91

Шоп

преди 3 години

Много умно предложение на г-н Настимир.
За всяка кола да има по 5-6 ГО.
Плюс едно за шофьора от "Дринк енд драйв", когато се наложи.

Имаме три коли общо с жена ми, значи девет застраховки ГО.
Ю-хууу!

90

Анонимен

преди 3 години

"Ако в едно семейство двама или трима шофират една кола, при въвеждането на системата всеки от тях трябва да има отделна собствена застраховка, ако иска да шофира", коментира още Настимир Ананиев.
--------------

Много обичам да слушам разсъжденията на хора с подобни имена.
Те са наследили мъдростта народителите си, които са ги кръщавали така красиво.

89

Анонимен

преди 3 години

"Целта на драстичния скок в цената на застраховката "Гражданска отговорност" е да се намали черната статистика, която ни извежда на предни позиции в ЕС." Изманериха нова цел на гражданската. Мислех, че е затраховка която покрива щетите при автомобилни катасрофи, а то какво излезе, че се борела с намаляване на смътността по пътищата. Брях и благородната застраховка. Изумително нововъведение.

88

Васо

преди 3 години

"Целта на драстичния скок в цената на застраховката "Гражданска отговорност" е да се намали черната статистика, която ни извежда на предни позиции в ЕС." То за постигането на тази цел е по подходящ бой с пръчки на публично място. Всеки ще си извади необходимите поуки. Нали се повишиха драстично глобите за превишена скорост, а джигитите не намаляха. То и в чипа е нужна промяна.

87

Анонимен

преди 3 години

Имам един ежедневен автомобил и един 25-годишен ретро автомобил, стоящ в гараж. За втората кола си плащам като поп ГО, данък и винетка въпреки, че я карам само лятото по 1000 километра на година. Най-добре е данъка и винетката да влязат в цената на литър бензин, а за ГО да се гледа историята на шофьора. Не може някой който кара по 30000 на година и системно прави нарушения да плаща колкото мен.

86

Недко

преди 3 години

Застраховката "Гражданска отговорност", трябва да е персонална - както в Италия. Може да си собственик на няколко коли, но плащаш застраховка за твоите действия, когато ги управляваш. В България застрахователите са полакомиха да вземат пари за коли, които не са в движение и не е се карат. Ако се въведе персоналната отговорност, всичко ще си дойде на мястото. Качваш се да управляваш МПС - имаш "Гражданска отговорност" - ако искат да направят и застраховка на МПС-то - то тя трябва да бъде отделно.

85

Анонимен

преди 3 години

статистиката на кат за катастрофите мен лично слабо ме интересува. я дайте статистика при колко от тези катастрофи, застрахователите са изплатили изцяло щетите, това е по-важно. другото е бошлаф и кражба на пари с благословията на държавата.

84

Коце кмета

преди 3 години

Я как добре са го измислили суджуците... Свалят застраховката от 200 на 150 лв, ама вече всички в семейството трябва да имат застраховка, тоест 2 или 3 пъти по 150 лв...

83

Анонимен

преди 3 години

безкрайно *** система и ще става още по-зле. съседът ми си счупи крака и от 5 месеца не се е качвал на колата си, само че никой не му връща застраховката. защо една кола на паркинг трябва да има гражданска, някой може ли да обясни? и чисто теоретично, с компаниите дринк енд драйв, как ще знам кой точно служител ще ми кара колата до вкъщи за 20 минути, ако съм пил няколко бири, че да го застраховам и него?

82

Анонимен

преди 3 години

Как така при Тодор Живковото време плащах застраховка на ДЗИ / други немаше / 10 тина лева , и ДЗИ то ти плащаше щетите коректно при произшествие и парите стигаха за покриване на щети. Сега 200 лв. и недай си боже неещо да стане.

81

Анонимен

преди 3 години

нашата малка фирмена кола я чукнаха на паркинг, дребна повреда, но понеже тогава беше лизингова, настояхме да я оправят фирмения сервиз на мицубиши, вместо да чакаме пари. на следващата година застрахователката се пенеше, че имало много скъпа щета. сигурен съм, че тези хиени няма да гледат кой е виновен, а ще скубят до последно колкото се може повече пари от хорицата.

80

Мирослав

преди 3 години

Аз съм ЗА тази система! Като не знаят как да я направят, да копират метода на Франция или Германия! Аз карам спокойно, нямам никакви изплащани щети, а плащам колкото Иван дето има 20 хиляди щети? Правиш ли катастрофи и нарушения нека да вдигат цената Ама яко! Това ще доведе до дисциплина на пътя, защото всеки знае, че като ти бъркат в джоба се замисляш. А тези които имат много ПТП-Та и нарушения - спират да го застраховат = не кара!

79

Анонимен

преди 3 години

знам как е във великобритания. там не се 'рови' в никакви масиви на кат, а застрахователите обменят информация помежду си за застрахованите шофьори, ако 5 години не е имал виновно нарушение, плаща минимална застраховка в която и да е компания. и наистина застраховката следва шофьора, не колата, така че няма значение колко коли имаш, защото не може да караш 3 коли едновременно. това у нас си е шменти-капели за пладнешки грабеж от държавата.

78

Анонимен

преди 3 години

До Анонимен 52. Сто пъти ДА, че у нас вече 27 години е така.

77

Анонимен

преди 3 години

и като го въведат застрахователя плаща на пицияна те от своя страна започват масово да глобяват и така всички доволни повече глоби повече приходи за държавата и пак по големи застраховки повече пари за застрахователя за народа нищо.

76

Иванов

преди 3 години

Не се заблуждавайте, че се преследва някаква цел, по различна от грабеж на пари!
Има много собственици на автомобили, които дори не са шофьори, никога не са имали книжка! Е, те няма как да имат нарушения!
Прехвърляйте колите си на такива роднини!

75

Анонимен

преди 3 години

Каквото и да измислят винаги ще ни излезе по солено. Трябва да се пребират едни пари от по бедният към по богатия. Същото е и със финетките. Аз карам колата 2000 - 3000км. на година - такива са ми фин. възможности. Други карат на година 20 000 - 30 000 км. Всички плащат еднакво и в/ф/инетка и гражданска. Няма справедливост и оправия.

74

Марков

преди 3 години

Според мен трябва застраховката гражданска отговорност да се сключва на шофьора, а не на автомобила. Защото сега какво е? - сключва я бащата, който има 25 години шофьорски стаж, а зад волана после сяда синковеца, който миналия месец е взел книжка. И всичко е ОК. А не трябва да е така, защото ако колата се водеше на синковеца, щяха да се платят поне 2 пъти повече за застраховката, заради по-големия риск, който носи застрахователя. Сегашната система е тотално сбъркана...

73

Анонимен

преди 3 години

За 11 месеца у нас е имало 5530 тежки катастрофи с над 500 жертви и почти 7000 ранени, показва статистиката на КАТ------""""" 50 на месец""""""

72

Обективен

преди 3 години

Един автомобил, който се управлява от няколко шофьори (семейният автомобил), никога не може да се управлява от тези няколко шофьора едновременно. Излиза, че когато колата има един шофьор, той ще плаща три пъти по-малка застраховка, в сравнение с кола с трима шофьори, за подобно като продължителност време на ползване на колата. Казано с други думи, не е справедливо плащането на застраховката за шофьор, а не за кола, особено за условията на България.