43

До 41 Мишо

преди 5 години

Казваш да се забрани вноса на коли под ЕВРО 5. Такива опити са правени в други държави и резултат винаги е един и същ - още по-голямо остаряване на автопарка. Защо е така е много лесно обяснимо. Второ, с моите пари ли искаш да се подпомагат мафиотите да си купуват нови коли? Не, благодаря. Ако ти искаш да финансираш допълнително мафията, то аз не искам. Държавата да подпомага, означава част оът моите данъци да отиват за това подпомагане.Трето, мафията да спре да краде - как го виждаш това.

42

Истината

преди 5 години

Проблемът е в контрола, а не в шофьорите, както ни внушават от МВР. Навсякъде по света, където контрол няма, всички шофьори масово нарушават правилата, и обратното, където има контрол същите тези шофьори стриктно ги спазват. В България най-много нарушават правилата чужденците от държави, в които има контрол и правилата стриктно се спазват. Тук те са като отвързани. Българите спазват правилата в другите държави, в които има контрол. От векове се знае, че строгите наказания не спират нарушителите

41

Анонимен

преди 5 години

Когато хората започнат да получават европейски доходи проблемите ще се само разрешат. Не си мислете, че болшинството от хората изгарят от желание да карат димящи коли (строшки) на възраст 20+ години.

40

Мишо

преди 5 години

Има!1. Власт имащите да спрат да крадат.2. Да се забрани вноса на коли под ЕВРО 53. Подпомагане от държавата за дългосрочно кредитиране при покупка на нов автомобил4. Директно финансово подпомагане от държавата при покупка на нова колаНито една от тези точки няма да бъде изпълнена, НИКОГА!

39

Анонимен

преди 5 години

Ако пътищата са стари, то старите автомобили на кои условия не отговарят, на които уж по-новите отговарят?Може би по-новите автомобили се трошат по-малко по стари пътища или нещо бъркам?

38

Георги Георгиев

преди 5 години

Нов бардак със стари уруспии не става.Държавата да ми даде концесия И ще ви вкарам всички в правият път.1) Наемам нови контрольори на 4 000лв. заплата.2) Глобите се плащат на място, или превозното средство се извозва на наказателен паркинг където към глобата се добавя дневно 50лв. за паркиране.3) Едва след плащане на глобата да е възможно обжалване.4) Шофиране без книжка, под влияние на алкохол и наркотици, превозното средство се конфискува. За 30 дни всички ще се цивилизоват, гарантирано!

37

до 35

преди 5 години

Спрях се на вариан 2 ,ами не мога да намеря хора който да я използват щото мене ме е страх от полицията ,те вече станаха толкова много ,че изобщо армия не ни трябва ,бусовете им приличат на бронетранспортьори и от вътре излизат едни оранени като украинските киборги....вариат едно като че ли е по лесен..

36

Тони

преди 5 години

Абе глобички да има и всичко ще е точно. И да са по същия справедлив начин на фиксирана сума така де то 200лв. за този, който изкарва 10,000лв. и за този със 600лв. са си еднаква тежест на наказанието. Иначе другите неща са си тип топ за едно денонощие ставаме шофьори, и още тук полицая освен да ти вземе пари (в същото време той да кара пиян и надрусан естествено без гражданска и тн.), а ти да го напсуваш друга работа не е ясно дали ще свърши. И всичко е точно в страната на Малборо.

35

Анонимен

преди 5 години

"превозните средства, по-голямата част от които са стари и неотговарящи на условията"Някой би ли ми обяснил какво означава "неотговарящи на условията"?Единственото нещо, което не отговаря на условията е абсолютната безотговорност на някои водачи. Никъде по света няма идеални пътища или милиционер зад всяко дърво, но хората са по-отговорни. Аз имам около половин милион километра, но в РБ все още не се решавам да шофирам.

34

Вангу

преди 5 години

Два пътя има...Терминал 2Продай си нивата купи си пушкаНарода- работника изнемогва

33

Вангу

преди 5 години

Не може и Не бива само бедният да го отнася за всичко и да го тупат като брашнян чувал.Не може все богаташите да се измъкват о всичко безнаказано .Не може богаташите да си правят правила и засони като за тях си.Не може да има такъв ДиВ капитализъм угоден само за богатия.Не може да има толкова геноцид към народа.Не може да се мачка само работещия реално ,който произвежда с двете си ръце нещо в производството,А всички други с костюмчета само да лапат и скубят от тях и от хазната.....Пътищата -два

32

млада майка шофьор..

преди 5 години

Тези който казват ,че шофьорите са виновни ,комплексари, *** ---са всичко това с което наричат другите ,плюс това са лайци или от антуража на властимащите ,защото това е защита на тяхната кауза --която е всички пътища по старому , а всички глоби по ново му ,не еважно дали ще има резултат за хората ,важното е резултат за хазната която ги храни...

31

самопризнание 4

преди 5 години

....да ви задържи и да ви хване жълто и червено ,после ходи се обяснявай кой те задържал и какво станало ---дори да имаш регистратор пак ще ходиш 5-пъти в кат докато докажеш всичко ще си смениш професията ,та искам да ви кажа ,че скоро и шофьорите ще се разбягат... никой няма да тръгне с бус да зарежда магазини из цяла Б-я и да изпълнява цялата гама от ненормално поставени знаци с нон стоп не спиращи и отменящи ограничения по първокласните пътища--по тях и 5-мин не може да се кара с 90 к...

30

Анонимен

преди 5 години

Нито колите, нито пътищата са виновни.Виновен е само и единствено *** балкански, който е изключително лош шофьор и комплексар.

29

Нема Пери

преди 5 години

Хващам се на бас за 1 000 лева, моя 20 годичен Мерцедес е по-безопасен, по-екологичен и по-технически здрав от 5 годишна Дачиа!

28

Gorskio

преди 5 години

Докато карат толкова *** по пътищата - нищо няма да се промени. И *** има във всякакви коли - в нови джипове и в стари жигули.

27

самопризнание..3

преди 5 години

...стреса ще спадне хората ще шофират умерено ,защото тняма да има нужда да натисне след като е дремал някъде половин час...От цялата тази анархия придружена със солени глоби най-много патят хората на който шофирането им е професия за тях риска в тази среда да направят нарушение е многократно увеличен ...представете си да карате автобус и да доближите кръстовище на което няма брояч ,ама има камера вие ще спрете и на зелено, защото няма как да знаете дали вътре в кръстовището дали някой няма...

26

самопризнание..2

преди 5 години

...ще продължат да се увеличават защото те няма да са си свършили истинската си работа ,а именно да променят средата по начин който гарантира спокойно шофиране и нулева изнервеност без конфликтни точки... ако има подлез няма нужда от пешеходна пътека и три камери да гледат от горе , всички кръстовища са с по-10 камери ,но нямат брояч да те ориентира дали вътре няма да те хване жълто ,а защо да няма кръстовища на 2 или 3 нива при който няма да има опашки и нужда от камери ....

25

Анонимен

преди 5 години

Тоя набеден министър разбирач пак се изказва неподготвен. Какво общо с катастрофите има това, че един автомобил е стар когато е изправен технически и отговаря на изискванията за ГТП. При старите автомобили проблема е с отработените газове, а не с безопасността на движението.

24

самопризнание ...1

преди 5 години

Тука той признава истината ,че проблема са пътищата и бедността която кара хората да си копуват по-стари автомобили--това е направо ЕРЕС да признаеш такива неща ,във същото време се играе ганкиното все повече нови камери за да се глобява по-здраво...и да ви кажа те ще налеят луди пари в разни софтуери и накрая ще свържат всичко в единна мрежа и даже като идете за лична карта ще ви свалят номерата заради неплатен фиш--да това ще стане ,но тогава както и сега , катастрофите и травматичността...