34

нико

преди 5 години

И бензина отделя Nox,но официално по-малко.Но швейцарско изследване показва друго.Според него при ниски температури бензина отделя повече Nox,като при -20 отделя 80% повече.

33

нико

преди 5 години

Не само дизела е по-икономичен и по-екологичен ,но и дизеловите двигатели са с удължен ресурс.Последното не е удобно на производителите на коли ,които нямат сметка ,ти да караш една кола по-дълго,щото се стремят да ти продават по-често нова кола .Заяждането с дизела се гради на отделянето на Nox,който изхвърлен в атмосферата се превръща при определени условия в дребни частици ,които проникват в дробовете и причиняват респираторни заболявания.

32

Diesel fan

преди 5 години

Който не може да прави дизел,спира да го произвежда....

31

aaa

преди 5 години

Дизела е по екологичен от бензина , най-малкото защото с по-малко гориво се изминава едно и също разстояние,поради простата причина ,че дизелът е с по голям КПД, но това е и причината за кампанията срещу него. На никой не му пука за екологии .Но за да стигнете от точка А до точка Б просто ще си плащата повече на бензин и познайте в чии алчни ръчички отиват печалбите,а на масите им се промива мозъка и те блеят ли ,блеят...

30

Кифладжията

преди 5 години

Еб.. ти пародията. Тоя ЕС се скапва с всеки ден. Тва е забранено, онова е забранено. Имаш право само да бачкаш, да си плащаш данъците/глобите и да те колят гостите на Меркел. ТЪРМЪК и УЖАС от всякъде! Ще отида да живея в Австралия. Там ще си карам LC 79 4.5 дизел осмак и ще ме боли фара за Европейския Амдж*ъкистан! Довиждане! _)_

29

Я па я...!

преди 5 години

Дизела ще падне на 20 ст. и ще се отопляваме с нафта. Идват добри новини.

28

Газаджията

преди 5 години

Йес!

27

Ти да видиш...

преди 5 години

И добрия стар дизел си отива като добрия стар социализъм.

26

Я па я...!

преди 5 години

Интересно ,след като търсенето на дизелово гориво рязка спадне , какво ще го правят ? Трябва да стане по 20 стотинки.

25

Анонимен

преди 5 години

А какво правим със старите дизели - баничарки, бусове и малките камиончета на доставчиците, които всекидневно ни тровят в пъти повече от колите. Тези със избушени катализатори и категория евро -4

24

бг

преди 5 години

Първият дизел се задвижвал с рапично или слъчногледово олио. Това инж. Отто Дизел го прави понеже Германия няма източници на нефт ,нито колонии от които да черпи и не й достига бензин. Какво замърсяване може да предизвика олиото , ако се върнем на него ? Пак ни пързалят нещо.

23

Анонимен

преди 5 години

Най-добрия дизел е на ХОНДА!Компанията обаче е отговорна към околната среда като най-големия производител на ДВГ.

22

Анонимен

преди 5 години

До ЗдравейтеДа забранят всеки дизел в България

21

+++

преди 5 години

В България никъде няма наднормено замърсяване заради колите, както е примерно в Германия. Това се дължи на много по-малкото коли в България, много по-малката употреба на колите и на по-малката плътност на населението. В София Фандъкова прави отчаяни опити да предизвика замърсяване от колите, влошавайки непрекъснато и без това вече много лошата организация на движението и паркирането в София, но само със задръствания тя не успява да замърси наднормено въздуха в София.

20

Анонимен

преди 5 години

Ми те и без това никога не са могли да правят дизели нормално е да ги отказват.

19

Ай ай

преди 5 години

Яловите дизели трябваше да бъдат забранени преди мноооого години... Бълват жива отрова, особено нашите чипосани *** тука.

18

+++

преди 5 години

Истината е, че дизеловите двигатели като цяло са по-чисти от бензиновите двигатели и е голяма грешка атаката срещу дизеловите двигатели. Най-големият проблем засега е замърсяването с въглероден двуокис, в който колите имат дял от около 10%, като бензиновите двигатели замърсяват доста повече от дизеловите двигатели. В Германия имат проблем в някои градове с замърсяването с азотни оксиди, при които дизеловите замърсяват доста повече, особено по-старите коли и затова подеха атаката срещу дизелите.

17

Анонимен

преди 5 години

До Професор ТюхчефЩе плюят много ясно.СЕСЕСЕРската техника е копие на западната.А дизел се прави по-трудно то бензинов ДВГ.За това и технологично изостаналия СЕСЕСЕРЕ не правеше дизели.Има един опит с КамАЗ и всички знаем какъв е резултата.

16

123

преди 5 години

До мммГлупости в германия масово все още си купуват немски комбита с дизел. Най-добрата семейна кола за техните пътища. За нашите си трябва нещо по-високо.

15

Логика

преди 5 години

Това ли е ЛИБЕРАЛИЗАЦИЯ на пазара !!! Забрана на дизели , забрана за крушки с нажежаема жичка , забрана на криви краставици ,