжаление, чисто физически... за да се решат нещата трябват многогодишни, надпартийни и взети от хора с акъл мерки , което е на практика невъзможно

34

hehe

преди 5 години

БУС лентата по бул. България е най-малоумното нещо, което можаха общинарите да измислят. И в двете посоки е пълна с коли, а 2/3 от автобусите са в средната лента, защото маршрута не им позволява да се движат в обособената за тях такава. Но кат ще имат повод да глобяват.Който е измислил това безумие да вземе да си го сам, *** долен!

33

Чикън

преди 5 години

Бай *** не обича правила. Той се сметя за специален, а другите в обществото са будали. Бай *** вечно бърза и нервничи. Той не може да чака. Агресивен е, когато не се съобразяват с него. Обожава да демонстрира превъзходство над другите. Такъв се е родил и такъв ще си умре...;)

32

Анонимен

преди 5 години

Вдигнете заплатите на КАТ-аджийте и на легналите полицай.

31

Анонимен

преди 5 години

И после се чудят как да закърпят бюджета и от къде да им пари в полицията. Еми ето къде изтичат милионите. А решенията са толкова прости и ефективни, трябва само желание!

30

Край

преди 5 години

Градоустройството на София е такова че 80% от хората трябва да са в градски транспорт. Така всички ще се придвижват по бързо. Сега всяко човече с кола - средната скрост в пик. час пада под 15км./час.*** обаче не можеш го свали от колата също и Ганка.За това - бус ленти навсякъде. Софянци трябва да се убедят че с градски транспорт е по бързо и по-евтино и по-екологично.

29

защо

преди 5 години

Ами, защото сме тарикати. Така ни е по-добре. Имаме си полицаи, имаме си "кво праим ся". Нека опитат в Англия. Там и полиция няма по улиците. Минаваш по БУС лентата и получаваш прекрасна снимка на колата си...и олекотен с 3 точки и 120.00 паунда глоба. За 2 години още 3 точки и качваш колата на трупчета.

28

Край

преди 5 години

В България който спазва правилата е прецекан.Така общество и държава не се гради.Просто трябва за всяко нарушение да се получава фиш.Глобяването трябва да се опрости много. Без много писане и формалности.

27

Анонимен

преди 5 години

Любимото упражнение на Фандъкова - да остави по една лента за движение направо по многолентовите булеварди на София. Например 3/4 от влизащите и излизащите в 120 хилядния ж.к.Младост минават по бул. Малинов, но ... една лента. Същото гледам че е и по България. По Цариградско шосе преди Орлов мост е същата дивотия.

26

do 12

преди 5 години

ако мерилото ти за един човек е заплатата му - ходи на поклонение в банката и не се бутай в нормалните хора

25

Анонимен

преди 5 години

Не разбрахте ли, че Фандъкова нарочно нацвъка бус ленти, велоалеи и светофари под път и над път, за да затапи колкото се може повече движението в София, което води до по-голям разход на гориво и повече приходи за мафията.

24

Анонимен

преди 5 години

Нямам нищо против да те карам в бус лентата стига да има достатъчно ленти и за шофьорите. Специално на България от 3 ленти има 1 за наляво,1 за направо и дясно и 3та е бус. При положение че сутрин на този участък има средно по 300 коли и 1 бус, питам нормално ли е 300 коли с 500 души в тях да се ръчка в 2 ленти а в същото време да има цяла лента за 1 бус с 30 души!?

23

До 15 Васил

преди 5 години

Карането на кола в града не е лукс, поне от 1970 година. Ти да не си мислиш, че живееш в 1912 година?Отдавна колата е неоходимост, а не лукс, и не случайно около 1960 година в Италия осъзнаха, че всяко домакинство трябва да има кола и го направиха.

22

Агент Буда

преди 5 години

Бус лентите трябва да се разрешат за ползване сутрин и вечер, в час пик. Каква е логиката цяла лента да стои празна, а другите две или три да са претъпкани, когато градския транспорт минава най-често на 15 мин ?!?!?