49

Мнение

преди 5 години

Браво! Вместо държавата да плаща на попадналите в задръстване шофьори за причиненото неудобство......

48

Тъпанар

преди 5 години

До 49Извинявай, ама от всички прочетени коментари, се оказва че най-големият ревльо си ти. Ако имаш да казваш нещо по същество - давай! Ако не - знаеш там - майки, сестри и прочее ненужни креатури, които се водят за твои създатели!

47

Анонимен

преди 5 години

Половината коментари са на някакви ревльовци - ГРОБ, Бански суджук, Фандъкова, Столицата... Дори не са прочели, че идеята е на учени от САЩ, Великобритания и Германия. Вместо да циврите, вземете измислете нещо полезно. Не за всички, за вас самите.

46

ох на Ганя

преди 5 години

като го приемат този данък, ще почнат едни ремонти, едни подобрения...ум да ви зайде...

45

Кога да очакваме...

преди 5 години

... "данък въздух"?

44

Анонимен

преди 5 години

от друга страна при тази система няма да има избягал от ПТП

43

Анонимен

преди 5 години

Определено една такава система ще бие фейса по събиране на информация за всеки, фейса е доброволен.

42

Веско

преди 5 години

Много дървени философи в мрежата, а и некадърното списване на новината не помага. Идеята не е да си плащаш когато попаднеш в задръстване, а да си плащаш когато се движи колата ти, като тарифата ще е различна в зависимост от маршрута. Така първо ще се замислиш дали въобще ще е ползваш и второ ще намалее трафика. Всъщност идеята е много прогресивна и съвместима със съвременните комуникационни технологии.

41

Анонимен

преди 5 години

Системата задължава всеки да има проследяващо устройство за да може да си плаща данъците.Вероятно няма да има екологичен ефект но информацията коя кола къде в кой момент се намира може да бъде много полезна на политиците.Да се надяваме жена ви да не влиза в кръга на тези които имат достъп до тази информация че лошо.

40

Българин

преди 5 години

Толкова ли им е непонятно на некадърните ни и прости политици, че първопричината на всичко това, което се опитват да "поправят" се корени в самите тях!Некадърност, корупция, мързел, наглост, мутреене и мн др, водят до почти никаква икономика, най-ниските заплати в ЕС, това от своя страна води до терминали 1 и 2, което пък води до липса на работници в страната, и което довежда до скупчване в големите градове и изоставяне на останалата част на страната, и така задръствания мръсотия, и т.н.!

39

До 40

преди 5 години

Бъркаш. На всеки километър реже лентичка, а не на всеки пет километра. Понякога реже по няколко лентички за един и същи обект. Примерно боядисали са една стена на една сграда - реже лентичка. После боядисват друга стена - пак реже лентичка. и т.н.

38

Анонимен

преди 5 години

околовръстнотоТо да е само там, би било страхотно, а всичките отбивки по Северната тангента и самия заход към нея, тапите по южната дъга. Уж нещо е направено, но реално не решава никакви проблеми. В провинцията мислят, че всичко се прави за София, а реално няма нищо завършено. На всеки 5 км *** лентичка.

37

Анонимен

преди 5 години

Това е идея на кръглия суджук от Банкя да *** повече пари от народа

36

околовръстно

преди 5 години

Колко милиони се окрадоха за "саниране", а в същото време на кръговото на разклона между Банкя и Люлин има една отбивка за Люлин, която е недовършена и засипана с чакъл. Паметник на простотията и некадърността на управляващите.

35

Има изход ама...

преди 5 години

До Iceblast88Ееех...всичко на нас ни е ирония и пародия и не че не може да се оправи или направи нещо, ами просто мноооого се краде в тая държава и затова все няма пари за това и онова и лобитата за крадене са си все същите, а данъците...никой не ти дава отчет къде потъват едни пари. Важното е че се бивм в гърдите за едни 2млрд. излишък в хазната...а други 20 ни висят на врата, за какво говорим тогава?!

34

Тъпанар

преди 5 години

До 33Приятелю! При теб се води инцидентен случай. Изказването ми беше базирано за общия случай - хора, които минават един и същи маршрут 2 пъти на ден, години наред. Сутрин от къщи за работа, вечер от работа за в къщи. И ти, ако ходиш на работа с автомобил, знаеш къде са "явките" и ги заобикаляш по възможност, особено в час пик :)

33

До 27

преди 5 години

Намаляването на цената на пътуване с градския транспорт не е достатъчно. Ако ще безплатен да е градския транспорт в София например, малко хора ще слязат от колите, за да пътуват с безплатния градски транспорт и това е факт. Става дума най-вече за време и за удобство. Как ще свалиш някой от колата водещ едно или повече деца на детски заведения и после отиващ и на работа с кола за 20-30 минути, а с градски транспорт за 2-3 часа? Вечерта същата история със взимането на децата и прибирането им вкъщи

32

Тъпанар

преди 5 години

Че аз не знам да има водачи, които ако имат маршрут без задръстване, да предпочетат да не го ползват макар и по-дълго за сметка на този с натоварения трафик. Пък и предполагам какво ще се случи, ако в БГ го въведат това - веднага всички обходни преки и улички, които се ползват за заобикаляне на натоварените кръстовища, ще бъдат затворени, за да си в задръстването и да плащаш повече...

31

Iceblast88

преди 5 години

До Аман от професориИзвинявам се не видях, че говориш с ирония.А иначе за еко такса - то и сега има във свинетката. Ако не вярваш виж свинетка за автобус и камион - имат разлика в цената между Евро 1,2,3 и Евро 4,5,6. А щом има за автобуси и камиони значи и за колите има - просто ги мързи и затова са я изпляскали една сума за всички коли, без значение от Евро стандарта. Имаш и еко такса в горивото (акциз) където си е точно за изминати км.Колко пъти нова такса за нещо което вече си платил?

30

Алтерниращ веганист

преди 5 години

"интелектуални системи за навигация"Това са системи които ще ме водят по музеи, на опера и театър, а междувременно ще ми пускат класическа музика и ще ми четат стихове на шекспир в оригинал.Има ли поне един в медията които е завършил някакво образование поне частично свързано с четене, писане и осмисляне на информация?...