Умните хора по света отдавна са го казали: Ефективността от санкциите се измерва с тяхната неизбежност, като размера на санкциите е несъществен.В България се оказва, че умни хора няма, а МВР непрекъсаното иска по-високи санкции в закона, които после не прилага и ги използва само за по-голям рекет над шофьорите.
Само глобите увеличават - ами те са като в европа вече. Вземете оправете пътищата - Кресненското дефиле е от първенците по катастрофи въпредки че там с повече от 100 трудно се кара, ако имаше по още едно платно в посока катастрофи нямаше да има. Защо се остави за последнен този участък вместо да се почне първи от магистрала Струма?
Каквито и глоби да се въведат, те само ще пълнат гушите на милиционеритеи съдиите!Проблемът е в корумпираната до костите ВЛАСТ!!!!!!!!БГ и Русия останаха единствените,непроменени от времето на комунизма.
Това със "секирата за джигитите" го слушаме от 15 години, и в същото време нормалните хора ги е страх да си закарат детето до училище, защото не са сигурни , че ще стигнат живи!!! От 89-та до сега, МВР и в частност КАТ, не са свършили работа за 5 стотинки.
Поредните простотии. Правила се спазват само ако държавата налага санкции за всяко неспазване на правилата, а не една санкция на 100 хиляди нарушения, както е в България. Минисътрът не знаел защо българите спазвали правилата в чужбина, а в България всички не ги спазват, вкл. чужденците. Ами заради неговото ведомство е това и да не се прави на неразбрал. 28 години под натиска на МВР непрекъснато се увеличават санкциите и става все по-зле по пътищата. По-високи санкции означава по-голяма корупция
Защо нокой не повдигне въпроса за ДРАСТИЧНИ ГЛОБИ И ЗАТВОР ЗА 'ПРОДАВАЩИТЕ' КНИЖКИ И КОРУМПИРАНИТЕ МИЛИЦИОНЕРИ, които определят и пребират глобата за тежки престъпления 'НА МЕСТО'?
Милият московски бил потрошен. Потрошен е защото се е возил на задната седалка, без поставен колан. Вижте снимките на неговата кола след катастрофата. Предните седалки са почти изтръгнати от пода, което означава че се е забил в тях.
Авто парка е пълен с "дръти" коли и затова много жертви по пътищата .Органите не си гледат работата ,пътища построени неправилно ,бедна държава и отгоре крадлив управници И НЕГРАМОТНИ *** ..... .1.Наказателна отговорност за продажба на шоф книжки2.Сурови наказания за провинилите се.3.Да се премахне това по довереност .... .4.Ако някоИ не си плаща глобата да се иземат автомобилите до ....И най-важото да се направи по пътищата кръгово на всеки км както във Франция ,Румъния ... .
Мале, хората вече се чудят как да озаптят българопитека да не се самоизбива като *** по улиците. До къде я докара тоя *** народ, не може да стигне от А до Б без да направи некой золум.
На вас все други са ви виновни.Всичко си е от хората, които шофират, само те са виновни!Искате хубави пътища, а викате Асфалт не се яде, нали ?Карайте по-бавно, за къде толкова бързате?Никой не спазва дистанция, всеки се мисли за пилот от Ф1...Пътя не прави катастрофите, а водачите на МПС-та.
Само който не е пътувал трасето София-Варна не е виждал какви безумни маневри за изпреварване се правят. Изпреварват в колона по няколко коли без видимост на двулентов път. Освен контрол на пътя трябва да има реципрочна на нарушенията гражданска. Пет нарушения, петорна цена и ще се кротнат.
По моста на метрото в Дървеница при ограничение 50 почти всички карат с над 100. Ако имаше кой да ги глоби ,щяха да им купят униформи и обувки на всичките полицаи,които редовно протестират. А иначе,много лесно е да викаш само "Дай,дай!". Ами съберете си вересиите бе,МеВеРе-то!
Ключовите думи тук са "пътна мрежа", а не скорост. Защо при движение с предполагаемо висока скорост - "Само 8% от жертвите на пътя в ЕС са загинали на магистрали."??? Отговора е един - защото няма навлизане в насрещното и няма челен удар! Не е задължително България да е цялата в магистрали, просто осигурете две платна за движение в една посока по основните пътища, дорида е само където има изкачване, и ще видите реални резултати и снижаване та жертвите по пътищата.
До ЕлемагАко не бяха ГЕРБ, които са от същото котило БКП, сега и Тракия и Люлин нямаше да ги има. Всяка зима, която следва предаването на власта от БСП на ГЕРБ, зейват много и огромни дупки. Ами подготовка на пътищата се прави в края на лято и началото на есент . "Асфалта не се яде"
Ама кат ти карат насреща що не намаляш ве, нямаш ли инстинкт за самосъхранение или викаш аз съм с жиб твойта леля ела. Сичките са суициди както казва проф. П.Иванов
как те изчислихте не му вярвам българия не сме 7 мил. а сме по малко като лъжте с тази цифра и останалите цифри лъжите чисто просто кажете честно трябват ни строги закони и това е измислете нещо по хубаво а хубавото да се направят хубави магистрали а не да седите и да мислите за наказания и глоби
КАТ регистрира 1000 катастрофи на 9 участъка, ами вземете ги оправете тези участъци, голяма роля за инцидентите има инфраструктурата, челните удари стават при рисково изпреварване на колони, не може ли да се разширят проблемните участъци?
Ей, чугунени глави! Българин в Испания му скъсаха д-то само защото се похвали по фейсбук как кара автомобила си с дива скорост. Доста хора в парламента знаеха за един от пъвите джигити, филмирал си рекорда по новопостроената магистрала Тракия. И нищо. Не е в санкциите, а в прилагането им!!!!! Пак ще утежняват живота на съвестните, а джигитите ще си хвърчат и убиват. Познат още първия месец му взеха книжката в Германия. Сега сам се чуди на себе си:"ей, вече като видя 60, карам със 60"!!!???.
КАТ със секира за джигитите. Готви тежки глоби!