264

Край

преди 6 години

Ви май не разбирате или не ви се ще. За да имаме нормален трафик и града да не е задръстен и да не се издушим колите трябва да станат наполовина. Няма как в Берлин да са 340 на хиляда човека а в София 560/1000. И след като инфраструктурата на града е ограничен ресурс и възможността да се замърсява въздуха също - ще потребява този който е склонен да си плаща СКЪПО:-за паркинги-за екологична колабедния - на градски транспорт.или искате комунизъм - Бай Тошо го няма вече.

263

???

преди 6 години

Числата в статията нещо не съвпадат с данните от КАТ публикувани на 15.07.2016.Тук пише, че автомобилите в България са 2,77 милиона, а според КАТ на 15.07.2016 е имало регистрирани общо 3,77 милиона автомобила, в т.ч. 3,24 милиона леки коли, 410 хиляди товарни автомобила, 23708 автобуси, 50626 влекачи и 38374 специални автомобили. Не ми се вярва за година и половина автомобилите в България да са намалели толкова много. По-скоро са се увеличили. И пак според КАТ, 3 от 10 коли са били над 15 годи

262

Владислав

преди 6 години

Помня преди 2г жената имаше служебна кола Форд-фиеста от 2015.Много ни хареса като за нея и реших да взема една на изплащане.Отделно видях на няколко билборда същата фиеста, за 200лв на месец с ддс.Викам си чудесно.Е питайте като отидох какво и що. Колата струва 26000 лв ония ми искат 20%.Отделно гаранция 5 г ама само на скорости и двигател. Отделно задължен си тия 5 г да сменяш масло и т.н при тях иначе отпада гаранцията.И куп други глупости.А смяната струвала 400 лв на маслото и филтри.Е как?

261

Анонимен

преди 6 години

Като сравнявам колите преди 1989-та и сега притежавани от хората в моя блок в София, на практика не виждам разлика в броя на колите. Тези, които притежаваха коли през 80-те години и сега имат. Тези, които нямаха и сега нямат. Разбира се много хора се смениха за това време, но общото преди и сега е,че тези в двустайните и тристайните апартаменти имаха почти винаги кола, а в гарсониерите почти винаги нямаха, а сега е същото. Паркоместа се застроиха и намаляха,а колите се увеличиха с новите блокове

260

Булгаропитеци

преди 6 години

Булгаропитеци прости, като заплатата ти е 600 лв, ще се возиш на автобус и влак...

259

Владислав

преди 6 години

Егати платената статия, направо вони на платено.Престанете с тия глупости, знаете ли каква е разликата между евро5 и Евро6? Никаква, това с Еврото е пълна порнография да се пълнят джобовете,а колите в Бг не са нови защото неможем да си позволим, а не заради данъка *** такива.Отделно, данъци, винетка, граждански? Да не би да караме по хубави пътища? Данеби да намаляват катастрофите?Че и още пари искате даже!!!! Кой няма да иска да кара нова кола? Егати за балъци ни взеха вече.

258

Анонимен

преди 6 години

Стига поръчкови статии. Кой си позволява нови коли? Като си толкова умна дай рецепта за закупуване на нова кола с 600 лв. заплата.

257

Анонимен

преди 6 години

Моята е стара но е с Газов Инжекцион.Изкам да ми се намали Данака така е редноИли случката е абе Едни Пари Да Вземем То ня Бяха 3 пъти сменяхме Номера то Не бяха по 50лв.Лични Карти Шофьорски Книжки.Винетки 97лв.Е НЯМА БЪЛГАРИНА ДО ТОЛКОВА ОБЕДНЯ НЯМАААА.

256

Факт

преди 6 години

Съвсем правилно е за новата кола да се плаща значително по-висок данък, в сравнение с данъка за старата кола. Стойността на новата кола е значително по-голяма от тази на старата кола, а замърсяването, за което някои се хващат, е почти еднакво. Според доклад изготвен за Столична община 90-95% от замърсяването от колите с ФПЧ10 е всъщност вдигнат във въздуха прах от земята при движението им, а само 5-10% е от двигателите на колите, т.е. ел. колите замърсяват почти толкова, колкото 18 год. с Евро3

255

Истината

преди 6 години

Данъкът за една кола трябва да бъде според стойността на колата и за тази цел може да се използва застрахователна оценка. Отстъпките за екологичност вече трябва да се премахнат, като изживяли времето си, защото на практика всички коли са достатъчно екологични и още при производството им са наложени съответните ограничения.*Във всички държави по света хората карат коли каквито им позволяват доходите. Например в Германия и Гърция хората с "български" доходи карат същите "трошки".

254

pepo

преди 6 години

Е много хора са... с тънката подробност че не са в България тия с 2500 евра заплата...И да има такива -предимно в ИТ сферата в София, са много малко от общата маса!Те даже и не трябва да ги споменаваме... на общия фон от работещи-БЕДНИ хора!

253

ГЛАС ЗА ГЕРБ НИКОГА

преди 6 години

НИКОГА ГЛАС ЗА ГЕРБ, ПО-ДОБРЕ ЗА КОЙТО ЩЕ ДА Е САМО НЕ ГЕРБ

252

Анонимен

преди 6 години

Моята кола е от 1988 и е много по-надеждна от повечето нови-които са еднодневки-карат по 10 г и се скапват тотално-едно време колите се правеха зе престиж , а сега за пари

251

Добро е

преди 6 години

До pepoИ на драго сърце ще си купя нова кола...

250

ДА

преди 6 години

Във всички западни държави колите се дават на лизинг За 10 години Плащат по 30 евро на месец при заплата 3-4000 евро Като стане колата на 5 години се връща във същата фирма Приспада се някаква сума Взема се нова кола И пак на лизинг Проблем с нова кола нямат

249

до писателя

преди 6 години

На теб какъв ти проблема, че има стари коли. Аман от *** статий.

248

123

преди 6 години

Еми и аз искам нова кола, ама няма . Затова си карам таралясника, който обаче е добре подържан (иначе кой знае какво ще стане) и е на газ, т.е. е доста по екологичен от много други по-нови коли. До колко е сигурна тази комбинация е друг въпрос де.

247

Дядо

преди 6 години

Абе и на дедо му се *** млада жена и кара нова кола,ама не му стига дамара, за това си коландри бабата и кара "Ладата"!?!?!?Да сте живи и здрави пичаги,да си поживеете докато сте млади!!!!****** хубави жени,покарайте нови коли и тъй животът си върви!!!!А сега от мен:"Лек,спокоен,хубав и приятен ден!"

246

Анонимен

преди 6 години

всяка една кола си има евростандарт 1 2 3 4 5 и ако техническото им състояние е добро защо трябва да се наказват по старите автомобили с допълнителен данък

245

user

преди 6 години

Защо се анализират само автомобилите. Кой ще смени автобусите от градския транспорт, които са от преди 30 години? Не ми говорете ама тя Фандъкова ги смени. Смени ги в София. В страната е страшно. Хора не гледайте какво е в София, защото това не е релевантно. Във Видин е страшно. Как град от 100000 души се превърна в мъртвило. В селата от обезлюдяване мога да карам и без ауспух и може само на някое изостанало куче (което не е емигрирало) да му направи впечатление. Защо се мълчи по този проблем.