Тоя пък *** Нено Димов що плещи глупости???В България ИСКАМЕ добрите дизели. Това *** не изразява волята и желанието на хората.
Колите които ще излезнат от употреба там са доста по-добри от движещите се тук. С разумна политика на стимули и ограничения България може да извлече полза от ситуацията и да си обнови автопарка. На първо време трябва да забрани движението на дизели без катализатор и фап филтър. *** няма беден бил -богат бил. Неизправни коли не може да са в движение.
Новите дизели също са много вредни. Това, че не се виждат саждите, не означава, че не отделят твърди частици. Просто са по-малки твърдите частици и не се виждат.
Чета ви коментарите и не мога да проумея какви калпави хора. Предпочитате да си тровите децата със сажди? Ако за вашите не ви пука, аз искам моето да е здраво. На първо място сме в Европа по белодробен рак! С двойна преднина пред следващия.НЕЗАБАВНО ЗАБРАНЕТЕ ПУШЕЩИТЕ ДИЗЕЛИ!
Тук вече ще настъпим мотиката щото ще си имаме работа не с леля Меркел, а с началниците й, ама не от фолкс, а от ваген.
Писал съм преди и сега пак пиша - съседчетата до нас(в София - Овча купел) цяло лято режат стари дограми, ски и какви ли не други глупости с цел да се топлят с тях зимата. И понеже къщата им не е добре изолирана и е студена вече започнаха да горят тези отпадъци. Някой трябва да започне да обръща внимание на такива хора.
Ако има качествено гориво, отработените газове ще бъдат съвсем други. То е същото като печката. Като гориш читави дърва или пелети е едно, като слагаш стари гуми съвсем друго....
Като мина пеша 500 м в центъра на София по обувките ми се лепи толкова прах, че все едно съм ходил през нивата. А това не е от пушек на коли... а този прах и го дишаме. Замърсяването от колите тук е последна грижа. На запад този проблем го няма и затова са се хванали за дизелите. Тук и само електромобили да караме (дай боже) пак ще е толкова мръсно, ако не се чисти и МИЕ!!! Някой спомня ли си за последен път кога е виждал техника за почистване по улиците???
като не искаме - забраняваме вноса на дизелови коли над 5 год. или под клас Евро5 и готово,всичко друго е парлама...
Крайно време е така наречените големи телевизии за да се спрат спекулациите да направят поредица от предавания на тази тема като канят специалисти които да обяснят нещата по достъпен начин. А именно каква е разликата между наистина стари и неизправни автомобили и тези "опасни" дизели с евро 5 и 6, каква е разликата между различните горива и какви, и колко вредни емисии се отделят не само при бензина и дизела, а и при газта защото огромна част от автомобилите у нас на газ.
Ако преди си мислел да купиш 10-12 годишна кола, сега ще продължиш да търкаш 20-годишната, това е истината.
Евро 4 и 5 , вече са оборудвани с филтър за финни частици- друга работа е колко им работят системите след 3-400 хиляди, км. Карам 100 хилядно Евро 3 и пушек излиза ако настъпя докато е студен двигателя, аз и без това, го ползвам само за да ида до село каето са 150км, и гори 3,5л нафта.
Джамбазите от Горубляне , таман наточиха зъби и се приготвиха за внос на тонове дизели от Германия , и ги порязаха яко ! ХА-ХА-ХА !!!!
До Констататор 18Смешник изобщо не се занимавам с монтаж на газови уредби, но за сметка на това разбирам от двигатели един ИЗПРАВЕН бензинов двигател няма никакъв проблем, ако работи с газ.
До Анонимен15 Абсол1тно сте прав. Поздравления. Бих добавил и голи, незатревени и непокрити с мулч терени.
Приемам идеи за справяне със замърсяването , само които не са свързани с пари.Всичко друго е за пари.
България, Полша, Словакия: Не искаме внос на стари дизели!