НАПРОТИВ!!!Искаме внос на стари дизели, защото кой нов дизел може да върви безпроблемно с олио и старо двигателно масло? Знаете ли колко евтино ми излиза да пътувам с олио? И отзад мирише на пържени картофки и нищо не замърсява. Не искам нова и луксозна кола, не искам лукс - ИСКАМ ДА МИ Е ЕВТИНО!!! Затова живея тук - и ако стане скъпо ще се махам някъде където е евтино!!!
Обединените вносители на нови автомобили могат да купят цялото Народно събрание ,но същата работа могат да сврършат и като купят двама трима министри и депутати ,които да им отпушат продажбите с такива "екологични" предложения
Дизелът е създаден за да гори рапично олио.Ако горивото е растително защо ще е канцерогенен? Освен това дизел мерцедес или тойота на 10 години е по-читав от новата Лада *** или и китайски индийски автомобили
До Анонимен 22!"*** изобщо не се занимавам с монтаж на газови уредби, но за сметка на това разбирам от двигатели един ИЗПРАВЕН бензинов двигател няма никакъв проблем, ако работи с газ."Яя, така ли, извинявайте г-професор не знаех, че разбирате от ДВГ. Моля дайте определение за "изправен двигател" (т.е. поставен вертикално ли :D )?Я кажете на нас незнаещите каква е макс допустимата степен на сгъстяване при гвс на бенз двг, с цел да не настъпи самозапалване?П.п. *** ще наричаш родата!
За Германия стар дизел е този, който не отговаря на ЕВРО 6, т.е. произведените преди 2016 г. автомобили. Това е заради азотните оксиди, които до ЕВРО 6 при дезеловите имаше доста по-високи нива на замърсяване, а е Германия само азотните оксиди са проблем, ЕС ги глобява за тях и те затова спират дизелите по няколко улици на няколко града в Германия. Иначе бензиновите замърсяват повече с изключение на тези азотни оксиди. За фините прахови частици нормите са еднакви за бензин и дизел по Евро 5 и 6.
Всъщност с вноса на тези дизели, въздуха в България ще стане по-чист. Да не говорим, че дизеловите коли по-малко замърсяват от бензиновите. Една забрана на вноса на такива коли в България, очевидно ще направи въздуха по-замърсен. Вместо да карат дизел на 13-15 години нов внос от Германия, ще продължат да си карат стария дизел на 25-30 години.
Каквото и да си говорим, това е възможност да намалим средната възраст на автомобилите от 20 на 10 години на сравнително ниска цена.
Истината е, че на българките работодатели хич не им се дават запалти. Ако населението получава адекватно възнаграждение, никой няма да купува стари издухани швабски джилери. Хорицата не са виновни-изнемогват, а се налага да пътуват до работата си, до училище, до поликлиника , защото обществения транспорт е смотан, мръсен, нередовен и скъп. Всеки би си купил нова кола дори на изплащане, ама заплатите в България са мизерни, а иначе крадците, измамниците, лентяите - те карат хибриди и електрички!
Нено Димов да внесе декларация за двойния стандарт при храните и стоките на западните компании внасяни в България- високи цени, по ниско качество, отколкото аналозите им в Европа на същите стоки!Тоя чиновник на бюджетна хранилка, тръгнал да дрънка декларации за " стари дизели"- че повечето са Екостандарти 3, 4, 5- изработени от ЕС!Нено, чиновника подава декларация от името на държавата по такъв въпрос, без референдум, защото това касае директно народа, не чиновници, дето " отразяват дейност"
Ами вече всяка втора кола е Тесла и всяка трета е суперхибрид, значи на дизелите им е минало времето.
Докато пишете за износ и внос реално създавате едно недоносче, което няма как да има каквото и да е развитие. В рамките на ЕС износ и внос няма. Има за Кипър, Турция и Русия.И държави не изнасят и не внасят автомобили, ни най-малко пък стари. Пълните си страниците с бла-бла вместо да заспите за да има някаква полза все пак.
Цялата тази дандания е добре подплатена с пачки от вносителите на нови автомобили. Да , има ограничение за дизелите до стандарт ЕВРО 3 но това е само на местна почва. В Италия се отнася само за провинциите Ломбардия и Пиемонте и то за градовете с над 15 000 жители. За "специалистите" тук да поясня, че стандарт ЕВРО 4 /за който няма ограничения/ повечето производители го въведоха 2002-2004 г. Колко от вас си купуват дизел на 15 г.???
Съжалявам, че ще го кажа, но дори недостатъчно уместните като поведение македонци забраниха преди 2-3 години първоначалната регистрация на автомобили по-стари от 10 /десет/ години.
В България няма нормативна уредба която да ограничава вноса на коли с критерий възраст, гориво или еко норми.Като се има предвид какво силно лоби са вносителите на стари автомобили, мога да си заложа каскета, че такова ограничение няма и да има.Всеки който е минавал на преглед, знае каква бутафория е. Ако реално ни проверят колите, 90% трябва да ги спрат от движение.Ама на никой не му стиска да го направи. Политически това ще погребе която и да е партия. Като с казаните за ракия... :-)
Ревете за миене на улиците - ми че то 1/3 от колите се паркират в бившите градинки - сега кално/прашни ями.
България, Полша, Словакия: Не искаме внос на стари дизели!