27

Анонимен

преди 5 години

До Анонименслед катастрофата в Своге поради некачествена пътна настилка (която далеч не е само на този път) хвалбите за многото магистрали звучат доста нелепоправ си - по времето на Орешарски е положена некачествена настилка. То какво ли пък има качествено у ***?

26

Анонимен

преди 5 години

До дедо ПешоТова ако беше жив Тато, щяхте да гледате София през крив макарон.що бе, притесняваш се да не ви се вдигне общософийското IQ над 40 ли?

25

Анонимен

преди 5 години

Къде е роден Росен Желязков - нещо по-срамно от Враца и Тетевен ли е та го криете ?

24

Успех!

преди 5 години

Пожелавам успех и кураж на новите министри!!!

23

Анонимен

преди 5 години

България се тресе от политически скандали. Недоволството в обществото видимо расте. Растат и цените на хляба, топлото, парното, а от Нова година по график ще порасне цената на водата.На фона на това напрежение фабриката за ПР на правителството се пуска на максимални обороти. Но понеже след катастрофата в Своге поради некачествена пътна настилка (която далеч не е само на този път) хвалбите за многото магистрали звучат доста нелепо, се прибягва до другата любима дъвка на управляващия Борисов снижаването на контрабандата

22

Анонимен

преди 5 години

Вече няма да има битова престъпност, влаковете ще се движат без закъснение и пр., и пр....?!?!

21

:)

преди 5 години

До АнонименБСПее расите кога ще започнат да подават оставки?Чакай малко, сега са при народа;)

20

Анонимен

преди 5 години

До дедо Пешотоя третия е Смолян, Чепеларе, абе...някое село в Странджа Сакар. (по майчина линия)Майка му била ученичка в гимназията в Смолян и родила от даскала.

19

Анонимен

преди 5 години

БСПее расите кога ще започнат да подават оставки?

18

РМ

преди 5 години

До тъмна работа : Така както в специалност "Право" в СУ няма бакалавърска програма , така и във ВИПОНД-МВР се става магистър . Не е зле първо да се информирате и след това да коментирате. Нищо лично.

17

шоп

преди 5 години

До дредявно е бил редови полицай..-----------------------На 20 ? Веднага след казармата? Значи е завършил гимназия или СПТУ, само те бяха 3 годишни. Приемат ли за редови полицаи хора без образование? Тогава още имаше и милиционерско училище.

16

дедо Пешо

преди 5 години

Тетевен, Враца, а тоя третия го е срам да си каже и къде е роден. Това ако беше жив Тато, щяхте да гледате София през крив макарон.

15

Жоро Бекъма

преди 5 години

заместник-кмет по направление законност и контрол и то през ... 1998-1999 година. Уникауно, невероятно драги зритуеуи.

14

Анонимен

преди 5 години

"Старши комисар Младен Найденов Маринов е роден на 21 ноември 1971 г. в Тетевен. През 1997 г. е защитил магистърска степен във ВИПОНД-МВР."После е защитил и докторска степен във ВИС-2 при МИ (Мето Илиенски).

13

Анонимен

преди 5 години

Тиквата не може да допусне случаен човек на поста Министър на транспорта. Затова толкова дълго държеше цър ньото от Дагея.Този също е верен - доказа го в Костинброд като подмени действителните бюлетини с фалшиви.Предстоят важни неща в сферата на Транспорта - големи сделки.Концесията за Летище София и сделката за новите мотриси. Там комисионните само са от порядъка на половин милиард.Няма как алчната Тиква да изпусне такава тлъста хапка.

12

Анонимен

преди 5 години

Че са изпрани биографиите, изпрани са.Ама пък са се престарали с прането.То има, има ангели, ама на тия само крила не са им пораснали.Разни тъмни петна от биографиите им са изчезнали яко дим. И за какво? Те са известни.

11

Анонимен

преди 5 години

Тоя Желязков е младият любовник на дъртата чанта Румяна Бъчварова.Това е всеизвестен факт. Поне в София. За селата не знам.

10

Анонимен

преди 5 години

Безсилието на Владимир Владимиров си личи по откровените опити за нагласяване на поръчките. Заради което вече 2 години не могат да изберат кой да ремонтира мотрисите за 5 годишен период

9

Анонимен

преди 5 години

Висаджията е сменен от почтен кадър - бушонче костинбродско. Дялани камъни са.

8

Анонимен

преди 5 години

Този Желязков веднага трябва да уволни център нападателят и по съвместителство шеф на БДЖ. Такъв провал като него е рядко срещан. След години на "намаляване" на задълженията накрая държавата пак даде стотици милиони помощи на кретащото предприятие. А благодарение на "успешното" управление, заемите се изплащаха с икономии от сигурност и ремонтите бяха спрени напълно ... без фиктивните разбира се. Така сега БДЖ разполага с изключително амортизирана техника