13

Анонимен

преди 5 години

Няма и да се спазват докато полицаите продължават да са най-големите нарушители! Пътуваме си онзи ден, при ограничение за влизане в населено място от 60 км, два полицейски микробуса профучаха с около 120 км. в час. Пълни с "тюфлеци"- къде ги бяха повели? На протест, може би! Само да допълня - кюстендилски полицаи...

12

Анонимен

преди 5 години

Строги наказания и големи глоби. При най-малкото нарушение глоба отнемане на книжка за цял живот, и затвор за назидание на другите

11

Анонимен

преди 5 години

Правилата се спазват, само ако шофьорите са убедени, че ако извършат нарушение, неизбежно ще бъдат санкционирани като размера на санкцията е бесъщестяен. Това правят в нормалните държави, а в България се прави точно обратното и се говорят безмислици за манталитет, възпитание, култура, обучение, огромни наказания и т.н.

10

Анонимен

преди 5 години

Нямаме си уважението нито шофьор с шофьор нито шофьор пешеходец или пешеходец шофьор. Това ни е проблема всеки е по велик от другият

9

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 2Проблема е, че наказанията не се изтърпяват, глобите не се събират. Ако всеки знае, че наказанието ще си го понесе задължително и глобата ще му бъде събрана принудително, ще се замисли. При сегашната ситуация просто се говорят празни приказки. И 100 години затвор да приемат в закон, то като знаеш, че няма да стигнеш изобщо до там, естествено че няма да ти пука. Поне докато някой друг такъв не прегази твой близък...

8

До 6

преди 5 години

Шофираш пил или дрогиран = умишлено убийство и точка! Закона трябва да го приравни,защото умишлено си се качил в колата неадекватен поради което си убил човек.Хванат ли те неадекватен при проверка = опит за убийство.Само така ще ни дойде акъла на нас българите.Крумовите закони и прилагането им са ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ в случая.Положението е нетърпимо вече и на управниците би трябвало да им светне червената лампичка.Нека полежат малко всички мислещи се за безсмъртни.

7

MadMax

преди 5 години

Какво стана с диференцираната гражданска - нищо.Вдигнаха цената за всички като при комунизма.Освен това е задължителна, а много тъпaци карат без.BG=WC

6

Анонимен

преди 5 години

Мога да ви кажа ,че както е тръгнало скоро и без шофьори ще останете --защото сте като развалени грамофонни плочи ,не слушате ,че професионалисти шофьори ви обясняват ,че нещата в градовете и навън са направени неграмотно и че има много конфликтни точки и ,че с глоби нищо не постигате ,вие обаче продължавате да ревете за затвори по 20 г.И с камери ибез камери ис дебели присъди и с на 2-метра катаджия без адекватна отговаряща на реалността пътна мрежа няма да стане.

5

Анонимен

преди 5 години

Да ама ти приравняваш умишленото убииство с неумишленото--- може да искаш подобни присъди ако за каквото и да е умишлено престъпление довело до смърт дават доживотна.. Има хора пострадали фатално от лекарски грешки те ще искат също 20 г. затвор заради смърт. В края на краищата на човек загубата е непрежалима.Аз например искам човек собственик на транспортни средства когато осъществява някаква дейност с тях и те не отговарят с нещо на закона да бъде вкарван в затвора за 20 г.- ти какво ще кажеш ?

4

потърпевш от пътища

преди 5 години

Тази вечер карах бавно по неосветен път в града пътя мокър листа и в такава дупка се изджасах ,че ще ги псувам два часа --наближавах кръстовище и естествено гледах напред , а не надолу ...

3

Анонимен

преди 5 години

Докато има условни присъди за убийство на пътя, няма да се оправят нещата.Трябват прости и ефективни правила - без оневинявания. Убийство на пътя = 10 години. Две убийства на пътя = 20 години. Пил/шмъркал преди това +10 години отгоре. С нарушаване на ЗДВП +5 години отгоре. С нередовни документи +5 години отгоре. Рецидив: х2.Така една проста катастрофа на пиян, убил един човек ще е поне 15 години от раз. Което е нормалното.

2

Анонимен

преди 5 години

Огромна грешка е да се върви по пътя на "дайте да наказваме след като е станала катастрофата", а не както в в нормалните държави да не се правят нарушения, защото знаят, че неминуемо следва наказание и затова там нарушенията, катастрофите и наказаните са малко. В това е проблема - в България непрекъснато се вдигат наказанията, което няма как да не доведе до повече нарушения, катастрофи, ранени и загинали. Този парадокс непрекъснато изненадва онези 80% и те пак искат още по-високи наказания.

1

Американ

преди 5 години

Не се спазват, понеже не се прилагат. Властта я мързи да си прилага законите, но писка за още пари. А глобите са си пари, стига някой да ги събере.