Много самонадеяни коментари. Дори да не ви харесва някой да ви дава акъл, дайте си го сами, като си припомните някои важни неща.Аз съм шофьор от 28 години, но нещо важно съм научил.Човек не е Гугъл търсачка, затова и трябва постоянно да си припомня дори такива елементарни неща, като тия в статията. Щото утре изведнъж пада снега и чак 90% с летни гуми.
Не ни давайте акъл как да караме, а си оправете кьопавите пътища дето 30 г не сте ги пипнали ! Те завалиите не са видяли ни боица за маркировка, ни свестен асфалт, ни свястни табели -ако някой мисли, че не съм права да ми пише минуси.
До Анонимен 3Проверка на ТРЕЙС води от приватизация с бонове 1997-*** година, до възхода при Тройната. Щрабах също станаха "известни" по време на Тройната. "Хубавия" път Враца-Видин! И срутилия се таван на терминала преди да е пуснат! Не съм чул лошо и видял лошо свързано с Главболгарстрой. Те са приватизирани 1996г. "Хубавите"пътища започват да строят от 80-те години. Та тази "традиция"не е и от "прехода", а доста преди него. Камо ли от ББ.
Българинът е майстор на волана, той на сухо се пребива като куче, какво говорим за мокро? В крайна сметка газта до дупка и това е, законът е с нас! В случай на пътен инцидент по подразбиране е виновен асфалтът, лошият проектант на пътя, изпълнителят на проекта, иван Костов и Бойко Борисов! Нека не забравяме, че онова кюфте, къде катурна рейса край Своге гоп пуснаха, понеж ее с болно сърце, диабет и е правил отстъпки на хората, а на Радев бащата сгази инвалид и последният се оказва виновен. Чисто
Най-лошото е, че дупките по бойкостралите се пълнят с вода и човек не знае какво има пред него: просто локва заради грешен наклон на пътя или яма 20 санта :)
Есен, есен, сезон на дъжда... Как да шофираме през идните месеци?