Тия долу кадето обясняват как разхода на електроенергия ще се вдигне са много заблудени, за преработката на 4 литра бензин отиват средно по 6 киловата електроенергия. 78 киловата енергия отива за преработката на петрола в бензин за един резервоар.
До 86Потъва щата Тесла, продава колкото може да произведе. Ако беше станала тая изцепка, преди 8 месеца, да, всичко беше свършило, но вече буквата по 8000 автомобила на седмица и парите почват, да влизат.
Тесла се крепеше на мощни инвеститорски инжекции, единствено заради болните фантазии на този полу***от. Демек нещо като доста продължителна лъжа. Последното никому ненужно, но скъпо изхвърляне с ракетата, струваше прекалено много, но това беше опит да се спаси потъващата тесла, и да се омилостивят инвеститорите, отново с цената на лъжа. Мисля, че това беше с Тесла. Който имда я купи, вече няма да е същото.
Имаше един клоун тука, дето се беше кръстил на името на космическата му компания, ама след последните резили на "божеството" му не се е мяркал тука. :D
До прости сметки76 - Моля те ... В САЩ, "бедните", ако си мислиш, че някой с $18 000 заплата, 10 400 от тях не се таксуват, а от останалите $7 300 се таксуват само на 25%. Демек, данъците му на тоя, бедния, са $1 825 на година. А знаеш ли, че ваучерите му за храна, са $1 500. Остават по $325. Сега, в твоите очи, може би означава, че сто бедни, са платили, за един богат, да си вземе по-евтина кола, ама далеч, не е така ...
И последно Другото нещо е, че ако имам нежда от повече енергия ... Как да ти обясня - всички коли ако минат на ток, и консумацията се качи 3 пъти, дали няма да им се напълнят бързо гушките ПРИ СЕГАШНИТЕ цени и да затоварят нови станции ?
много злобеете срещу Мъск, ама това което е направил (дори като бизнес план - как от нищо прави нещо) никога през живота си тролчетата зад компютъра няма да направят.
Сметки Прости- Но голямата е грешка е, че приемаме, че всички ще карат най-големия модел (защото само той изисква 120 "килоВата". Работата е, че това са 550 км. За да излязат сметките ти "верни", ще трябва всяка една кола, да минава по 550 км на ден. Или 200 000 км на година. Средният пробег, на един автомобил е по 18 000 км на година. Пак ще ни трябват 11 пъти по-малко енергия.
До Прости СметкиДве "грешки"1 Всички ще ползват бързия заряд, което няма да стане, защото никой не иска да плаща с 50% повече, освен ако не е на зор, да пътува някъде. 2 - секи, всяка вечер ще изтощи колата на 0% и ще трябва, да я зареди на 100% на другата сутрин. Как да си решиш проблемите:- Не позлвай бързо зареждане, освен ако нямаш нужда, да пътуваш на другия ден. - Задай на колата, да се зарежда само след "пиковата" консумация.
Това е причината електрическите коли да не могат да бъдат масови. А са и скъпи. Купуват си ги само заможните и покупката се дофинансира от държавата. А данъци плащат всички. Оказва се, че бедните финансират богатите да си купят скъпа луксозна кола. Този последния факт определя и моето отношение към електромобилите - ако е мой - добре, но никой друг не трябва да има. Та, това е ситуацията с тези работки за сега.
300 блока в квартал прави 4,35 ГИГАВАТА само за 1 квартал. Вероятно всеки комплекс ще си има собствен АЕЦ. Варна, примерно има към 10 комплекса. Вероятно 10 АЕЦ - а няма да и стигнат. За сведение, Козлодуй има 3.75 гигавата максимална мощност. Тоест, трябват по няколко козлодуя за град. Отделно, инфраструктурата за пренос на всичката тази енергия ще е огромна и навярно ще са нужни десетки години само за да се изкопае медта за нея.
Една Тесла при бързо зареждане консумира 120 КилоВата - колкото средната консумация на 120 апартамента зимно време. А като се вземе в предвид, че ще я включиш когато се прибереш от работа - точно, когато ще почнеш да готвиш, переш, усилиш радиаторите, пуснеш душ, включиш компютри и телевизори и т.н., тоест по време на пикова консумация... Сега си рредставям блок със 120 апартамента с 120 тесли отпред какви кабели за захранване ще ползва. 120*121=14.5 мегавата. 300 такива блока в квартал...
До до 60Абсурд е да дам на някого, да ми кара колата. И защо ще се качвам на такси, за да отида до летището ? Паркинга е нщо от рода на 60 лева на седмица ?
До Анонимен 53Мисля, че Тесла ще е радва на ниски цени на акциите си... Защо да откупуваш по 420 доара на дял, когато можеш да го направиш на по 120 долара на дял, че е и по-малко :)
Само си представям, че за да измина 350 километра се качвам на такси, отивам на летището, чакам на опашка за билет, после минавам чекинги, проверки, заверки, натоварват ме на самолета и политам. След това слизам, чакам за багажа, взимам го, търся такси и отивам на мястото. Отделен е въпроса, че не навсякъде има летища. Гарантирам ти, че за една дистанция до 500 километра колата МОЖЕ да бъде доста по - удобна от самолета. Особено ако сте 2 шофьорите и пътя е само магистрали.
Мъск се спаси от US властите срещу $40 млн. Кой ще оглави Tesla?