Точно това копиране е най слабата черта на китайците. Хора без лице и мисъл. Не знам защо не искат да бъдат себе си и да създават нещо свое което ги устройва?
Интересното е че никой не си търси правата в Китай.Това патенти марки лицензии...докато в Европа и Америка само фара да прилича на някой конкурентен модел започват да се съдят.
Само да напомня на "експертите" , че преди петдесетина години така са се подигравали и на японците.
Който се е разхождал по китайските улици знае. Само супер автомобили, обаче като погледнеш емблемата и те напушва смях. Всчко е под всякаква критика. Качество 0 и само по равното да се кара, че баирите голям зор, не достигат катърите.
Ами тук също се произвеждат китайски автомобили и то точно в северозапада.Има и джипки за шопите, и пикапи за селяните, и хечбеци за кифлите. Освен това имат и сертификат CE.
Копирайте, шшибаняци, създавайте още многотонен ***, всички се нуждаем от него като въздуха в дробовете. Страхотно щеше да е всеки един от нас - двата милиона в софия и поколенията ни - да разполагаме с джипка, но надали ще се случи, защото повечето шофери са фалирали.
Ние дори не можем да копираме, а сме седнали да критикуваме. Дори пластмасовата капачка на вентила не можем да произведем.
Аз очаквам с интерес тук да прочета коментари, оплюващи китайските автомобили, било то копирани или лицензни.Още повече ми е интересно, че коментарите са от хора, страната на които даже кибрит не е в състояние да произведе вече, а го вася от Пакистан.Обикновена игла за шиене, а и такива сложни изделия, като права лопата , вила , гаечен ключ, и други такива, са направо космическа технология сега у нас,да не говорим, за бръснарско ножче... Та, какво казвахте за китайските автомобили?
В град Байу- чуан /ако така се пише на БГ/ съм виждал коли за който се правят там от по-малки заводи за вътрешния пазар. Примерно предница на Голф 4, а отзад като Опел Астра или пък предница Голф 3/ задница като на баничарка и съвсем друга емблема. Като ги гледаш извесно време се свиква. Не забравяйте, че в Китай са всички стари линии за Фолксвагените 1ва и 2ра серия и се правят двигатели и окачване по-стандарт евро 1 и 2. Като имаш ДВГ и задвижване е лесно да се правят и цели коли
Толкова елементарен, обобщаващ коментар за най-голямата икономика в света, показва само ярко изразения недостиг на интелект на Гого.Да, вероятно има подобни копиращи, но Китай е уникална сила, с която тепърва ще се съобразяваме всички.
Made in China... Копие на Range Rover Sport