28

extremist

преди 5 години

ПАРИ ЗА ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ НЕ ДАВАМ; СМЯТАМ ЧЕ ЛЪЖАТ С КОЛИЧЕСТВОТО ПРОДАДЕНИ БИЛЕТИ. АКО СЕ НАЛАГА ПРЕДПОЧИТАМ ДА ХВАНА ТАКСИ ЗА ПОВЕЧЕ ПАРИ ОТКОЛКОТО ДА КЕШИРАМ В ОБЩИНАТА

27

Шкембели бакшиш

преди 5 години

Намаляха кинтаците, вашта мaмa! Минавам на Народен, Болярка и пилешки фенери.

26

Комуниста Винету

преди 5 години

До Нормален 23. Колега прав си. Но аз с колкото чуждестранни граждани съм разговарял, определят моят роден град София, като МИЗЕРЕН, ДУПКА, КЛОАКА..........Един МакДоналдс с Кафе в 2 сутринта не можах да им предложа. А Трябваше да сме на летището след 2,3 мин. за проверка. България е под 5 милн. граждани. Но без пари толкова.....Личният пример на "шефа" да го видим!?

25

Анонимен

преди 5 години

чакайте, не може всичко да е на тотален + , колко е разхода за един шофьор и един автобус за линия, 12 общо?да сега не са най -изгодни, ама хората още не са привикнали, хванете линиите по които се пътува, примерно летището трябва да е включено, административни сгради с нощна работа (HP и магазини до 12 и тн).постепенно може да се изземе хляба на такситата, не че ги виня, ама хванете такси в 2 сутринта в столицата... звъниш и никой не вдига, после реват че нямат работа.

24

Анонимен

преди 5 години

Или греша? Въпреки, че така е написана статията, че не е много ясно

23

Анонимен

преди 5 години

Е кво.. За 6 месеца общината е изкарала 150 хиляди от тази идея.. Аз мисля, че е добре. До Жо.. Пич 12 автобуса, 12 човека персонал.. Шофьора е кондуктора ;)

22

Жо

преди 5 години

ЗА 6 МЕСЕЦА са пътували 74 000 пътника, което прави средно по 411 пътника на нощ. Движат се 12 автобуса с 24 човека персонал- шофьор и кондуктор. Към тях трябва да прибавим дежурни диспечери и селвизен персонал. На всеки от тях надницата, включваща и заплащане на нощен труд, е поне 50 лв.Много ли е това или малко, ще кажат специалистите.

21

A fghd

преди 5 години

Колко са разходите и приходите за всяка линия?

20

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 17Нощния транспорт е съвсем отделна услуга от дневния и там са съвсем други билетите. Ако не може да се самоиздържа, минава под ножа... А явно пътниците са малко и вместо да се говори за разрастване, се изнасят сухи данни за пътуващите. И това нито е от първостепенна важност, нито нещо друго. Дотации трябват за междуградски транспорт и отдалечени села, за да се намали/спре обезлюдяването на малки населени места. Ама ти си мисли още за кварталната бакалия и се имай за голЕм експерт!

19

Нормален

преди 5 години

Дано запазят тази добра практика. Дори да не се самоиздържат, ще се субсидират. Така ние потребителите имаме избор. Все пак сме европейска столица.

18

Шишо Бакшишо

преди 5 години

Изядохте ни хляба бе, еееейййййййй!Най-сладките курсове са нощно време, смъквам по 35-40 лева от курс!Уморихте ни от глад.

17

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 3Ама не е 3 лева, а е по-скоро 17. Даже си става 20, ако имаш месечна карта за метрото. Ама ти, като ти се дават пари от горе, за нещо, коеот не винаги е и по-удобно, направо си отиди с личния атомобил и плати 400 лева паркинг, когаот се прибереш. Толкова ли ти се свидят.

16

Анонимен

преди 5 години

До АнонименАма ти сериозно ли мислиш, че когато билета беше 60 стотиники, градския транспорт беше "самоизплащ се" ?

15

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 15Ако държавите следваха този начин на мислене от типа "кварталната бакалия", досега щяха да са закрити много услуги, които ползваш, издържащи се от данъци и/или приходи от други услуги.

14

Динко

преди 5 години

Бакшишите трябва да се намалят сериозно!В Бургас с въвеждането на бързите градски линии,такситата увяхнаха и почти никой не ги ползва-това намали трафика и хората плащат по малко!

13

Анонимен

преди 5 години

Значи имате под 150 000 лв приходи. А колко са разходите? Ако линиите могат да се самоиздържат ОК, иначе да ги закриват.

12

Анонимен

преди 5 години

Незнам ама последните 2-3години цгм се развива в правилната посока и дано продължават така и занапред

11

Анонимен

преди 5 години

"За всики влак си има пътници". Затова е експериментално, за да се види на практика колко е рентабилно. Иначе философи колкото щеш. Винаги има повече гледни точки. Да, някои хора не обичат таксиметровите фирми и циркулиращите таксита около летището и затова трябва да се пробва. Явно, че има много интереси около таксиметровите превозвачи там и още повече проблеми.

10

До 9

преди 5 години

И аз

9

Анонимен

преди 5 години

Центъра - студентски 2 кинта а с такси 15-20