55

Анонимен

преди 5 години

Знае се, че един и същи шофьор спазва стриктно правилата, където има контрол и непрекъснато ги нарушава, където няма контрол, примерно немски, италиански, френски и т.н. шофьор, също и българския шофьор. Някои смятат, че това зависело от манталитета.....

54

Анонимен

преди 5 години

Във държавите, в които правилата се спазват, никой не си мисли, че спазването на правилата зависи от възпитанието, обучението, манталитета и други подобни дивотии. В България цялата вина за спазването на правилата се хвърля на възпитанието и т.н. и резултатът е, че по пътищата става все по-зле.

53

ББ

преди 5 години

Не ни трябват камери а умни глави за правилно организиране на движението особено в София калинките в администрацията залагат само капани по пътищата

52

Анонимен

преди 5 години

Камери трябват на всички пътища с отчиатне на средна скорост на движение като за начало. Камери трябват и на всяко кръстовище заради минаващите на червено, вкл. и велосипедистите. Всичко това е постижимо, но най-много нарушават правилата властимащите и затова проблема не се решава, а ни се приказват басни за възпитание, обучение, култура и манталитет, на които онези 80% безусловно вярват и така проблема с безопасността никога няма да се реши.

51

DO PILOT

преди 5 години

До PILOT Щото софиянците сте големи шофьори за нагли и недисциплинирани сте номер едно но за шофиране тройка от десет балова система

50

Анонимен

преди 5 години

В белите държави не говорят за култура, възпитание, обучение и манталитет, а работят за това, което единствено решава нещата около спазването на правилата - контролът. Само дето за контрол трябва работещ КАТ, а такъв в България няма. Камерите се слагат там, където е поставен знак хранилка - примерно както вчера писаха за булевард България в София - "забравен" знак за 30 км/час след ремонт и после "забравили" да сложат знака за до 70 км/час и КАТ веднага си изпълни плана за нарушенията за година

49

Анонимен

преди 5 години

Много бяха недоволни от катаджиите и корупцията. Хем даваха, хем бяха недоволни. Сега, благодарение на новите технологии измислиха машина за пари. Бившите недоволни вече ще плащат доволно големи суми, или ще се карат като мишки.

48

PILOT

преди 5 години

Кататрофи има защото селяните надойдоха , а не могат да карат и второ защото пътищата са лоши !!!Сега като направят София синя зона навсякъде и камери на всеки ъгъл и да ни е цхестито !!!Има още ливади да строят бузнесмените и около 2 милиона които все още не са дошли от село и после ще стане супер !!!

47

Акъл

преди 5 години

Не ни трябват нито 200, нито 400 камери, а по един мозък в сяка клава.

46

Анонимен

преди 5 години

Май най-добре е да почнем да ги бутаме колите или пък да ги дърпаме ! - а това че няма път а има камера и отгоре на всичко и винетка да имаш и на фарове да караш.Кой път и коя магистрала в България има нещо общо с тези в Германия и в Швеция ?

45

2233

преди 5 години

най-добре ще бъде да забранят движението със закон

44

някой

преди 5 години

най-важното условие е да се забрани на настоящи и бивши полицаи (милиционери) , катаджии и всякаква друга *** показваща се по телевизора да дава акъл за безопасност на движението

43

Ъ

преди 5 години

Най-големият проблем за безопасността по пътищата са тези, които твърдят, че правилата се спазват балогодарение на възпитание, култура, манталитет, образование и т.нТова е абсолютно невярно! Когато човек осъзнава, че от безопасността на пътя му зависи живота, то той е много по - внимателен. Защото повечето от убитите по пътищата са "безсмъртни"!

42

Факт

преди 5 години

Обърнете внимание как 80-те процента начело с КАТ разбират как се прави ефективен контрол - до всеки шофьор да има катаджия или на всеки километър да има катаджия. Жалкото е, че такива хора са на най-висшите ръководни постове в контролната система, т.е. изобщо не разбират как в нормалните държави се осъществява този ефективен контрол и всеки шофьор е убеден, че ако извърши нарушение, неизбежно ще бъде наказан за него. Затова в тези държави нарушенията са малко,а в България са над 200 млн. на ден

41

Факт

преди 5 години

Сегашните свръхвисоки наказания имат обратен ефект. Сега наказания се налагат при едно на над сто хиляди нарушения, т.е. на практика не се налагат и затова всеки шофьор непрекъснато прави нарушения, най-често превишена скорост. Тези, които случайно са наказани, обикновено са най-примерните шофьори и наказанието за тях е една незаслужена обида и в резултат и те решават да станат като останалите и да правят много нарушения, защото контрол няма. Решението е за всяко нарушение да има наказание.

40

Ozzy

преди 5 години

Много по-добре е да има камери, отколкото полицаи в храстите. Трябва да се инвестира в стационарни камери (не в мобилни), за да се намали броя на катаджиите, или да ги прехвърлят в други звена на полицията. За чии са тия мобилни камери с триноги, като вървят в комплект с по двама катаджии? Чиста загуба на ресурс. При стационарните камери не е така. Тя си снима, без да се нуждае от милиционерска помощ. Ако се следи през няколко километра средната скорост, нарушенията ще спаднат драстично.

39

Факт

преди 5 години

Най-големият проблем за безопасността по пътищата са тези, които твърдят, че правилата се спазват балогодарение на възпитание, култура, манталитет, образование и т.н. Другият голям проблем са хората, които твърдят, че със свръхвисоки наказания, нещата ще се променят към по-добро, а винаги и навсякъде се знае, че високите наказания не спират нарушителите. Заради тези две групи хора, нищо не се прави за безопасността на движението и решаването на проблема. Лошото е, че те са убдедени, че са прави.

38

Анонимен

преди 5 години

1-во нарушение - глоба. Всеки от нас нарушава правилата в някаква степен, да не си кривим душата! При второ такова нарушение, създало риск за останалите участници в движението, в рамките на 1 г - отнемане на СУМПС за определен срок, в зависимост от тежестта на нарушението. При шофиране с отнета книжка - затвор за 6 мес.Всичко това е хубаво, но трябва да се изпълнява. А не както сега подкупната червена прокуратура и съд, да спират дела или да осъждат условно! за прегазен човек в пешеходна зона!

37

Анонимен

преди 5 години

1-во нарушение - глоба. Всеки от нас нарушава правилата в някаква степен, да не си кривим душата! При второ такова нарушение, създало риск за останалите участници в движението, в рамките на 1 г - отнемане на СУМПС за определен срок, в зависимост от тежестта на нарушението. При шофиране с отнета книжка - затвор за 6 мес. При такива мерки, да видим колко хора ще си позволят да нарушават закона!

36

Анонимен

преди 5 години

Богатият от глоби се не плаши, но ако му отнемеш книжката за 1, 2, 3 или 6 мес, няма никак да му е приятно. За шофиране на неправоспособен водач в нормалните държави се полага затвор.