До Анонимен 11!Хайде г-н експерт, обяснете защо много често след монтиране на газова уредба двигателя пропушва с цветовете на дъгата??? Може би някой примесва газчицата напр. с боя за яйца аа???Такива като теб, дето чакат с бормашина и изплезен от екстас език, над смукателния колектор на бензинова кола, щото било по-"еко" и "ико", сте ми напълно ясни - карате го на принципа - "ако снане", "нема как да не стане", "нема по-хубаво от това"...т.н!!!
Миии забранете вноса на тези дизели! Дизел, които е забранен в Германия го забранете и в България.....или му направете данъка 2000 лева на година. Не виждам какво ви е виновна Германия??? Ако има проблем със някакви конкретни модели, години ии серия дизели - просто ги забранете и тук, завереното положение остава, но няма да има нов внос, какво толкова....до 3-4 години ще дойдат новите, които уж не цапат толкова?
Незнам какво са внася, предполагаме че е лошо нещо защото много се писа за това и най вероятно наистина е лошо нещо, защо иначе германците ще ги разкарават нали така. Ако те и други не ги искат и ние не ги искаме, и обратно.
В София замърсяването е главно от строежите, тежката тежкотоварната техника, разбитите улици, лоша регулация на движението, липсата на места за паркиране и НЕ почистването на пътната мрежа
Отидете в гр. Костинброд, за да подишате вредния въздух на препечено кафе от тамошната фабрика. Това е по вредно и канцерогенно от всеки стар автомоби но някои си затваря там учите.....
Да приемат закон при внос на автомобил задължително да се регистрира, така ще минават технически преглед още при вноса и ако не отговаря на изискванията дилъра/търгаша ще може направо на вторични суровини да го предаде или да го приведе в нормално техническо състояние.
До КонстататорПълна глупост причината за сив пушек е съвсем друга, но на такива като теб трябва цял ден да се обяснява и пак няма да искате да го разберете.
1.Значи виновни са немците,че забраняват старите дизели.,...т.е ако не бе забраната е нормално да дишаме мръсотия?2.Вместо обвинения към немците грижещи се за нацията си...по добре е наш,те управници да мислят за народа. Бонуси за нови МПС, безплатно паркиране, намаление на данъците, задължени общини да изхвърлят таралясниците,ПРИЛАГАНЕ на екологичните норми към заводите..
До Наблюдател 5!Редовно срещам по пътищата газаджийки, които пушат повече от камион, с излизащ синьо-сив гъст пушек, който ако не затвориш плозорците може да те гътне!!! Това се случва, поради силното прецакване на бензиновите двигатели, движещи се с гориво непредназначено за тях!!!
Гледах предаването тоя измислен еколог и министър наговори куп неистини относно старите автомобили и замърсяването, а водещия беше в позиция партер и само кимаше и дакаше . Относно евентуалния внос на дизели от Германия е крайно време вече да не се канят лаици по двигатели които само приказват общи приказки. Разликата между наистина старите дизели у нас и евентуалния нов внос е от земята до небето.
Какво значи стари? Евро 1, евро 2..... Евро 5? Повечето коли в Бг са евро 1 до евро 3 - демек до 2005 година. За германия стари коли са всички преди евро 6 - 2014 година.Ще стане интересно, ако се забрани вноса на коли по- стари от 2014 година, дано имат намерение да стартират Бг производство :)
Министъра не знаели, че Полша , Румъния си произвеждат и изнасят нови автомобили Словакия е малка страна и с повечето нови автомобили. Прави се министъра на загрижен!!!
Мутра ненагледна тиквена!!! Не разбра ли, че вноса на стари автомобили е защото хората не могат да си позволят нови??!! Кой нормален човек при наличие на добри и стабилни доходи ще си кара стария ръждясал таралясник??!! И сега като вдигнеш данъците с 30% за стари автомобили, кой ще плаща аа, ами разбира се, че най-бедните!!! И какво ще се промени с по високия данък за стари автомобили - нищо за държавата и много за олигархичната мафия!!!Бойко и останалите от "прехода" ненавиждам ви!!!!
Тоест проблема е че ги забраняват ли? Изкривявали пазара? И ние им се сърдим? Г-н министре размърдайте се и не се правете на хамави и забранете вноса на смрадливи таралясници!
България, Полша, Словакия: Не искаме внос на стари дизели!