армане голям разбирач си ти, от кво ли не разбираш, дървен филисоф....карай си ти електрокарите...
6 лв. + 200 лв. някъде в старозагорско, че трябва да се спи някъде, докато колата се зарежда :)
Сега е момента някой да пусне два автобуса до Варна и да избие рибата , сменяш батерииите във Велико Търново и продължаваш, ще ти излезе 20-30лв разход, билетите 5 кинта по евтини и ще е пълен на 100% .
Тъкмо щях да напиша това. Защо винаги сравняват с всичко пътя от София до морето. То така и стана всички са в София и пътуват до морето. Все едно това е най - важното. Бойко това и постоянно мели, как ще оправи пътя на софиянци до морето. Най - важното нещо на света е софиянци да си изпържат зад.ниците в почивните дни. За това се труди цяла България! Сега им оправи и достъпа към гръцко... Абе софиянец да си.
Забраната на вноса на коли над някакви години навсякъде където е приложена води до още по-голямо остаряване на автопарка. Това за данъка е изтъркана плоча. Който има пари за нова кола от 50-150 хиляди лева, има пари и за данък от няколкостотин лева, която е 10-20 пъти по-малък от застраховката Каско, която плаща. Сега мафията има проект за промяна на закона, с която данъка за евтините стари коли ще се увеличи два пъти, а на скъпите нови мощни коли данъка ще падне три пъти.
До АнонименСтига с тези сметки, не всички живеят в София. Ако си от Карнобат например без проблемно ще стигнеш до морето с малка ел. кола, независимо колко ограничен е пробега. Кой би тръгнал с e-up от София до морето?
Трябва да се сравняват почти едни и същи коли в електрически вариант и във вариант ДВГ. Примерно Фоксваген Up 52852 лева в електрически вариант и 27077 лева в бензинов вариант. Хайде сега смятай колко ти струва отиването до морето (500 км), за примерно 400000 или 600000 километра общ пробег на автомобила. Колко пъти по-скъп е електрическия вариант?
Само 600 е-мобила!?Ако видите кои са собствениците и какви длъжности са заемали,поне половината са били в държавната администрация на високи постове,а останалите биха доказали доходите си лесно,с изключение на първия милион дето се вика! Иначе и аз съм съгласен на еко автомобил,за 6 кинта да ходя до морето,ама с 1000 кинта заплата,най-много някой 15 годишен дизеляк втора употреба,ама за сметка на това нов внос,каран от баба германка,ходила един път седмично до Куфланда!
Трябва да има данъчни облекчения за новите коли. Не може нова кола 130 коня да има данък 500лв, а стар изпушил дизел на 20 години да има данък 30-40лв. Хората трябва да се стимулират да купуват нови коли. Много от тях предпочитат за 10-20 хил да купят стара луксозна кола, отколкото нова и по-обикновена. Румънците например са забранили да се внасят коли по-стари от 7 години. Чудесна идея! Няма да ставаме сметището на Европа.
Аз карам колело целогодишно! Обличам стабилни спортни дрехи като за ски и не ми пука от студа. Дори и снега не ми пречи стига да не е много дълбок. Зимата в снега слагам гуми със шипове. Не се пързалят ИЗОБЩО! Във западна Европа хората също целогодишно карат велосипеди. Във Холандия и Дания в пиковите часове в градове велосипедите са повече от колите. Децата си ходят на училилище с колело даже и когато вали сняг и дъжд. То си е супер готино да караш колело във лошо време.
Елекрическите коли и велосипедите са за населени места с голяма плътност на населението - поне три пъти по-голяма от плътността на нселението в София. Копирането на чужд опит без да се разбира какво се копира е вредно. Начертаните с една боя велосипедни алеи в София увеличиха замърсяването на въздуха с около 10%.
До 11Абе ти в кой свят живееш? Тук 9 месеца от 12 е *** студ. И като сложиш дъждовното време... колко дни ти остават да караш колело? Аз харесвам ел.автомобилите, но това с велосипедите на ток е пълна глупост. Освен ако си безработен лентяй в Испания например... можеби да.
"Въпреки в пъти по-ниските разходи за придвижване с кола на ток, българинът все още е консервативен към електрическите двигатели, отчитат от бранша."===Ами консервативен ще е, защото:1. Максималният пробег все още варира доста, при доста от моделите е нисък. Свършва ти батерията там където няма зарядно, какво правиш?2. Е-автомобилите са много по-скъпи за закупуване.3. Стигаш морето и се оказва, че няма зарядни станции или не са достатъчни за всички. Какво правиш?
Най добрия транспорт са високоскоростните влакове в комбинация със електрически велосипед. По този начин можеш спокойно да пътуваш до всеки град много бързо, евтино и чисто във супер комфорт. Докато пътуваш във влака, велосипеда се зарежда а ти си хапваш, ползваш си интернет......почиваш.Като пристигнеш в самия град, там вече се качваш на колелото и за 5-10 мин отиваш където си искаш. Този начин на пътуване става все по популярен сред младите хора в Япония и други азиатски страни.
до ЖоБате, сметни и ако електромобила е каран от човек на 20 години ако води заседнал начин на живот, колко пари за хапчета за кръвно ще даде между 60 и 80 годишна възраст.
То сметките на теория са едно на ръка. Но тея малки коли на ток, едвам добутват до 80-100 км. А до морето са 4х 100км. Резонен е въпроса, какво правим като свърши батарейката още в началото на пътя?
Най евтино излиза старата евтина кола. Колкото и да харчи и каквито ремонти да й правиш не е като да дадеш 150 000 лв. Друг е въпроса с безопасността и комфорта, но тировете не гледат тези неща. Другото е лъжа и суета.
В България проблема при замърсяването е само замърсяването с фини прахови частици (ФПЧ) през зимата, заради печките на твърдо гориво. Колите са много малък замърсител, когато ФПЧ са над нормите. При това електрическите коли замърсяват почти колкото колите с двигатели с вътрешно горене, защото 96% от "замърсяването заради колите" в София е заради това, че те се движат и при движението си вдигат ФПЧ във въздуха от неизмитите улици. Дизелов автобус и тролей замърсяват практически еднакво с ФПЧ
600 е-мобила из България! А само за скромните 6 левчета до морето