24

Тц

преди 2 месеца

Емиле, не думай, че ще започнат да го обмислят, ;(
Те да си съберат 'приходите' от, онези които се качват по тротоарите...

23

Анонимен

преди 2 месеца

- Добро утро, това общината ли е?
- Да, кажете!
- Бихте ли ми разказали един виц?
- Господине, тука се работи, няма време за вицове!
- Ха ха ха, много е добър, ха ха ха...

22

Пич

преди 2 месеца

Хахахаха ... еййй, това бъгарският *** няма кой да го победи. Купуваме си кола за 100 бона и после пЕстим от данъци и си товарим щайгите със зарзават за тенекиеното магзинче в панелния комплекс. Наистина няма такива оли-гофрени никъде по света.

21

Анонимен

преди 2 месеца

Много трудно е да се мисли. Нямам регистрирана баничарка, ама вярно, защо ще цакат с топла бира нагърбилите се с някакъв бизнес? Много прост е отговорът. По- лесно е така. Иначе трябва администрацията да работи, а на тях горките хич, ама хич не им е по кефа.

20

...

преди 2 месеца

Чакай малко сега, вдига се всичко за всички, или ще спираме измамата?

19

Емил

преди 2 месеца

Да, тези които карат коли на газ и са много екологични, да си правят регистрации в КАТ, да плащат допълнителна такса за ГТП - но за тях да няма преференции в данъка??

18

Анонимен

преди 2 месеца

Значи вместо да приложат по-сериозен контрол на измамите, вдигат данъка и за тези, които наистина ползват баничарките и пикапите за бизнес...

17

Българина

преди 2 месеца

Най сетне!!!!! А кога ГО ще бъде на човека не на колата??? Аз не мога да карам едновременно 2 коли! Само тези с автономност да имат на колата

16

Анонимен

преди 2 месеца

ГЕРБ ОСТАВКА АКО ГО ПРИЕМАТ ЗАКОНА!

15

Анонимен

преди 2 месеца

До .. 1
От този "прах в очите" ще ти залюти на джоба догодина.

14

Анонимен

преди 2 месеца

До Идиокрация
ЕВРО3 е много старо.
ЕВРО4 и нагоре обеще ще носи.
Това е идеята.

13

Анонимен

преди 2 месеца

N1 е категория превозни средства, предназначени за превоз на товари, с технически допустима максимална маса не повече от 3.5 т. Основното изискване за сертификат N1 за автомобили с общо тегло до 3.5 тона е полезният товар да бъде над 2 пъти по-голям от теглото на допустимия брой пътници. Пътнически автомобил, хомологиран от производителя му като автомобил от категория N1, разполага със свидетелство СОС за регистрация като товарен автомобил който важи за всички страни от ЕС. Функционално и конструктивно N1 версиите са идентични на аналогичната им пътническа версия от категория M1.

12

Браво

преди 2 месеца

"Баничарките" - кола за сто хиляди, а баничарка.
На следващите избори гласувам за Фандъкова и ГЕРБ.

11

Анонимен

преди 2 месеца

Ами тогава да направят глоби за превоз на пътници в товарна кола.

10

Анонимен

преди 2 месеца

Намаляване на данъците на автомобилите на газ, кога?????

9

Идиокрация

преди 2 месеца

"Притежаването на Eвро 3 или катализатор вече няма да носи данъчна преференция нито за леките, нито за тежкотоварните автомобили и автобусите" Борим се със замърсяването със все сили

8

Кавалера

преди 2 месеца

Най-лесно ще стане ,като се приеме закон в които е казано- право да притежават автомобил имат само богатите.

7

Анонимен

преди 2 месеца

Тези лекотоварни автомобили в голямата си част се ползват от дребния бизнес за транспорт на малки количества стоки. Подобна мярка няма да му се отрази добре! Трябва да има някакъв разграничител.

6

Анонимен

преди 2 месеца

И то кво стана сега, оказа се че аз където си плащам чинно по 400лв данък съм най-големия балък. Страната на абсурдите.

5

Бобчо

преди 2 месеца

Мммм, да, Тойота Тундра с 5.7V8 HEMI си е товарен автомобил. Него Ганьо си го е купил да кара слама на овцете на баира, щото има висока проходимост...хаххахахахааа......