61

гуми

преди 5 години

С кола ми излиза по-евтино да ходя на работа.

60

ДО 60

преди 5 години

Не лъжи хората - това е бус лента , и в цяла ЕВРОПА имат право да се движат само Автобуси , няма таксита и мотори и велосипеди и пешеходци .

59

Анонимен

преди 5 години

За пореден път ще ви дам пример как се решават тези проблеми в юго-западна Европа, по протежението на лентата има камери които снимат нарушителите и им пращат глобата . Също такя в Бус-лентата се разрешава движение на мотори и таксита с пътник. Целта на градската управа е да затрудни влизането в центъра на лични автомобили, за сметка на по бърз и удобен обществен транспорт.

58

Бусшит

преди 5 години

Тия бусленти ,при полжение че грсдския се движи ,във всяка една посока ,на всяко кръстовище на булБългария, са напълно излишни и пречат на трафика

57

Rm

преди 5 години

Ти си страшен акъл бре.Къде ще ги направиш тези 5 ленти и 7 на кръстовищата??Сгради ли ще буташ, квартала ли ще изместиш, не ти се разбира.

56

Анонимен

преди 5 години

Да разширят бул. България и тогава да слагат бус ленти, както и на останалите булеварди с нацвъкани бус ленти. Примерно България да стане с по пет ленти във всяка посока, а на кръстовищата седем ленти - още две за завий налява и за завой надясно. При пет ленти, може и една бус лента да сложат, въпреки, че ще си стои празна. Същото трябва да направят и на Цариградско шосе - по пет ленти във всяка посока и да върбат предишната разрешена скорост от до 110 км/час, за да се поотпуши малко.

55

jojo

преди 5 години

Просто трябва да се забранят колите както в Архус, Дания и всичко ще е на 6. В града може да влизат само линейки и пожарни

54

Валентин

преди 5 години

"Бус лентите реално причиняват повече задръствания и повече вредни газове в атмосферата. На зелено минават колите само от 2 ленти, вместо от 3. И нито един автобус."Из расзъжденията на един малo умник

53

Бай Гроздан

преди 5 години

До zadrystenqk, бус лентите са за бърз обществен транспорт, за да може хората да го ползват, а не да се тъпчат в таратайките си и да седят в задръствания! Друг е въпроса, че в България удобството на хората не е приоритет...

52

zadrystenqk

преди 5 години

Бус лентите реално причиняват повече задръствания и повече вредни газове в атмосферата. На зелено минават колите само от 2 ленти, вместо от 3. И нито един автобус.

51

Обективен

преди 5 години

До 48 Станислав РангеловЗащо казваш "вие с колите"?!Това показва само много изкривено мислене. Аз от 10 години ходя пеша на работа, не издържах на Градския транспорт, който явно много обичаш. Кола имам от около 35 години и до около 1998 се случваше да ходя на работа и с кола, но от тогава я ползвам само в неработни дни. Градският транспорт за мен от ужасен стана неизползваем и само по някакво голямо изключение изполвам градския транспорт. Заради бус лентите замърсяването е по-голямо и трябва д

50

Анонимен

преди 5 години

Положението в София от какъв и да е ъгъл погледнато е ужасно. Тук спи, яде и работи 30% от населението. София стана като задгробния живот - който иде не се връща. Градския транспорт е развъдник на болести и епидемии. Личният транспорт е причинител на умопомрачаващи задръствания. Целогодишно в градския транспорт пътувам с маска на лицето и дезинфектанти ва чантата.Заболявах много пъти. Управляващите от всички цветове са виновници за това Вавилонско стълпотворение от което хората вечно ще страдат.

49

Анонимен

преди 5 години

Градския транспорт служи единствено Юрданка и Крусев да пълнят от още едно място джобовете си. АДският транспорт е съставен от миризливи и зле поддържани транспортни единици, липсва сигурност, идва по всяко и по никое време и като цяло - никаква работа не върши! Закривай! Буслентите - също!

48

Станислав Рангелов

преди 5 години

До Обективен5-6% ползвали метро, градският транспорт бил неизползваем...без думи, абе вие с колите да не живеете в друг град искам да знам???

47

Обективен

преди 5 години

С Градският транспорт в София е по-бавно, по-скъпо и е много по-мръсен.Някакъв тук твърди обратното!!!А отиди с Градски транспорт да си заведеш едното дете в детска градина, а другото на училище и после отиди на работа! Не можеш е да се вместиш във времето, когато трябва да заведеш децата и да отидеш на работа. даже и да не водиш деца, градският транспорт е рядко изпозлваем и човека сам решава - дали с градски транспорт за 1 час или с кола за 10 минути или 15-20 минути заради бус лентите на Ф

46

Тео

преди 5 години

Проблемът се решава много лесно - първо не е от вчера, за това в по-натоварените страни са измислили гъвкавото работно време - чек ин, чек аут и ти се броят часове. Така Час пик се "отлага" във времето. Второ ... една стационарна камера, наблюдавана от друга камера против вандализъм. На седмица веднъж патрул да стои и да снима номерата и директен фиш. Бас държа, че за един ден ще изтряскат заплатите на половината администрация в КАТ - София. Бай *** ще се научи само като му бръкнат у джебо!

45

Пчелички

преди 5 години

Бързат да правят големите пари!

44

Тео

преди 5 години

Проблемът се решава много лесно - първо не е от вчера, за това в по-натоварените страни са измислили гъвкавото работно време - чек ин, чек аут и ти се броят часове. Така Час пик се "отлага" във времето. Второ ... една стационарна камера, наблюдавана от друга камера против вандализъм. На седмица веднъж патрул да стои и да снима номерата и директен фиш. Бас държа, че за един ден ще изтряскат заплатите на половината администрация в КАТ - София. Бай *** ще се научи само като му бръкнат у джебо!

43

Анонимен

преди 5 години

Фандъкова често ни манипулира с лъжата за над 600 коли на 1000 човека в София, в което има няколко лъжи и е дълго за обяснение. Казано накратко Фаднъкова сравнява ябълки с круши и то манипулативно, включвайки в броя на колите в град София и всички автомобили от Софийска област, както и от 3 града и десетки села от община Столична.Автомобили - леки, товарни, специални, автобуси и влекачи. В другите държави броят само леките лични автомобили. В София броят всичко, вкл. и извън град София

42

Обективен

преди 5 години

Решението за София е да се премахне надземния градски автобусен транспорт и да останат само метрото, трамваите и тролеите. Бус лентите също да се премахнат, но де акъл в самоковската учителка по руски. Нормалното е всеки пълнолетен жител на София да има кола, а не както е сега, само около половината домакинства в София имат кола, т.е.под 200 коли на 1000 жители. За сравнение в Германия личните кола са над 555 на 1000 жители. Фандъкова често ни манипулира с лъжата за над 600 коли на 1000 човека