Сега, когато милиционерът спре кола ще пита: "ти, такова, пътник ли си или придружител?" Е, па аз съм придружаващ пътник....
В закона описани ли са задълженията на придружителя? А придружителят какъв контрол може да упражнява върху водача, когато няма достъп до волана и пeдaлите? Освен да му удря по един зад врата от време на време, не виждам какво друго може да направи. Ако придружителят няма задължения и отговорности, може ли да слагаме просто по един манекен на седалката до шофьора? Ще върши същата работа.
За какво ще ходят на курс, щом няма да имат право да управляват сами, след като са положили успешно изпит? В кое друга европейска страна, с в която се признават нашите шофьорски книжки, младите водачи са задължени да шофират с придружител? И пак, защо вземате пари да ги учите, щом на нищо не ги научавате? В Германия шофьорският курс трае 6 месеца. Тук за един месец дават книжка. Резултатите са явни.
Когато един човек изкарва 1,000 лева, колкото и да вдигате данъците и глобите от него можете да вземете не повече от 1,000 на месец.
Ами като вземат книжка, няма да карат 6 месеца, за да забравят хубаво и малкото, което са научили. Така ще се получи. И пак задавам същите въпроси: при нарушение от младия водач, придружителят носи ли отговорност? Трябва ли придружителят да има книжка? А може ли просто да се вози, без книжка? Нашите законодатели са слабоумни.
е тогава защо има талон ???? хем имаш 39 точки хем някой друг решава какви нарушения ще правиш и колко.
Селяни прости, казах ви да работите и да се учете качествено, да строите качествени пътища, да излизат качествени млади шофьори, полицията да си върши качествено работата, да карате стегнати и качествени коли!!!Германия е велика, еврото стабилно!!!Леля Меркел обича Бати Бойко и може да шари пари на България, до като свят светува, защото немското качество няма аналог в света!!!Агент Йън Шинигън!ЦРУ!!!
Пешеходните са много, колите много, мотори много, велосипедисти много, на тротоарите много инвалиди, възрастни хора, майки с деца, пък и стопани на кучета.Направо не се издържа. Как не ги е срам да си ходят посред бял ден по тротоари и пешеходни.Преподавам уроци по левитиране 50 лв. на час.В Китай има една лента плащаш 6 хиляди на месец, на държавата и си караш без задръствания и със 180.(караш ли без книжка, пил, особени средства - първо нарушение отнемат книжка доживот, второ 20 г. затвор
Гражданската за хлапетата вдигнете ! По принцип така е в щатите ама подплатено с бомбастични глоби
Аз искам да попитам на кой шофьор не му се е случвало да премине неволно, въпреки че пашеходеца е стъпил на пешеходната? За 2 години лесно можеш да направиш 3 нарушения и чао книжке! Съгласен съм с това но да бъде за 1 година, не за 2 години!
Контрол няма те още наказания измислят.Колко каращи в аварийната лента са хванали?При ремонта преди Вакарел що не видях един полицай или камера да засичат тези в аварийната? А е толкова лесно като има задръстване слагат камера и снимат нали вече глобата е голяма.
До Анонимен 51Ами неволно ще спреш да караш за две години! И друг път ще си отваряш очите за да не те сполетят такива опасни неволи. :)))))
Ами ако на младия шофьоор му се прииска да си удари една рахатка тогава какво правиме бре фуражки нещо май личният живот го нямате за нищо!?Аман *** в найбедната и корумпирана държава!
До Анонимен 51"Да минеш неволно?????? на червено"КАК точно се минава "неволно" на червено че на мен НИКОГА не ми се е случвало дамина "неволно" а карам от времето когато те е нямало на тази зѝемя?!?!П.П. Да минеш "неволно" на червено трябва да си хипер имбецилен.
В София на всеки светофар има камери! За 2години лесно можеш да минеш неволно 3 пъти на червено и чао книжке! Тези наказания могат да са, но за срок от 1 година, не за срок от 2 години!
Три нарушения на пътя – без книжка за цели 2 години. Дали?