19

Анонимен

преди 5 години

УжасТ!

18

шофер

преди 5 години

Е айде сега и да не пускаме климa, че и там хрчело 1-2 литра отгоре .... Колата харчи колкото и требе. А слагането на газ си е извращение освен ако не е фабрична. Гледам едно Авео 800 кубика с 2 врати и без багажник а оня му шибнал газ?! Е колко да ти харчи това та и газ си му турил? Ако може и на мотопефите щех да им слагат. Смехххх

17

Анонимен

преди 5 години

че нали ако караш със 70 км ще има такива цветни попръжни че чак *** ше те засърби

16

Анонимен

преди 5 години

Икономично каране има само в брошурите на производителите на автомобили!Нещата са прости - като видите, че резервоара се изпразва го пълните догоре и си карате! Който иска да икономисва да ходи пеша или да се води гратис в градския транспорт!

15

Нервака

преди 5 години

Значи... като видя жена ми да кара на 5-та с 60 км/ч и направо откачам...

14

Анонимен

преди 5 години

На бас, че ако караш 8-скоростен автоматик, разхода е последното нещо което ще те интересува....

13

Анонимен

преди 5 години

Ако карам колата през ден два пъти по-нисък ли ще е разходът?

12

Анонимен

преди 5 години

в градски условия се движа на 3та скорост. На Цариградско дори ползвам 2ра. ОТКАКТО ФЪНДЪЧКА И ГРОБАДЖИИ ВДИГНАХА ЦЕНАТА НА БИЛЕТА ЗА ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ МАСОВО ХОРАТА ПОЛЗВАТ КОЛИ И ТРАФИКА Е ГОЛЯМ

11

Анонимен

преди 5 години

До АнонименИдеалната скорост за икономия е 200км/ч. Пести най-ценния ни ресурс - времето!--------------------------------------------Като стигнеш в орландовци с 200км/ч ще имаш цяла вечност от най-ценния ресурс :D

10

Анонимен

преди 5 години

Идеалната скорост за икономия е 200км/ч. Пести най-ценния ни ресурс - времето!

9

Анонимен

преди 5 години

Ауди а4 и а5 с 190 тди мотор вървят на 1500 оборота на 7ма при 120 км в час..

8

VAG

преди 5 години

Не съм фен на ВАГ, но по стечение на обстоятелствата ползвам отвреме навреме служебна кола - Ауди А4 със скоростна кутия ДСГ. Значи в режим на поддържане на ниски скорости 50-90 оборотомера сочи там някъде 1500/1600 оборота. И на мен ми се струва малко, но от друга страна инженери са го мислили това, хора които реално проектират колите, а не "учени". Все ми се струва, че няма да е неоптимален този режим.

7

Анонимен

преди 5 години

Do 3 Хахаха я.Един 7 скоростен DSG или S-Tronic автоматик дизел с 4 цилиндъра и 400 нютон метъра при 1750 оборота в минута, който е стандартен за много коли след 2015, върви точно на 6 предавка при 70 км/ч...А 400 нютон метъра са все едно един 12 цилндров бензинов мотор от 70те и 80те..Ти сигурно си пред пенсия, пропуснал си развитиоето при двигателите хахаха..Умник хахахаха

6

Анонимен

преди 5 години

На стенд ще го докарат и до 2 на 100.Само че в реални условия е съвсем друго. Като влезнат в задръстване и пълзят с 10 км спират на светофари на пешеходни докато излезнат от града резервоара ще е започнал да пресъхва. За да се икономиса гориво не трябва да има консуматори. А те са клима фарове мощно адуио а подържане на постоянна скорост без намаляване и ускоряване.

5

P406 HDI, 110hp

преди 5 години

Разход 4,7/100 при спазване на всички ограничения на скоростта. Тегло 1400 кг + 4 човека и багаж. Не търся още икономия!

4

Щирлиц

преди 5 години

До Анонимен 3Те британските учЕни не са като ората,остави ги да си трошат главите,и залудо да харчат гориво.

3

Анонимен

преди 5 години

Хахахаа със 70 на 6-та, от известно време спряхме да четем за британските учЕни, а те всички на хранилката в този институт отишли и не спират да сеят бисери. Дори дизелов автомобил с 4 души и климатик ще му е трудно, освен ако не е някой 8 цилиндров

2

Анонимен

преди 5 години

Авее икономичен. Да му мислят тея с малолитражките. На 3.0ТДИ най-малко разхода му гледам.

1

PAnov

преди 5 години

Значи, ако ги бутаме тия кошове по магитрастралите, ще бъде най-икономично. Нека тия "експерти" да кажат, колко е натоварването на шийките на коляновият вал на 6-та с 1500 об/мин, съответно колко гориво е нужно, за да се преодолее това, и колко е съшото това усилие, една предавка надолу, със същата скорост. Казано е милион пъти. ВСЕКИ един ДВГ е най-икономичен, около максималният си въртящ момент!! За болшинството дизеляци - около 2000-2500 об/мин, бензинки - 3000 - 3700 об/мин.