Облъчените тираджии принудени да следят и тежко вредни GPS блокирани с холограми на предни стъкла след ЗАСЛЕПЯВаНЕ не виждат нито мотористи,нито велосипедисти ни пешеходци ..
Тежко облъчени тираджии реват кански срещу фарове тип "Електрожени"До 30 секунди не виждали нищо след ЗАСЛЕПЯВАНЕ.ЗАЩО КАТ принуждава милиони да карат денем с включени фарове вкл против мъгла в ясно и слънчево време.АМАН от терористи в МВР>
около 19 % от автомобилите облъчват денем с високо вредни пси блокиращи скенери инсталирани вместо доказано безвредни фарове. Заслепени и пси блокирани водачи са потенциални убиици.!00% от новите автомобили имат инсталирани и денем включени AIDS активни високо вредни скенери. ОБлъчените са полу адекватни след разминаване с подобни коли.Питайте подставени на власт в София защо принудиха водачите да увреждат земята денем с включени фарове ..ЗАСЛЕПЯВАТ ЯКО.
Всички били влюбени до уши в Асенчо или писалия статията е прекалил с драматичните описания ?
Аман от журналистически глупости. Е, ако не беше възпитано и работливо момче, какво променя това факта, че са го бутнали. По същия начин, като стане някое убийство журналистите обиколят цялата махала, за да им разказват бабичките убиеца какво добро и възпитано момче било. Е, и. Какво и там това променя фактите.
след определена възраст, не те взимат на работа като спортист.След определена възраст дда се изисква медицинска експертиза за годност за шофьор на интервал от 1г. след 75 на всеки 6м, а най-скоро и всеки ден, кат станат задължителни "здравните гривни" за електората.... ааа народа, народа!
До Shark 34 И как точно определи възрастова граница от 68г. Аз съм на толкова , мага ли да шофирам ? А и мотор карам.
До Анонимен 14,,Сигурен съм, че е бил много по-читав човек от повечето пишещи в този форум''.И себе си ли включваш в тази група? С много малки изключения повечето коментиращи оплакват участта на момчето. Ама нали е по-готино да наплюем другите, ако може и народа като цяло...много е елитарно, някак си...
Убит по време на Работа! Жал ми е за него.независимо какъв етнос и религия е .а и сега е Курбан Байрама....страшно ще реват роднините.вместо да празнуват! Бог да му прости душата! Млад и работещ...жалко!
Жалко за момчето. Сутринта минах оттам, картинката беше потресаваща. А на хора над 68г възраст трябва да се правят проверовъчни изпити и медицински прегледи, и ако има заключение че не стават, а аз съм убеден че повечето няма да стават, да не им се дава книжка. И тези прегледи и проверовъчни да са безплатни, но задължителни. И документа да върви заедно с книжката, и ако ги спрат и го няма, книжката да се отнема. Само че, типично по ганьовски, това ще е предпоставка за нови корупционни практики.
Мине - не мине малко време и някоя баба решава "аз тука по лека, лека ще си пресека Цариградско Шосе". След дадена възраст са по-зле от малки деца. Виждала съм баба да оставя по средата на пеш. пътека количката си с внучето пеленаче вътре бърже да се върне, че си забравила торбата на тротоара. Отбих и я овиках, тя изобщо и не ме разбра, в безмозъчния поглед се четеше, че нали имам спирачки и е на "зебра", где е проблема!? Такива са опасно *** дъртаци. И зад волана ги има
Пенсиите като изкукат стават обществено опасни. Да си ходят на проверовъчен изпит всяка година след определена възраст. Също, лекарите да уведомяват веднага КАТ когато някой има медицинско състояние, което би създало опасна ситуация на пътя. И това уведомяване да е без съгласие на пациента и автоматично да се отнема книжката до последваща епикриза, че състоянието е преминало
Така е било писано така е станало. Нишо слу4аино не се слу4ва на тази земя. Едно време не е имало автомобили и въпреки това е имало слу4аи на убити от фаитони и каруци. Никои не е успял да избяга от съдбата си. Бог да прости мом4ето лоша съдба е имало. Някои доживяват до 100 а други не доживяват и до 50 години.
До Анонимен 27Не, не става на въпрос дали е за ***. Въобще не ми криви думите. Става въпрос за факта, че всички рефлекси са забавени. Зрението не е добре.Колкото и да си внимателен, нека бъдем реалисти - при шофирането (В БЪЛГАРИЯ) ти трябват бързи рефлекси, добро зрение (Защото именно тези 30 годишните джигити са навсякъде) и добра интуиция. Не казвам, че всички възрастни хора са така. Но от един момент нататък, ако не можеш да ходиш нормално например и не виждаш добре, не става.
До РадояАми щото никой от "работодателите му" не му знае името, баща му е в Германия, а брат му не е ясно къде е.
Абе "Чичо Иване" и как ще решик КОЙ и КОГА вече е за ***?И защо мислиш че един 70 или 80 годишен внимателен и принципен шофьор е по-опасен от един 30г. джигит?Човек на години, сам си преценява дали може или не!А и я виж възрастовата статистика за стари хора направили ПТП спрямо останалите!!!Преди време баща ми на около 80г. каза че е време вече да не кара кола, а аз го разубеждавах, щото това е поредна стъпка, към отказване от живота изобщо!Полекичка и по-внимателно и няма проблеми!
Не виждам лоши коментари за момчето без оглед на етнос, защото той е бил работещ гражданин на тази държава и всеки де поставя на мястото му. Напрежение има в вдни други случаи. Статията не е тенденциозна и не настройва никого, видно от коментарите
Пометеният на пътя Асенчо – възпитано и работливо момче