36

Пепи

преди 5 години

До АнонименГанъо - В Норвегия са на дотация.Като спрат дотациите и веднага ще отидат на 10 процента.

35

Анонимен

преди 5 години

Rx450h след 2 месеца получавам 530е. Те такава ***

34

Анонимен

преди 5 години

*** в Норвегия за 2017та 39,2% от новите коли са били електрически. Тази година още повече. До 2-3 години там да видиш друга ще е рядкост. А ти *** още ще се кълнеш в дизела :)

33

Анонимен

преди 5 години

Ако действително успеят да постигнат себестойност под 100$ за kW цена на батерия, нека познаем кой ще владее световният пазар на електромобили.

32

До 25

преди 5 години

За какво говориш верно?!

31

gogo

преди 5 години

сано в германия са 50 млн автомобила от къде толокоз ток

30

Анонимен

преди 5 години

Първо ще въведат ел. Таксита понеже разходите са най малко а само това се гледа при такситата. После ще се въведат масово кар шеринг и личните коли ще останат само за най богатите. Това вече се случва постепенно в европа, китай и щатите. Бих се хванал на бас че в германия дори, след 15 години няма да има и 5% коли с двг

29

Анонимен

преди 5 години

Казах че "евтиния" базов модел на Тесла 3 струва 36 хил. щ.д. преди данъци, защото след данъци става близо 50 000 щатски долара. Евтиния брат!

28

фантазии засега

преди 5 години

Експертът има добри шансове да стане писател на фантастични романи. Едно време подобни експерти обясняваха как в 21 век няма да има ТЕЦ-ове на въглища, но някъде даже са си доминиращи за ел-снабдяване, мисля че и в Китай е така. В Африка пък ток все още се прави от дизел генератори на някой места-отива един техник като мръкне и пали генератора. Нали се сещате колко "по-евтин" ще стане токът, ако ДОРИ 30% са на ток.....Иначе не е лошо да си фантазира човек

27

До Пернишки дебил

преди 5 години

Ше праат. Ама само Гъ Тъ - специална пернишка версия, с ток на въглища, ръчкани с винкел!;)

26

Индианец

преди 5 години

А автономия от над 1.000 км при над 15 градуса кога?!?

25

Анонимен

преди 5 години

Илон Мъск е изцедил всички авангардни технологии в Тесла, а продажбите му са крайно слаби, спрямо очакванията и бизнесплановете, като не успява да постигне и половината на заложените бройки. Това е в среда на богати клиенти. За какво говорим?

24

ШибиРиби

преди 5 години

И аз да кажа... цените на магаретата, катърите и конете в бг ще скача

23

Анонимен

преди 5 години

Според тия сметки Тесла 3-75kW цена на батерия 15 хиляди долара, ха някой да ми каже какво и струва на тая каруца 36 хиляди долара базовият модел, тоест 21 хиляди за всичко останало?

22

Анонимен

преди 5 години

рано е още,но ще се случи,когато започне реалната конкуренция и борба за клиенти изведнъж ще се появят удивителни разработки и открития в тази област,времето това да се случи наближава

21

Анонимен

преди 5 години

Евтиният базов модел на Tesla 3 струва 36 000 долара без мита и ддс. Той има върхов пробег 350 километра при температури над 15 градуса. При минус 10 пробегът се свива до 130 км. Има модели с по-голям пробег и с тройна цена. Нормалното зареждане е 6-8 часа.

20

Анонимен

преди 5 години

Доминация на ел автомобили ще има тогава когато запчнат да потъват крайбрежни държави под вода. Тогава държавните управници и производителите ще се сетят че печалбата не е по важна от живота. Но ще е късно. Процеса е започнал и само бързата намеса на държавите може да го забавят но за спиране е късно. А е късно защото преди 30 години беше момента да се спрът бълващите отрови заводи и автомобили. Не случайно баровците хвърлят милиарди в търсене на друга планета на която да се изнесат за да оцелея

19

българина

преди 5 години

ай стига лъгахте бе, капацитета скачал с 8 процента годишно, колкото разхода на новите коли е по нисък с 8 процента от старите съгласно реклмата на всеки нов модел от последните 30 г поне. всеки шофор с опит 20 г знае че колите горят едно и също през последните 30 г, независимо стари или нови а само в зависимост кг, мощност, кубатура, турбо, бензин или дизел. годината няма значение или марката. батерията е недоносче в целофан

18

Анонимен

преди 5 години

Айде стига с тия реклами за коли на които ти трябва един багажник с кабели да го зареждаш по няколко часа всеки ден А зимата е жива мъка с това електрическо чудо.Продадох го с кеф тоя дръглив хибрид на Тойота и не искам и на снимка да го виждам.

17

Анонимен

преди 5 години

Ясно! Значи поне още 10 години двг ще доминира! През 2008/9г. се говореше същото, че след 2-3 години ще се насити с електрички, но не само че не стана така, а и след 3 пъти по-дълго време още не се е наситило с електрички. Да не споменавам,че у нас закъснението ще е още по-голямо.