Няма достатъчно инфо, но е много вероятно например пред него да е имало кола, изпреварваща камион. Ако не е изчакал и е тръгнал да изпревари и той отдясно през аварийната лента,би било невъзможно да види спрялата там кола и да спре.Иначе какво ще прави в тази лента? Ако е решил да спира там по някаква причина, щеше да намали предварително преди да отбие.
На Хемус в понеделник режеха храсти между мантинелите. Да, имаше бус със светещи табла, паркиран в крайна лява лента в ляв ЗАВОЙ. При разрешена скорост 100+ Това подтаеяне на маркировка не върши абсолютно никаква работа!!! Добре, че бяхме в средна лента
Авариината лента сие авариина кога.подпуши прегрее колата де да кара я бутало я сегмент *** тия като.не знаят какво е вижте само мрънкат
Или акъла миналата седмица гледах един моторист както ме изправари 10 метра понадолу се удари на магистрала кои лие виновен питам скороста бе несъобразена
За аварийната лента съм съгласен, но предупредителни знаци се поставят доста преди препиятсвието
Някой да е изненадан? Щеше да е изненада ако никой не се забие в спрял автомобил в аварийната лента
До Анонимен 4Вижда се ако не е на завой да не говорим, че ако движението е интезивно може да го видиш заради неправилно поставените предопредително знаци в момент когато вече си се залепил да препиятствието, за сравнение излез малко извън БГ и направи сравнение как се прави
В Америка от един километър предупреждават,че има ремонт на пътя .Лампите мигат като за Нова година и задължително има и една полицейска кола със пуснати лампи.Как ще ги стигнем американците, че и задминем дори.
До Анонимен 2Бе то отдалеч се вижда, че има нещо на пътя. Не ви ли прави впечатление и да понамалите малко ?
Тоя не е виждал абсолютно нищо. С какво ли се е бил натъпкал или просто е 80-процентен или и двете ?
Така е като ограничителните знаци се поставят 20 метра преди препиятствието и това се случва на магистрала
Кола се вряза в авариен автомобил на "Тракия"