90

Анонимен

преди 5 години

ами имаме ли пътища ? да не говорим за пътната маркировка прави се с тебешир икъдето е имало проблем със загинали , пониква ново ограничение на скоростта 'нова хранилка " , така полицията решава проблема в България , ба де говорим за трапищата по пътното платно преди 2 години рехабилитираха пътна отсечка бяла - копривец ...вече се кърпят кръпкитею няма такава държава

89

Анонимен

преди 5 години

Във всяка една държава контролните структури на държавата определят начина на шофиране. България не е изключение. Как се шофира в България зависи от КАТ.

88

Анонимен

преди 5 години

Има си логическа последователност за катастрофите и жертвите. Първопричината е липсата на контрол от страна на КАТ, което неизбежно води до много нарушения от шофьорите, а многото нарушения водят до много катастрофи и загинали. КАТ винаги пропускат вината си и хвърлят цялата вина върху шофьорите, на което 80-те процента вярват.

87

Анонимен

преди 5 години

Когато направиха сегашното Цариградско шосе преди около 50 години, разрешената скорост беше до 110 км/ч. За единица време преминаваха повече коли в сравнение със сега и имаше по-малко катастрофи. Сега шосето изглежда като с повече коли, но реално минават по-малко заради по-ниската скорост, което води до повече катастрофи.

86

Анонимен

преди 5 години

Една от причините за повече катастрофи е прекалено ниската разрешена скорост в някои участъци, много под безопасната скорост за този участък. Експертите по света знаят, че при такова разминаване катастрофите се увеличават и не го правят. В България по съвет на КАТ, още повече намаляват разрешената скорост и катастрофите се увеличават.

85

Анонимен

преди 5 години

В България така и не се разбра, че в КАТ няма експерти по пътна безопасност и за всяко нещо свързано с движението по пътищата се слушат непрофесионалните съвети на КАТ, а те на практика винаги са погрешни и често са базирани на невярната статистика на КАТ. Затова и мерките са напълно погрешни.

84

Анонимен

преди 5 години

Под влияние на КАТ, 80-те процента са убедени, че само високите глоби и наказания ще спрат нарушенията. По света отдавна са разбрали, че високите глоби не спират нарушителите. В държавите, в които правилата се спазват, шофьорите са убедени, че ако извършат нарушение, неизбежно ще бъдат санкционирани и не правят нарушения. В България всичко е безнаказано.

83

Анонимен

преди 5 години

Всеки ден в България се извършват средно над 200 милиона нарушения. КАТ санкционира около две хиляди, повечето след ПТП. Според министъра КАТ нямат вина за това.

82

Анонимен

преди 5 години

Министърът защо мълчи за вината на КАТ? Всеки експерт по света знае, че правилата се спазват само ако има контрол.

81

Анонимен

преди 5 години

Няма контрол, няма и спазване на правилата. Просто е.

80

Анонимен

преди 5 години

В момента КАТ санкционира за едно от всеки сто хиляди нарушения и според министъра и 80-те процента за това са виновни шофьорите.

79

Анонимен_777

преди 5 години

До Анонимен 78:Такова е било положението навсякъде по света...даже в ЕС...! Тези показатели са били в следствие на почти нулевите мерки за безопастност в тогавашните коли... на увеличеният трафик на камьони и недоразвитата пътна инфраструктура, настилка, пътна сигнализация... ! Както и слаб акцент в-у пътната безопастност и шофьорски навици !

78

Анонимен_777

преди 5 години

Ами Румъния има 3 пъти повече население от България, повече територия и скоростни 2-ро класни пътища т.н. , има по-тежки зими и повече пътища през планински терен... ! Но разбира се в отрицателните статистики гоним и далеч превъзхождащи ни страни по утежняващи параметри...Ние добавяме тъпотия към отриц. показатели, и така гоним отрицателните шампиони !

77

Анонимен

преди 5 години

КАТ да кажат колко са глобените за каране в аварийната лента на магистралата?нито един, но пък дойде статистиката как "50лв глоба не плаши хората затова да я вдигнем". Не е въпроса да се плашим с цифри, ами човек като направи нарушение веднага да получи сметката. Само бързото бъркане в джоба ще го накара да осмисли поведението си.Като се правиш на състезател, бързаш, изпреварваш рисковано и видиш стоп палката ще разбереш че закъсняваш с час докато ти пишат актовете.Да ама не....

76

Анонимен

преди 5 години

А през хубавото време преди 1989г средния брой жертви на ПТП е бил 1500 при 4 пъти по-малко автомобили, но тогава в Работническо дело, Земеделско знаме и т.н. не е имало заглавия от типа ,, Мрем като мухи, ***, въшки, *** и т.н.

75

Истината

преди 5 години

Истината е, че над 95% от нарушенията са пряко следствие от липсата на контрол от страна на КАТ и така е по цял свят, където няма контрол. Тази основна причина за нарушенията никога не се коментира, а се хвърля вината върху шофьорите, което е истинно подобно, но не е вярно.

74

Факт

преди 5 години

Този министър трябва веднага да подава оставка щом не знае, че шофьорите правят нарушения, когато неговия КАТ не контролира движението и паркирането. Не случайно при двойно по-високи глоби, нарушенията се увеличиха.

73

Анонимен

преди 5 години

Преди 1989-та беше трудно да вземеш книжка. Теория, полигон, изпит на пътя и не ставаше да си купиш книжката, както масово правят сега. Сега и корупцията сред катаджиите се увеличи стотици пъти. Все пак главното е контрола, а него след 1989 на практика го няма, за разлика от преди 1989, когато КАТ си беше на мястото.

72

Анонимен

преди 5 години

Преди 89-та българите масово си купуваха книжки.За 1 агне, козле или услуга всеки получаваше шофьорска книжка.Затоеа катастрофите тогава бяха повече, макар колите да бяха 100 пъти по-малко от сега!Комунизма разви корупцията до невиждани видоти.На народа явно обаче му харесва да плаща подкупи и да се урежда по втория начин.А иначе плюе че политиците били продажни :)))))

71

Saldon

преди 5 години

E, to do momenta sa 538 za 2018 g.