101

Анонимен

преди 1 седмица

От 300 0000 , 2000 са с възможна двойна употреба- това са под 1%. Идеята е ясна, да вдигнат данъка на другите 99%

100

бай брадър

преди 2 седмици

И освен онези със скъпите коли дето бълха ги ухапала, кой друг ще се сдобие със 100пъти по-висок данък мпс - дребния бизнес за всяка баничарка и бус до 3.5 тона. Хайде честито на бизнеса:)

99

Анонимен

преди 2 седмици

Чакаме да секне и "фалшив автобус" или всички 7 местни са за транспорт на пътници и е редно да ползват 20% оттъпка?!.

98

Анонимен

преди 2 седмици

г...ски тикви с калинка отгоре. аз ще дръпна 50 бона ДДС на автомобила пък ме боли за данъка. Прах в очите да събираме от тези с Н1, а Майбаховете без ДДС!!!

97

Анонимен

преди 2 седмици

За товарните коли се плаща повече при:
- ГТП (прави се всяка година, вкл. и за нова кола, а не през две години, както е при останалите за нова кола)
- застраховки Гражданска отговорност и Каско
- винетка, ако се превозват товари
Отделно, че при по-габаритните коли се плаща повече за измиване, смяна на гуми, сервиз и т.н.
Ако ще изравняват с пътническите, да изравнят и застраховките, ГТП и винетките и ГТП през две години за нова кола.

96

Анонимен

преди 2 седмици

Много правилно, има доста коли с такава регистрация (вижте само обявите по сайтовете) с автомобили регистрирани като товарни, нямащи нищо общо с товарните.

95

Анонимен

преди 2 седмици

Всички товарни автомобили са с много малък данък. Ако искат да са последователни, да карат докрай. На всички бусове данъка да се двигне 100-200 пъти, на камионите също и т.н. Дали МПС-то е товарно или не, го определя прозиводителя, а не собственика, както си мислят онези 80%.

94

ми

преди 2 седмици

Q7 с регистрация N1 - 7лв данък в Пловдив. пак там Голф 5 105 кс - 226 лв.

93

Недоволен

преди 2 седмици

Някой от нап не работи а цъка минуси.
...
Хахаха
...
Не цъкай ми мисли как да ни ужилиш.
...
Предложения: данък пенсия, данък инвалидни, увеличение на ддс за животоспасяващи лекарства, намаляване на детски, вдигане на акциз за горива, вдигане на данък печалба.
...
Имам и други идеи, но дори тези са достатъчни да дръпнеш бюджета напред.

92

Анонимен

преди 2 седмици

Поредната промяна на закон насочен към ограбване на повече данъци от по-бедните и по-малко от по-богатите.

91

Недоволен

преди 2 седмици

По отношение на данъците за товарни автомобили имам решение.
...
Дет се вика без пари дори на ексел за НАП и КАТ.
...
Дори с елементарна формула иф.
Колона товарни автомобили Иф=х6, давам го на НАП, иф=GLE, А5, А6, А7, Q7, Q5, Q3, X4, X3, пак го давам на НАП. Има още 100тина автомобили директно за НАП.
При има една друга група за проверка от НАП.
...
ТОВА Е. ЛЕСНО.

90

Недоволен

преди 2 седмици

Лош материал.
...
Защо на всяка статия се стига до ГЕРБ, БОКО, БСП?
...
Всички са маскари.
...
Как е възможно да се защитават позиции на едната или другата страна на монетата?
...
Материалеее! Държавата ни гине в нищета и мизерия. Кво герб БСП патриоти Радев или слави.

89

Анонимен

преди 2 седмици

За нас българите коли над 1600куб и 100 конски сили са противопоказни защото мъжете се правят на мутри а жените на мутреси с купени книжки и като правило ! - Колкото по-мощна колата толкова по-скапано задкормилно устройство.
И защо изобщо се произвеждат автомобили по 6000куб и по 700конски сили като никъде не е позволено да караш с 200 или 300?

88

Анонимен

преди 2 седмици

Въпросът е как ГЕРБ да ни обере повече пари чрез данъците, които после ГЕРБ също ще присвои, както си прави по принцип. С тези промени, сумата на данък МПС ще нарастне с около 20-30% за България. Иначе доста грозно звучи лъжата, че собсвеника на МПС-то решава как да го регистрира - дали като товарно или като пътническо. Истината е, че това става според документите на колата и вида се определя от производителя.

87

Кратун

преди 2 седмици

В суседната статия пише, че Баце обещал от 1.1.2019 10%-но увеличение на заплатите на администрацията. Ето къде ще отиват парите ви! Баце има избори да печели. Трябва да имидж да гради. Да го обичат и възхваляват. По същата причнина вкараха в гражданската отговорност и процент за борба срещу градушките. Защото едрите земеделци не си застраховали продукцията. Затова ще им я застраховаме всички ние, а те ще прибират обезщетенията.

86

Кратун

преди 2 седмици

До Недоволен

1. Защото е по-лесно и по-бързо.
2. Защото така в бюджета ще влязат повече пари. Никой не се интересува реално от тарикатите.

85

Анонимен

преди 2 седмици

В повечето страни таксата на автомобилите до 3.5т се определя по формула, включваща обема на двигателя. Получава се т.нар. данъчна мощност, обикновено доста по-малка от действителната. Но страни като Франция и Германия въведоха чрез нова формула такса, базирана на емисиите СО2/км. Освен това за всеки 100см3 обем на двигателя за бензиновите коли има такса 2 евро, а за дизелите 9.5 евро. Има и други правила според годината на производство. Но май няма никъде другаде такива облекчения за N1.

84

Недоволен

преди 2 седмици

Някой ходи с товарна х6 на слънчака събота и неделя.
Решено. Аз ще плащам данък уикенд.
Евала

83

Недоволен

преди 2 седмици

Аз съм не горд собственик на товарен автомобил за 3000 лв.
Вдигнете ми данъците, защото има един масив от хора, които купуват коли n1 за над 100к.
Идеята е генерална. Гениални.
КАТ не могат ли да дадат на НАП тези, които реално тряя да се таксуват по друг начин. Проверки на НАП да го удостоверят. После чиято платено.
Пак аз виновен, че някой купува х6 товарно.
Ми има кинти да плаща.
Що пак аз?

82

Еко Бизнес

преди 2 седмици

То пък един малък бизнес - истинската дума е спекуланти.
Всички печелите от разлика в цените, или строите и пестите от материали, адвокатчета с високи такси и ноутариуси с безумни такси.
Разбирам да произвеждате софт, хард, пирони, дъвки.
Повечето са таксита, търговийка - алъш вериш.
Сива икономика - автосервизи, монтьори, майстори -бизнес.
В хранителните магазини ги моля да ми дадат касова,
не става така.