15

Анонимен

преди 5 години

Колко ще е тол таксата? Хем икономическа, хем социална! Стотици експерти ще работят в управлението на тол системата...Ех, камък ми падна от сърцето! Аз се бях уплашил, че ще набутате хиляди такива там - *** (все калинки), та да ги хрантутим. Сега вече съм спокоен, поне само стотици ще са.Но се чудя от толкова ***, ще остава ли нещо за голямата печалба, дето тиквата обяви от тази тол такса?

14

Анонимен

преди 5 години

не знам колко ще е таксата, но преди да ползвата парите за ремонти, ще хвърчат едни 15-20 милиона за заплати на тия 600 - 700 човека, които ще се занимават с тол системата. И това извън лептата за нагоре!

13

House M.D.

преди 5 години

Ако толкова таксата е 10 лв/км за чужбина ли тирове и автобуси и 0.10 лв/км за българските - това би било социално справедливо. Но аз не използвам LSD и затова знам, че няма да стане.

12

Чиновник

преди 5 години

До ПетКато не могат се оправят и забравят, да се возят с обществен транспорт или да си наемат секретарки, които да им движат нещата.

11

zeus

преди 5 години

До СтефанАз пък да те попитам ти къде видя магистрали в България?

10

Стефан

преди 5 години

Всъщност би трябвало магистралите да се заплащат от всички които ги ползват, както е в почти цяла Европа. Питам се защо само камионите ще плащат?

9

Пет

преди 5 години

Какви Електронни винетки за дядовци и баби с коли? Как ще се оправят? Нормални винети трябна да има... Кйлъде ще виждат дядовците че са платили винетка...като не разбират от интернет? И забравят...какво платили...какво..не!

8

Анонимен

преди 5 години

Стотици експерти ще работят в управлението на тол системата Да се чете :Стотици герберастки крадливи некадърници ще се назначат на държавната хранилка

7

Анонимен

преди 5 години

По магистрала Марица трябва да им режат главите, както и между Пловдив и Пазарджик щото там има дублиращ хубав път. Останалото може да е на социална цена.

6

Анонимен

преди 5 години

На тая кака Аврамова само прическата й струва колкото една винетка. На нея въобще не й пука за целокупния български народ.

5

Чиновник

преди 5 години

Притежаването на кола не е задължително. Разходите свързани с притежаването на кола в България са най-ниски в цяла Европа и е съвсем логично и качеството на пътищата също да най-ниско. Аз не виждам какво толкова не ви е ясно в тази картинка.

4

Анонимен

преди 5 години

Хм откога МРРБ се превърна в социално министерство ? Таксата трябва да отговаря на качеството на ползваната услуга, в случая на пътната настилка и изминатите километри, а не до колко ще е социална за дадени превозвачи ? Като ни повишихте цената на винетката питахте ли ни дали е социална ? Сега за бизнеса трябва да е социална ?

3

zeus

преди 5 години

Като винетката ще е електронна няма ли да падне цената, нали няма да се печатат стикери вече, или ще плащаме заплатите на тези 240 експерта, които не знам за чий са, при положение, че системата е централизирана.

2

!!!

преди 5 години

A бе мухловци, първо си оправете пътищата след това мислете за още такси! Ако изровим някой римски път ще се окаже в по-добро състояние от на *** магистралите!

1

Анонимен

преди 5 години

От световната банка нищо хубаво не е дошло за обикновенния гражданин , Боце си цоца заеми - ние ще отнесем лихвите и претенциите на световната банка. И тая кака Аврамова...