Вече наричам Тракия 'магистрала на смъртта',там непрекъснато стават такива неща.И да се запали нещо,при затвотени капаци,не може да поеме кой знае колко кислород и да гори силно,като обикновено запалването би трябвало да е в противоположата страна на резервоара,там са тоците.А и ще види пушека,излизащ изпод капака.Ако е голям пожар и шофьора е пострадал,значи нещо не е наред,защото не е нормално.
До OzzyА нещо да си чувал за късо съединение в ел исталациите или само се правим на интересни
До Анонимен 2Иво Христов ти постави диагнозата. Какво да ти се обяснява? Първо, асфалта не се ядеше. После, асфалта убиваше. Сега, асфалта подпалва? Иначе червени кметове реват за асфалт по организирани с уредби и аниматори протести. Друго си беше да висиш в блокирал незаконен лифт на тържественото му откриване. Да ти пропада пътя още преди да си го пуснал в експлоатация/Видин,Враца/, или да пада таван на летищен терминал, също за щастие преди да бъде пуснат в експлоатация.
Иначе собственикът на въпросното возило сигурно много се е гордял, че кара на газчица. Екстра, 6 на 100, души газчицата, евтинджос. Ония балъци нека ми карат на бензин и дизел. После - пожар. Когато разберем, че е необходим изключително строг контрол и проверка на газовите инсталации, тези инциденти ще намалеят.
До Анонимен 4Естествено, че е от София, дори и снимката е достатъчно показателна, но все пак трябва да се дава повече информация.
102 км, ,като започва да се брои от София, 90 км е някъде към Пазарджик, а 12 някъде към Пловдив, т.е. посоката е от софия към Пловдив, но да статията можеше да е по ясна.
Петя явно е от Пловдив и не знае, че за Пловдив може да се пътува от Бургас, както и от София. За нея всеки път е за Пловдив. Явно това е съвременната журналистика!
Кола пламна на "Тракия" и предизвика задръстване