17

Анонимен

преди 5 години

Не ми стана ясно какво печелят съвестните водачи. Разбрахме ,че лошите ще ги сурвакат,но май се оказва,че не само тях.Аз нямам акт или нарушение за 8 години.Какво печеля?

16

Вукадин

преди 5 години

чувствам се доста зле след като изряден трябва да дам 3-400 кинта за да плащам на *** осъдили дружествата с техните адвокати

15

Край

преди 5 години

Когато засраховката е на шофьора защо тя трябва да е за точно определена кола. Смятам че е по-правилно колете да се разделят по мощност на 2-3 класа и да можеш със застраховката която си направиш да караш всички коли в съответния клас. Ако си направиш ГО за най-висок клас коли да можеш да караш по нисък.

14

Анонимен

преди 5 години

аз мога да дам пример с Англия - там застраховката е на шофьора и зависи от няколко фактора: А/ брой изминати км на година (малък риск с малко км и се гледа прегледа); Б/ липса на виновно причинени инциденти от водача; В/ дали пак правиш застраховка със същата компания, т.е. си редовен клиент.Тук НУЛА от тези фактори се приемат; напротив, гледат да крадат пари от всеки и за всичко.

13

Анонимен

преди 5 години

Има едно основно препъникамъче - застраховката е за колата, а не за шофьора и докато това е така, всякакви бонус-малус системи не може да ги има. Това, което прави ГЕРБ сега, е да намери начин да ни накара да плащаме в пъти повече на мафиотските кръгове около ГЕРБ. Вместо 180-200 лева застраховка, както беше през 2017 година, през 2019 ще стане 1000-2000 лева и в следващите четири години ще се вдига с по 800 лева и през 2023 година ще надхвърли 4000 леваа някои се надяват на бонус!!!

12

До Край и Shark

преди 5 години

И в Англия е така. Застраховката е на шофьора. Жена ми си има нейна застраховка за нейната кола

11

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 4Не ги мисли, ще въртят, сучат и накрая рестото пак ще опре до крайния потребител, сирче нас.

10

Край

преди 5 години

До Shark. Това в Германия много не ми е ясно. Смятам че би било достатъчно да имаш застраховка за каране на определн клас коли / по-рискови или по-нерискови според мощността/ а не да имаш застраховка да караш синьото рено на жена ти дето е номер.....

9

Анонимен

преди 5 години

Промените са подчинени на една основна цел - да плащаме повече на мяфията, а точно мафията от 29 години управлява в България, като сега управлява най-мутренската част от мафията, част от която са застрахователите. Пак гласувайте за мутрите....

8

Shark

преди 5 години

До Край. Ами разбира се. В Германия е точно така, застраховката е на водача. Ако семейството има две или повече коли, всеки трябва да има застраховка за всяка една кола. Иначе няма право да я кара.

7

Анонимен

преди 5 години

само че това са глупости. четох проекта и там се говори за 'инцидент', а не за нарушение. продължават да застраховат колата и дори да те блъснат, пак ти скача застраховката и то без вина (ако са били изплатени щети). отделно, ако някой виновно блъсне мерцедеса си и после го продаде, новият собственик ще плаща по-скъпа застраховка абсолютно невинен. отгоре на всичкото може и да не е шофьор въобще този нов собственик. въобще не се предвижда бонус за лоялни клиенти на един и същ застраховател!

6

Анонимен

преди 5 години

Чудим се вече,кое по напред да не плащам?!Стигам до извод-всичко!Обявявам гражданско неподчинение!

5

Край

преди 5 години

В България застраховката е на колата - погрешен модел. Отговорността е на шофьора. Просто трябва всеки шофьор да си има ГО за шофиране на кола до 2.5 л. или над 2.5 л. двигател -според както иска.И бонус малуса да си е за шофьора.Нещата са прости а на насила ги правят сложни - подозирам лъжа и пари.

4

Анонимен

преди 5 години

Да му мислят лизингите,колите под наем,транспортните фирми и все в този порадък.Те ще са най ощетениете щото за калпавите си шофьори ще плащат четворни застраховки.А пък лизингите особено тези с обратния лизинг/наем дето ги връщат след 4 години как ще си продадат автомобила ако е натрупал негативни точки.

3

Анонимен

преди 5 години

Какво в правел Маринов ли каквото и Радев правеше - джобен тенис

2

Анонимен

преди 5 години

Пак прецаквация на културните шофери застраховката се запазва а на некоректните се увеличава, то хубаво ама не видях къде е бонуса ,а мауса е ясен таковат ги и двата вида шофери и бонус колата и нея

1

Анонимен

преди 5 години

A информационна система от най-модерен тип за осигуровките и трудовия стаж а не да обикаляме като аборигени по бивши работодатели ??? Помежду другото се видя че държавата си фунцкионира и без главен секретар - въпросът е какво е правел маринов досега на този пост ?