60 000 в риск от отпадане, тия да не са първокласниците от предната новина? Защото и тях преброиха 60 000.
Наричат се чуждоговорящи български граждани и да!търсим ги,ама не всички институции -основно учителите.другите институции фигурират само в заповедите за екипите,щото МОН няма как да се разпорежда на социални грижи или МВР
Няма страшно. Зам министърката специално назначена да донася на НПО по норвежки методи и Истанбулска конвенция ще направи списък и децата ще бъдат изведени от семействата и настанени в новите кризисни центрове. Нали имаше много психолози. Намериха им работа. У нас правото на образование е подменено от няколко НПО партньори на МТ и МОН с право на психолог.
Еййй, голям зор да се образоват ***, голям зор да ги "интегрирате", какво трябва да стане,че да разберете,че те нямат такова желание..По-лесно е да научиш животно да говори и смята, от колкото тези биоотпадъци, те са доста назад в развитието на Хомосапиенс, единствено ги интерсува да ядат, пият и да се въдят,е и някой друг да плаща сметката...Обаче, цялата тая тупордия е защото "некои" са взели едни парици от Ивропата, да си ги интегрираме,да не се влачат из цивилизацията и да пречат...
Вината за тази плачевна статистика е на 90 процента на простите родители които учат децата на безнаказаност и наглост.
Майка ми е учителка и когато понече да пише двойки на едни циънки я привикаха да и се карат от дирекцията. Така че хайде не винете учителите, а системата. България е територия замислен за евтина и неграмотна работна ръка. Всичко върви по план с любезното съдействие на нашите си продажници.
Знаят се кои са българските семейства, отпътували за чужбина заедно с децата си.Те са ясни.При ромите въпросът е неясен.Търсят го на адреса, махалата хорово отговаря, че "ората ги нема". После от къщата излиза някой, и заявява, че "макя му бега с друг мАж, Бубайко (баща) му е у Германия, ама може да е и у Испания, не знам. ДеЦките ги взима дедо му, ама сега он не е дома.Дека е детето - не знам, лани си беше тука! Защо не знам ли? Аз съм шурей на баджанако на вторио мАж на тетката на това дете."
И МОН като ги вкара тези 60 000 ромски деца в училищата,пак ще стоят до 4ти клас защото дотогава МОН не позволява да се пишат двойки и да се повтаря класа за неусвоен материал(защото с фуния в главата знания не се наливат).Никава полза от тези,само пари хвърлени на вятъра десетиления наред.МОН занижи и умишлено образованието за да "приляга" на ромския манталитет и затова българчетата масово ще учат в други държави,а МОН ще произвежда неграмотници-защото в това министерство работят ***.
Това са палиативни мерки без особен дълготраен ефект.Трябва "да се хване бика за рогата"!А именно работата на родителите."Ходи ли детето ти редовно на училище?" Ако не предупреждение за освобождаване от работа независимо дали е в държавна или частна фирма!Ако е собствена фирма,отнемане на лиценза.Какво се церемоните?С тях трябва да се действа твърдо и безкомпромисно!Само тогава ще има резултат!
И като обобщение. Докато търговията(парите) са намесени ни образование, ни здравеопазване ще има.
Като ходят какво. Накрая на тези от малцинствата, където учителите вземат 50%повече изпити и матури им се дават ей така. Самите учители им вземат изпита под нареждане от по-високо. Примерно на матура ученикът пише, но след това самите директори отварят пликовете и подменят работите. Това се прави с цел да не се нарушава потока на парите. Просто никакъв контрол. Само едни анализи се правят с изкривени резултати. А Хасанчо не може да пише и смята до 100, но има диплом за средно .
И какво като ходят ромите на училище?Да не би нещо да научават?Има такива , които завършват средно образование,без да могат да четат и пишат.Само се имитира дейност и се харчат пари от бюджета.
Стряскащо! 60 000 българчета в риск от отпадане от училище