15

Анонимен

преди 5 години

С тези камери ще ловят ограниченето на някоя отсечка например от 90 направено на 50 заради бензиностанция, където е жива хранилка, а истински опасните елементи без книжки никой не ги закача, нито закачат тиквите, които карат с по 180 на "т нар. магистрала"

14

Анонимен

преди 5 години

Във Франция освен камери има и доста голям брой постоянно патрулиращи необозначени полицейски коли със скрита сигнализация. При нарушение, даже и дребно веднага спират водача и съставят акта на място.В България даже и в столицата и около РПУ-тата е пълно с нарушители, но личният състав на най-скъпоструващата държавна институция подминава ежедневно без да взима каквито и да е мерки.

13

Анонимен

преди 5 години

Да се вдигнат данъците на коли над 120 к.с. , а не на старите брички.

12

Анонимен

преди 5 години

У нас никакви модели не са приложими, и марсиански модел да приложат, не става.

11

Анонимен

преди 5 години

Може да има камери, седящи а всички нарушения.

10

Анонимен

преди 5 години

Дон19Добави и 5000 лева за курса и 1000 самите изпити и ти става ясно, защо са прилежно шофьори. И не, в Швеция пак са огромни маса от пари. Все е до да са 3000 лева общо у нас.

9

Анонимен

преди 5 години

До 8Автомобилите имат нужда от ексра мощност, не за да карат с 200, за да превозват повече пътници, да изкачват нагорнища и да могат, да се движат при насрещен вятър.А интюдържавата таксуване солени колите с над 150 коня двигател.

8

Й.Й.

преди 5 години

Чел съм, че в Швеция (стараната с най малко загинали в Европа) шофьорските курсове са 6 месеца, както и че водачите се обучават на замръзвни полигони и т.н. За сметка на това в България можеш да вземеш книжка без да можеш да пишеш (просто си прекопираш имената и ЕГН буква по буква от личната карта) броят часове за целия курс е 30ч. и по мое лично мнение не те учат да шофираш, а просто да вземеш изпита...

7

Аз

преди 5 години

Защо са се хванали за тази скорост не мога да разбера. Проблемът не е само в скоростта. Кат защото им е по лесно за всяко птп пишат несъобразена скорост с пътната обстановка. Ами пътищата? Пример откакто има магистрала до Бл град колко катастрофи са станали на този път? Преди беше ежедневие да има тежка катастрофа. Другото е манталитета на шофьорите. Ние нямаме манталитет, образование, толерантност и тн. А Кат вместо да се крият в храстите да вземат да помагат за организацията на движението.

6

Анонимен

преди 5 години

Увеличавайте броя на камерите, но намалявайте броя на служителит от КАТ. От съкрщенията им ще се съберат пари за нови камери, а и шофьорите ще си отдъхнат от паричковците.

5

Точ

преди 5 години

Има лесно - по камера на всеки километър от магистралата, като за начало. Тръгваш към морето, кара си със 160-170 по целия път.Отчитат те 200 пъти, че карам так, по 50 шев, БАМ 10000 лев глоба. Ша караш ли бързо, другия път, а? Кажи бе,? А е? Айде бе? Кажи? Що мълчиш? Ахаха? До страшна те май, а? Хеххехе. Като изкараш една доста гладна година, ще гледаш различни на нещата.

4

fake news

преди 5 години

а полиция какво прави? седи в стая и се крие. в америка и канада нямат камери а куки навсякъде. знаете за какво иде реч - научили са ги да спазват закон

3

Анонимен

преди 5 години

Това ли е поредната "новина", предназначена да помпи кликове? До довечера очаквам 500 поста с обяснения, как българина е чудесен шофьор и контрол по пътя не му е необходим. Проблема не е в матряла, проблема е в асфалта, дупките, знаците, полицията, звездите и луната.

2

Анонимен

преди 5 години

След като има толкова жертви заради превишена скорост, защо произвеждат толкова мощни автомобили. Явно имат изгода от това да умират хора.

1

СВСМ

преди 5 години

Преди два дни пътувах по магистра Тракия от Ст.Загора до София и това,което ми направи приятно впечатление беше,че въпреки намаляването на скоростта от Ст.Загора до средата на Пловдив,се пътуваше спокойно,нямаше ненормални изпреварвания,джипки с пресвяткащи фарове и изнервяне на обстановката.Учудих се,че дори при по-ниска средна скорост-около 80-90 км/ч. пристигнах 20 мин.по-рано от обичайното.