ПАРИ ЗА ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ НЕ ДАВАМ; СМЯТАМ ЧЕ ЛЪЖАТ С КОЛИЧЕСТВОТО ПРОДАДЕНИ БИЛЕТИ. АКО СЕ НАЛАГА ПРЕДПОЧИТАМ ДА ХВАНА ТАКСИ ЗА ПОВЕЧЕ ПАРИ ОТКОЛКОТО ДА КЕШИРАМ В ОБЩИНАТА
До Нормален 23. Колега прав си. Но аз с колкото чуждестранни граждани съм разговарял, определят моят роден град София, като МИЗЕРЕН, ДУПКА, КЛОАКА..........Един МакДоналдс с Кафе в 2 сутринта не можах да им предложа. А Трябваше да сме на летището след 2,3 мин. за проверка. България е под 5 милн. граждани. Но без пари толкова.....Личният пример на "шефа" да го видим!?
чакайте, не може всичко да е на тотален + , колко е разхода за един шофьор и един автобус за линия, 12 общо?да сега не са най -изгодни, ама хората още не са привикнали, хванете линиите по които се пътува, примерно летището трябва да е включено, административни сгради с нощна работа (HP и магазини до 12 и тн).постепенно може да се изземе хляба на такситата, не че ги виня, ама хванете такси в 2 сутринта в столицата... звъниш и никой не вдига, после реват че нямат работа.
Е кво.. За 6 месеца общината е изкарала 150 хиляди от тази идея.. Аз мисля, че е добре. До Жо.. Пич 12 автобуса, 12 човека персонал.. Шофьора е кондуктора ;)
ЗА 6 МЕСЕЦА са пътували 74 000 пътника, което прави средно по 411 пътника на нощ. Движат се 12 автобуса с 24 човека персонал- шофьор и кондуктор. Към тях трябва да прибавим дежурни диспечери и селвизен персонал. На всеки от тях надницата, включваща и заплащане на нощен труд, е поне 50 лв.Много ли е това или малко, ще кажат специалистите.
До Анонимен 17Нощния транспорт е съвсем отделна услуга от дневния и там са съвсем други билетите. Ако не може да се самоиздържа, минава под ножа... А явно пътниците са малко и вместо да се говори за разрастване, се изнасят сухи данни за пътуващите. И това нито е от първостепенна важност, нито нещо друго. Дотации трябват за междуградски транспорт и отдалечени села, за да се намали/спре обезлюдяването на малки населени места. Ама ти си мисли още за кварталната бакалия и се имай за голЕм експерт!
Дано запазят тази добра практика. Дори да не се самоиздържат, ще се субсидират. Така ние потребителите имаме избор. Все пак сме европейска столица.
Изядохте ни хляба бе, еееейййййййй!Най-сладките курсове са нощно време, смъквам по 35-40 лева от курс!Уморихте ни от глад.
До Анонимен 3Ама не е 3 лева, а е по-скоро 17. Даже си става 20, ако имаш месечна карта за метрото. Ама ти, като ти се дават пари от горе, за нещо, коеот не винаги е и по-удобно, направо си отиди с личния атомобил и плати 400 лева паркинг, когаот се прибереш. Толкова ли ти се свидят.
До АнонименАма ти сериозно ли мислиш, че когато билета беше 60 стотиники, градския транспорт беше "самоизплащ се" ?
До Анонимен 15Ако държавите следваха този начин на мислене от типа "кварталната бакалия", досега щяха да са закрити много услуги, които ползваш, издържащи се от данъци и/или приходи от други услуги.
Бакшишите трябва да се намалят сериозно!В Бургас с въвеждането на бързите градски линии,такситата увяхнаха и почти никой не ги ползва-това намали трафика и хората плащат по малко!
Значи имате под 150 000 лв приходи. А колко са разходите? Ако линиите могат да се самоиздържат ОК, иначе да ги закриват.
Незнам ама последните 2-3години цгм се развива в правилната посока и дано продължават така и занапред
"За всики влак си има пътници". Затова е експериментално, за да се види на практика колко е рентабилно. Иначе философи колкото щеш. Винаги има повече гледни точки. Да, някои хора не обичат таксиметровите фирми и циркулиращите таксита около летището и затова трябва да се пробва. Явно, че има много интереси около таксиметровите превозвачи там и още повече проблеми.
Експериментът "Нощен транспорт" в София: Продадени 74 000 билета