Това, че един автомобил има сертификат N1 означава, че може да се използва и като товарен,с допустимите ограничения. Но това не означава автоматично, че трябва да има по-нисък данък. Производителят може да издаде такъв евро сертификат, но данъчната политика си е работа на държавата.
Емиле, не думай, че ще започнат да го обмислят, ;(Те да си съберат 'приходите' от, онези които се качват по тротоарите...
- Добро утро, това общината ли е?- Да, кажете!- Бихте ли ми разказали един виц?- Господине, тука се работи, няма време за вицове!- Ха ха ха, много е добър, ха ха ха...
Хахахаха ... еййй, това бъгарският *** няма кой да го победи. Купуваме си кола за 100 бона и после пЕстим от данъци и си товарим щайгите със зарзават за тенекиеното магзинче в панелния комплекс. Наистина няма такива оли-гофрени никъде по света.
Много трудно е да се мисли. Нямам регистрирана баничарка, ама вярно, защо ще цакат с топла бира нагърбилите се с някакъв бизнес? Много *** е отговорът. По- лесно е така. Иначе трябва администрацията да работи, а на тях горките хич, ама хич не им е по кефа.
Да, тези които карат коли на газ и са много екологични, да си правят регистрации в КАТ, да плащат допълнителна такса за ГТП - но за тях да няма преференции в данъка??
Значи вместо да приложат по-сериозен контрол на измамите, вдигат данъка и за тези, които наистина ползват баничарките и пикапите за бизнес...
Най сетне!!!!! А кога ГО ще бъде на човека не на колата??? Аз не мога да карам едновременно 2 коли! Само тези с автономност да имат на колата
N1 е категория превозни средства, предназначени за превоз на товари, с технически допустима максимална маса не повече от 3.5 т. Основното изискване за сертификат N1 за автомобили с общо тегло до 3.5 тона е полезният товар да бъде над 2 пъти по-голям от теглото на допустимия брой пътници. Пътнически автомобил, хомологиран от производителя му като автомобил от категория N1, разполага със свидетелство СОС за регистрация като товарен автомобил който важи за всички страни от ЕС. Функционално и конструктивно N1 версиите са идентични на аналогичната им пътническа версия от категория M1.
"Баничарките" - кола за сто хиляди, а баничарка.На следващите избори гласувам за Фандъкова и ГЕРБ.
"Притежаването на Eвро 3 или катализатор вече няма да носи данъчна преференция нито за леките, нито за тежкотоварните автомобили и автобусите" Борим се със замърсяването със все сили
Най-лесно ще стане ,като се приеме закон в които е казано- право да притежават автомобил имат само богатите.
Тези лекотоварни автомобили в голямата си част се ползват от дребния бизнес за транспорт на малки количества стоки. Подобна мярка няма да му се отрази добре! Трябва да има някакъв разграничител.
И то кво стана сега, оказа се че аз където си плащам чинно по 400лв данък съм най-големия балък. Страната на абсурдите.
Държавата секва данъчната далавера "луксозна кола - фалшив камион"