До Анонимен Не лъжи за Белене и ЮП. Добре, че не заработиха, че горе долу свързваме двата края. Ако Белене работеше, Козлодуй трябваше да е затворен. Също и Мариците и да плащаме огромни неустойки и продаваме ток навън с огромен дъмпинг. А ЮП , както беше замислен, щеше само да пълни джобовете на руснаците.
До едно питане Ти през живота си мазут виждал ли си? Явно и твоя мозък за да заработи трябва да се загрее доста повече.
До Анонимен По време на соца редовно краката ни се омазваха с мазут по морето и на никой не му пукаше нито за туризма, нито за екологията. А тези лъжи с фракинга ги пробутвайте на старата ми шапка. Двете неща нямат нищо общо.
Предлагам да се забрани фракинга в ЕС и няма да има екологични катастрофи и отравяне на околната среда и водата с токсични коктейли и радиоактивни вещества!
Тоя да не приказва за Белене,защото ако Белене и ЮП поток бяха построени,сега нямаше да имаме екологични катастрофи,а енергоизточниците щяха да са по-евтини и да изнасяме ток.
Ами всички директори и отговорни за бездействието лица от изброените агенции - УВОЛНЕНИ ДИСЦИПЛИНАРНО. Така другите ще имат едно на ум.
В случая Бийко не е виновен,а тежката,безхаберна администрация към която са подали сигнал за замърсяванията и не е реагирала по никакъв начин.
Незнам в Молдова къде е разположен фракинга,но в Румъния не е далеч от Дунав,според това което четох.Фракинга замърсява и подземните води,не само природата на горния слой.А Дунав се излива в Черно море.В много страни в ЕС фракинга е напълно забранен,включително и във Франция,Германия,Англия.
Два елементарни въпроса - как така след като първия кораб работещ на мазут е пуснат на вода през 1938г. и минималната температура за движение на горивото е 45градуса, от този кораб тече мазут? Задавам ОТГОВОРИ на герберчетата. Или пак прикриваме някой "приятелски кораб оцапал мерията или просто трябва да се усвоят едни пари. За да се източи мазута с шлангове трябва да се загрее с пара или с ток! Нека някой "Специалист - експерт" от ГРОБ обясни!
"Два кораба и два контейнера ... вече са ситуирани на Созополското пристанище."Ало, авторчето! Не знам как си с английския, но с българския ... чувства се недостиг на речников запас. Бях в Созопол и видях, че корабите "вече са разположени" в пристанището.Т.е. "вече се намират" там. Хората не знаят, че са 'ситуирани'.Кой ли те е "ситуирал" в сайта?
Дунав също е замърсен от страна на румънците,там също правят фракинг.Трябва да се направи нещо веднага,защото Черно море е почти затворено море.Всички хора трябва да се предупредят да спре риболова и къпането,да се алармира и не трябва да попада във водни пътища, канализацията или почвата, а ако това се случи, незабавно трябва да бъдат уведомени службите за предотвратяване на екологични замърсявания.
https://dnevnik.bg/bulgaria/2018/07/04/3207157_dulbokite_taini_okolo_edin_incident_na_morskoto_duno/
".........изтичащото количество е било между 200 и 300 л на ден, а след 30 януари сондажите са станали напълно неуправляеми."
Мазутът от "Мопанг" си тече, а на морето ни пече ли, пече...НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ!! Нали Боко Тиквунят беше в Созопол?Нали"лично Борисов нареди" на мазута да спре да тече ... :)
Учудвам се, че Корнелия Нинова още не е поискала оставката на правителството за изтеклия мазут. Как така, г-жо Нинова?
Мазутът от "Мопанг" си тече, а на морето ни – пече ли, пече...