30

Анонимен

преди 5 години

Абе навремето всичко се плащаше и се купувапе,сега вече всичко се ЗАкупува и ЗАплаща,защо?

29

Анонимен

преди 5 години

С електромобилите е по-сложно от санирането- там Баце няма как да ти вземе пари като за истински материали, а да използва най-некачаствените и да прибере остатъка от парите за гръцки остров. Трябва да измисли схема първо как да те окраде и после може да си говорим за раздаване.

28

реалист

преди 5 години

Замърсяването в Бг не е от колите! Дизелите не са толкова много, а и 30% от колите са на газ. Замърсяването е в много студените дни когато се запалят печки. А това за електричките си е голям смех

27

Анонимен

преди 5 години

"Субсидии засега има само за министерства и структури"Естествено, както нормални европейски заплати и нормални пенсии- само за министерствата.

26

ай сиктир

преди 5 години

Не разбрахте ли най-после, че на правителството и дупетатите изобщо не им пука за въздуха, крещящ пример е точно данъка за автомобилите на газ. Целта е да се използва тази удобна лъжа, че автомобилите са основна причина за замърсяването за да смъкнат още някоя кожа.

25

Кръстьо Костов

преди 5 години

Никога !При нас държавата е разделила хората на такива от които взема и такива, на които дава; и гледа да не ги умешва едните с другите.

24

Анонимен

преди 5 години

Явно въпросът е как мафията да присвои поредните средства.

23

Обективен

преди 5 години

Новата кола изисква много средства след закупуването й, независимо дали е на бензин, дизел или на ток. Примерно за кола струваща 60000 лева, каквито предполагам са и ел. колите, Каското първата година е близо 2300 лева, отделно ГО. За нова кола трябва и гараж, най-добре покрит и ето още един огромен разход. Отделно, че всичко по колата само в определен сервиз и плащаш яко.

22

Обективен

преди 5 години

Единственото наднормено замърсяване в България е заради печките на твърдо гориво през най-студените дни на зимата, замърсяването с фини прахови частици (ФПЧ). При наднормени нива на това замърсяване в София дела на колите в него е под половин процент. Допустимите норми за ФПЧ при колите по Евр 5 и Евро 6, са еднакви за бензиновите и дизеловите коли. В София средната възраст на колите е 11 години, а Евро 5 е от 2010 година. Евро 4 е от 2006 година, но в него няма норма за ФПЧ за бензиновите коли.

21

Царе сме на местене

преди 5 години

на проблемите неглижирайки реаллността и правейки се, че всичко е ОК. В това положение е и даденият ни за пример, който ползва кола под наем. Може да си го позволи, браво и дай Боже всекиму! Засега не му се налага да мисли занапред, докато това не се промени. Все още електромобилите са малко, както и проблемите свързани с тях, и най-вече не са на дневен ред. А трябва да се замислим за това, че преобладаващо токът ни е от изкопаеми и ядрени горива, чиито отпадъци можем само да съхраняваме някъде

20

Анонимен

преди 5 години

В България замърсяването на въздуха от колите е пренебрежимо малко.

19

+++

преди 5 години

Видяла жабата, че подковават коня и тя вдигнала крак.Същата работа и с замърсяването в Германия и в България. В Германия има наднормено замърсяване с азотни оксиди най-вече заради по-старите дизелови коли, в България няма такова замърсяване. В Германия има други голями замърсявания най-вече заради бензиновите коли, например с СО2, в България няма.

18

Анонимен

преди 5 години

Държавата като начало да ограничи старите автомобили до 1.6 бензин и 1.9 дизел!За тези с по-големи двигатели - огромни данъци!Събираме *** на Европа - Мерцедеси и БМВ-та, сглобявани по автоморгите с 2.7 и 3.2 двигатели - после, аууу, нямаме пари, вдигнаха ми данъка на Мерцедеса!Ами като нямаш пари да поддържаш Мерцедес, ще си купиш Корса или Поло!

17

Факт

преди 5 години

Ел.автомобилите замърсяват повече от дизеловите и бензиновите автомобили, но това не е важно, защото в България няма значимо замърсяване заради автомобилите, никъде няма, вкл. и в София.

16

Анонимен

преди 5 години

Никога

15

Анонимен

преди 5 години

Това добре.А близките сърдечни приятели от други страни споделящипредателската и политика ще си тръгнат ли с нея?

14

Бай Иван

преди 5 години

Дайте ги на ***, те имат нужда

13

Анонимен

преди 5 години

Екологията е бизнес ! Какви електромобили ,какви глупости? Втора употреба не значи опазване на околната среда , означава че една висша страна се отървава от вече ненужната използвана техника и я дава СРЕЩУ ПАРИ на нисшо полуцивилизована завзета икономически територия /някога била държава /! Все едно да ми дадат използвани *** и да ми кажат че така се рецеклира . .Айде стига вече, не сме такива бу./да. ли.

12

Анонимен

преди 5 години

Поредната популистка лъжа! Така ще ги "подарят", че който си вземе ще я изплати поне в троен размер. Все пак нали политиците живеят от парите и глупостта на хората, като ги омайват със всевъзможни лъжи.

11

JJIvanov

преди 5 години

Особенно жестоки увреждания на биосферата и на територията се причиняват от милиони автомобили облъчващи денем и нощем с включени фарове и скенери вкл против мъгла и с налепени тежко престъпни холограмни оръжия .За сравнение Великобритания има милиони пъти по малко увреждания от България заради ЛИПСА НА холограмни оръжия на предни стъкла на автомобили.В БЪлгария от космоса се виждат отлично огромни рани причинявани с включени фарове денем и холограми на предни стъкла.