56

Анонимен

преди 5 години

Много са зле, направи справка колко броя Тесла 3 са капарирани.

55

Анонимен

преди 5 години

Бе не четете ли колко е зле Тесла, как просят за държавни помощи или за национализация, защото са зле финансово? А са зле, защото няма достатъчно продажби! А няма продажби, защото който си е взел не е повторил и тия около него бегат с 300 от електричката. За съжаление това е положението.

54

и

преди 5 години

"...от списание Forbes"и по-нататък не чета !искам този еврейски лъжец да ми покаже батерия която да е на се зарейжда *** 91% от капацитета си като нова - НЯМА такава литиева батерия !!!270 000 км изкарват батерийте САМО на хибридите - защото рядко се ползват за дълго и рядко се черпи100% от капацитета имбатерията на Теслата си отива след 250-300 цикъла, ако и даваш зор, ако е караш по баири или под 5 градуса целзии и 150 цикъла няма да изкара

53

Анонимен

преди 5 години

От нет-а разбирам че 1л гориво е равносилно на 10-12кwh от тук може да си направите сметките за това колко ток ще ви трябва за да се движите

52

Анонимен

преди 5 години

58, никъде не съм казал, че изброените консуматори вдигат с 50% разхода!!!! Но го вдигат с около 10%. Плюс 30% по-нисък капацитет заради температурата, плюс 5% загуби от лошо сцепление и по-честа работа на esp, демек спирачки, плюс 2-3 % загуби от увеличено ***, и ето ти едни 50% надолу в пробега.

51

й

преди 5 години

"...от списание Forbes"и по-нататък не чета !еврейската пропаганда ни проглуши ушите с това глобално затопляне (дето така и не го видяхме) и с електрическите им автомобили !1) тесла минава максимум 200 км с едно зареждане и то по-равно. На планиснки терен и 70 км може да не мине !!!2) дори с бързо зарейдане отиват 4.5 часа да заредиш батерията !3) искам поне един евреин да ми покаже как ще стигне от Ню Йорк до Вашингтон с Тесла ! Зарядни станции НЯМА !!! и едва ли някой ще дреме 4.5 часа

50

И да добавя ...

преди 5 години

..от догодина и елколите почват да плащат магистрални такси,макар и по-ниски от правителството казаха ,че ще се повишават всяка година.По-умните норвежци се чувстват вече прецакани. В Берген се готви як протест срещу магистр такси,демек хората не искат ел коли. Защо го премълчава това тоя "скандинавец"

49

До 55

преди 5 години

Всичките консуматори изброени от теб са доста малки за да вдигнат разхода на Ел-консумация с 50% относно зимният разход е вярно че е по голям като цяло с около 30%

48

Понеже ...

преди 5 години

...и аз работя в Норвегия да споделя болката на колегата ми,който си купи ел голф. На всеки 30 000 км му сменят фаровете,които предполагам са лед . Услугата струва 4000 крони(малко над 400?) . Та до оня дет възхвалява Норвегия ще му кажа ,че производителят го е сметнал,ако не ги даваш за масло и филтри ще ги дадеш за лед диоди. Отделно всяка година се минава преглед за да ти е валидна гаранцията който не е по-малко от 250-260? на година.

47

Анонимен

преди 5 години

...добавям за съвмесния курс до Варна с електричката, да е натоварена с 4 човека, як багаж и да опъне София - Ябланица със 140. Това са 100 км баир! Колко ли ще издържи???

46

Анонимен

преди 5 години

53, естествено че има преразход! Едно е да го опънеш без да спира 200 километра, друго е да спира често. През това време на покой ти бачка парно или климатик, музика, чистачки, фарове... Това е преразход във времето на работа на тия консуматори, а те дърпат от батерията, щот няма иначе от къде. Затова споменавам задръстванията.

45

Анонимен

преди 5 години

Имам дизел, 2014, купил съм го нов от местния дилър. Вече е 4 годишен и на 35 хил. Не е от премиум марките. Та искам през декември, в петък следобяда да тръгнем заедно с някоя наточена електричка, по магистрала Хемус. Горе по тунелите да е минус 15, колоната да е 3-4 километра и да стои един час на парно, без да мърдаш повече от 10 метра. Любопитно ми е, дали ще стигне примерно до Велико Търново. Не говоря за Варна. Щото аз редовно стигам до последната :)

44

До51

преди 5 години

Чакай сега, не съм чел данните на Ренота но все пак говорим за електромобил,според теб той има същият преразход в градско като автомобил с ДВГ?

43

Анонимен

преди 5 години

Каталожния пробег на Рено Зои през зимата е 280 километра. Реалният в града, с чакане по задръствания е наполовина, според Технотест! Има го на сайта им.

42

До "умния"

преди 5 години

Скоро четох норвежка преса . Момиче от Берген фен на Опел(досега е имала и бензинов и дизелов опел) си купува преди по-малко от година опел ампера,който е със сравнително голям пробег. Камъче е пукнало единия от стоповете и дилърът и иска 10000 крони без труд,(курс на 1нок=20стинки) демек грубо 1000? без труд. Момичето споделяше ,че ако бе останала с дизеловия опел,толкова пари за нафта не би изхарчила за година. Коментарите оставям на вас. Относно каско дали покрива щета не беше писано.

41

Анонимен

преди 5 години

До нас има клон на ЦКБ и те имат един Нисан Лииф само на ток. Служебна кола е, ходят по София с нея. Шофьорът ми каза, че зимата не я карат, защото не се знаело кога ще спре, понеже в студа много бързо и падала батерията. Колата е на три - четири години.

40

А някой мисли...

преди 5 години

...ли за цената на еленергията в близко бъдеще?

39

Анонимен

преди 5 години

Някой задавали си въпроса по колко мегават часа ел. енергия денонощно ще трябва за да се зареждат ел.автомобилите ако се наводни с тях. Този въпрос е само за такива които имат сиво вещество в главите си. За да се задоволи нуждата на ел.енергия за всички милиони автомбили ще трябват фотоволтаици в цяла сахара и пак ще има недостиг. За капиталистите този въпрос е извън компентентноста им те нямат толкова мозък за да мислят. За тях е важна печалбата а за после да му мислят оФцете.

38

Анонимен

преди 5 години

Продажбите на Тесла са слаби, защото колата все още не става! Това са цифри, а не емоции. Демек факти, а не желания.

37

един ганьо

преди 5 години

Норвежецо, Норвегия е пример за успешно приложен обществено-политически модел, по-близък до социализъм, но на базата на огромни държавни доходи от ГАЗ, РИБА, НЕФТ,и др пр.ресурси. Такава държава може да издържа всичките си граждани на социал, но не го прави, за да не ги деморализира и пропие. Сметнали са, че могат да налеят малко пари в "новото" задвижване, не губят нищо. Ние сме със скъсани *** и не можем да експериментираме с нещо недоказано във времето-електрокола