97

С.К.С.

преди 5 години

Моторът ми беше Хонда ВТ500 Къстъм, с 6 скорости, период на производство 1983г.-1987г. Разход 5л/160км (!) при скорост между 85 и 95км/ч. До 110км/ч пак имах разход под 5л. ... При такъв разход, колко са вредните емисии, бе наху*ници?!?!??! Дори хибридните автомобили харчат яко, когато ги "ръчкаш"...

96

Buralafte

преди 5 години

Мамичката ви скапана.... първо определяте данъците на моторите спрямо кубатура, след това ще давата отстъпка спрямо мощност и махате отстъпката ако е под ЕВРО4, а мотор произведен 2017г отговаря на ЕВРО 3. Няма по-високи все още, освен най-големите, крузъри, които са по 60К лв и на собствениците едва ли им е до данък....

95

Онзи

преди 5 години

Замърсителя плаща - моторите, които масово се карат събота и неделя и то по малко км. ще плащат като автомобил. *** работа.Другото- да речем фирма за разнос на малки неща, която има дачии на които до сега е плащала 6лв. данък. Сега ще плаща 150-160лв. От къде ще ги избие... от цените на продуктите разбира се - парфюми, авточасти, козметика, лекарста и т.н.

94

Анонимен

преди 5 години

Много е важно да вдигнем данъците на мАторите. С това ще оправим държавата. Сега очаквам и задължителни свиентки за мАторите...

93

Нико

преди 5 години

Ще става революция, взе да намирисва все повече и повече на отстреляни шопари, и забавното е, че няма да има къде да се скрият от народната любов

92

Гост

преди 5 години

Тези данни ме разбиват,какви еко намерения какви пет лева. Нямах представа че старите ,,трошляци" камиони и автобуси са плащали и ще продължават да плащат символични дснъци.

91

бай Иван

преди 5 години

Почва да мирише на смяна на правктелството!Та нали 80% от атопарка в България е наш,на бедните българи дето взимаме по 500-600 лв.заплата и са кво ше правим с тези 10,15,20 годишни таралясници?Господин Борисов,и аз искам нова кола и мотор,ама с тази заплата и хубаво колело немога да си купя.Като приемете закона ще я бракувам(защото е на 19г.) и ще трябва да я продам за скраб на някоя от фирмите на вашите депотати!!!

90

Бай мангал

преди 5 години

Само това знае герберката мафия,данъци,акцизи,винетки и евро средства!!!!И всички цени нагоре ЯКО!!!!А заплатите замразени!!!До кога ще ги търпим тия ?Такава инфлацията създоха изкуствено че не е истина чак!!!

89

Veso

преди 5 години

Ваща МАИКА само се чудите от каде пари да садирате кърлежи такива

88

ааа

преди 5 години

Като основни източници на замърсяване на въздуха в градовете ни са:-презастрояването, голямата концентрация на централни места, високото строителство-некачественото гориво за МПС-та. -липсата на каквато и да е идея за регулиране на трафика-липсата на каквато и да е идея архитектурно оформяне на градовете-повсемесното замърсяване и непочистване

87

Кръстьо

преди 5 години

До Анонимен 85Можеш да ги даваш други да ги карат - жена ти, децата, родители, роднини ...

86

Skk

преди 5 години

Газовите няма ли да имат отстъпка за еко, като в европа?

85

Уууу!

преди 5 години

Ами ако никой не си плати по-високия данък и всички скочат с тояги в ръце и излезнат пред парламента?!А>?!!!Две водни оръдия ще му стигнат ли на башбакана а?!!А можеби вече иска кръв по улиците а?!!!!

84

тиквоча

преди 5 години

това е само началото. палците, за палците се хванете ида Гербъ. иликторат имам за ранини, масчица, децки треа да има дам, да ги нахраня, да ги напоя.

83

Анонимен

преди 5 години

Тиквата бърка в джоба на бедняка за да може каже че пред ЕС че се бори със замърсяването.

82

Как брои КАТ

преди 5 години

Населението на Столична община е повече от това на град София, съответно и колите са повече. После КАТ добавя и колите от София област. Третата грешка е, че КАТ премята данните за Евростат с населението само на град София. Така София и всички областни градове в България се оказват на първите места в света по брой коли на 1000 човека от населението.

81

Как брои КАТ

преди 5 години

Как КАТ прави статистика за личните коли в София, които после подава на Евростат...Сумира всички регистрирани в Столична община и в София област автомобили, за брой на населението взима само населението на София и тези данни ги подава на Евростат като брой лични автомобили на 1000 човека от населението. Три са грешките - първо КАТ брои всякакви автомобили, вкл камиони, автобуси, колите на фирми и държавни ведомства. Второ, КАТ не отчита само колите в София, а брои всички коли в Столична община,

80

Анонимен

преди 5 години

Трябва да се направи отстъпка за количество - ако имам 2 или 3 коли, да плащам по-малко. Очевидно е, че не мога да ги карам едновременно и да замърсявам едновременно и с трите.

79

Добра новина?!

преди 5 години

Избирателите на обединените *** да почерпят!

78

Анонимен

преди 5 години

Колите по улиците на София са над шест пъти по-малко в сравнение с подобни градове в ЕС, но задръстванията са 10 пъти по-голями. ОчевАдна некадърност на кмет и общинари, които се опитват да прикрият некадърността си с по-високи данъци и със забрани всякакви с цел да намалят броя на колите в София, които ще се уяеличават поне до средното за ЕС.