15

Анонимен

преди 5 години

Завърших ЕГ Пловдив и в нашия клас тези проблеми ги нямаше, беше задружно. Но количеството материал за безсмислено наизустяване след 8-ми клас стана невъзможно, непоносимо. Преписваше се организирано и масово. Децата, които дотогава четяха, престанаха. Появиха се успокоителните, алкохолът, наркотиците, чалготеките. Едно дете се самоуби, други опитаха - заради невъзможността за справяне с количеството, пълната безпомощност. Освен по любимите предмети не знаехме нищо, нищичко.

14

Продължението

преди 5 години

и ни посочи вратата на стаята, в която това момче живеело с майка си. В момента, в който ние отворихме тази врата, какво виждаме? Нашият съученик, с разтворен чадър в ръка скача от гардероба! После ни обясни, че някой му бил казал, че ако се скача отвисоко, разтворен чадър може отчасти да изпълни ролята на парашут. За да пробва съвета, той се качил на скрина, който беше до гардероба, поставил върху него столче и така се покатерил отгоре върху гардероба.Е, представи си колко сме учили!

13

Ели, да ти разкажа

преди 5 години

как аз помагах на един изоставащ.В определения ми час, пред дома на това момче се засякохме с момиче от нашия клас, което се беше объркало и мислеше, че то трябва да се занимава с проблемния ни съученик в същия час. Решихме да влезем заедно. Оказа се, че това е голям апартамент на Софжилфонд, в който са настанени три семейства под наем - хубав, голям апартамент от "буржоазните", с доста високи помещения. Отвори ни възрастна жена, от друго живеещо там семейство и ни посочи вратата на стаята,

12

До Ели - продълж.

преди 5 години

Изоставащият не напредва, а подготовката на четиримата, които му помагат, се затормозява.Когато отиде някой в дома му, най-напред се кикотят, настаняват се, уж започват да учат, но този, когото го мързи, се разсейва, скучно му е това, което другият говори - обикновено му чете урока на глас. Прилежният не успява да вникне добре в материала и у дома трябва да го учи още веднъж, но вече е уморен и си е изгубил времето. Несериозният не е запомнил нищо. След малко идва другият и историята се повтаря

11

До Ели -Не знам как

преди 5 години

е във Финландия. Може да са намерили правилен подход.Но тук през соца, в осн.у-ще се правеше една тотална дивотия. Някой има слаби оценки, защото го мързи. Класната възлага на четирима съученика, които са с висок успех и да се занимават с него по един час на ден. Ако училището е преди обяд, в 13.30 ч. един от съучениците отива на крак в дома на изоставащия и учи заедно с него по един предмет за следващия ден, в 14.30 ч. идва друг, за да учат по друг предмет и т.н . Резултат - плачевен и за тях,

10

Ели

преди 5 години

Много зависи от учителя.Няма да забравя в 6 клас, имахме невероятна учителка по немски.Всички заобичахме немският.Иначе, в момента пример за обучение ми е Финландия.Там няма частни училища и уроци, когато някое дете има проблем с предмет, самите деца му обясняват.Така се прекъсва корупцията и частните уроци.Най-търсените кадри програмиране, математика са финландците.Уникална нация.Уникален народ!Там зецата не знаят вкуса на колата.Ученето е забавление, а не задължение!

9

Анонимен

преди 5 години

Поредната хипи ултра глупост - едни скучаещи женички се чудят каква нова простотия да измислят.

8

annybody

преди 5 години

До Анонимен 7Или "езиковата" ти гимназия е от измислените "елитни", или ти и мнозина други просто не сте били за там.

7

Анонимен

преди 5 години

Учил съм в "елитна" езикова гимназия преди повече от 20 години. Най-отговорно заявявам, че не стават за нищо! Споделям напълно написаното. Първо родителите те тормозят в 7-и клас да ходиш на частни уроци, че в "елитните" училища приемали само най-добрите. После, като влезеш, се разочароваш тотално - наистина никакво чувство за общност, само конкуренция, гонене на "бележки", а в действителност - двама трима от класа учехме и знаехме, а другите-шапка на тояга. И в ЕГ език не се научава!

6

Анонимен

преди 5 години

Те учителите ВИНАГИ харесват едни ученици пред други. Тия дето имат пари и се подмазват са ЛЮБИМЦИТЕ.

5

50

преди 5 години

Много е важно да се чувства ученика добрев класа-да има приятели,да бъде зачитана личността му от учители и ученици,да е удовлетворен от успеха и взаимоотношенията си там,да не отива със страх в училище...Внукът ми учи в профилирана гимназия и цяла година той и приятелите му от 7-ми клас от други училища се събираха на неутрално място в голямото междучасие всеки ден!?Новият му клас така и не стана общност-дано тази година нещата се променят.Има някакъв сериозен дефицит в образованието в това отн

4

Анонимен

преди 5 години

Когато един ученик стартира с 6-ци то учителите винаги са благосклонни към него.Аз като ученик по един предмет небях учил и ме изпитаха устно и казах нещо но като за 3 а ми писаха 5.

3

Анонимен

преди 5 години

До Анонимен 1Ами ти се дръж като изпуснат от гората и после защо учителите не те харесвали. За да получиш уважение, трябва да си го заслужиш.

2

пипи дългото чорапче

преди 5 години

Глупости!Не отличните оценки са водещите а кой има повече пари в джоба и коя майка ще даде по голям подарък и букет на учителката!

1

Анонимен

преди 5 години

Естествено, че учителите фаворизират едни ученици за сметка на други... Това е от както има училище.. После не учили...