64

Виктор

преди 6 години

Те хубаво слагат камери но поне едни лампи да сложат там нищо не се вижда и знак за камерата не са сложили това е *** работа.

63

Анонимен

преди 6 години

90 км/ч е за двулентов път с едно платно за движение, каквито са повечето пътища в България, но е безумно малко за многолентови пътища, с две отделни платна за движение. Околовръстното е с осем ленти в две платна, но... 90 км/час, тук-там и 40-50 км/час. Не е изненада, че шофьорите масово нарушават правилата там.

62

Анонимен

преди 6 години

Има много места в София, където на широки улици и булеварди, с по две отделни платна за движение, където е безопасно да се движиш с над сто км/ч, но ограничението е като в населено място 50 км/ч и съответно задръстванията са поне двойно по-големи. Околовръстното е подобен случай и май си правят хранилка за глоби на КАТ.

61

Анонимен

преди 6 години

За тези 28 години след 1989-та, в София се застроиха повече паркоместа, отколкото се създадоха, а живеещите в София се удвоиха, колите сущо се увеличиха доста. Ако имаше мисъл в действията на управлявалите и управляващите в София, досега щяха да са изградени толкова паркинги, че можеше да няма коли по улиците и нямаше да има тези огромни задръствания. За Околовръстното на София е ясно, при 4 ленти, скоростта трябва да е поне 120 км/час. Там е по-безопасно и от магистралите в България.

60

Иво

преди 6 години

В Германия са си решили проблема по следния начин - дават правото да си направиш фирма и да инсталираш камера. Камерата не е задължително да е обозначена и видима, даже повечето са добре маскирани. Държавата взима процент от глобите (мисля че 30%), останалите са за фирмата. Никой не смее да си позволи да кара с превишена скорост. А тук какво? Обявяват в новините къде слагат камерата, за да знаят всички и да намаляват само и единствено там. Живеем в абсолютно пародийна и глупава държава!

59

До 55

преди 6 години

Зависи какво разбираш под полза. Ако целта е повече глоби, си напълно прав. Ако целта е по-голяма безопасност на пътя, тогава явно грешиш.

58

Анонимен

преди 6 години

Истината е, че не колите в София са много, а организацията на движението и паркирането се влошава всяка година и това доведе до огромните задръствания в цяла София. Един от елементите на тази организация е разрешената скорост. Парадоксът е, че намаляването на разрешената скорост почти винаги увеличава катастрофите. Дру елемент са светофарите, които почти винаги създават задръствания на места, където преди светофарите не ги е имало.

57

Анонимен

преди 6 години

Намаляването на разрешената скорост, намалява и пропускателната способност на пътя. Ако при 110 км за единица време минават примерно 100 коли, то при 80 км/час ще минат примерно 80 коли и ако това са по-малко от колите, които искат да минат там, става задръстване, което също намалява скоростта и става още по-голямо задръстване и т.н.

56

Анонимен

преди 6 години

Последният път когато минах по Цариградското карахме всички с 30-40 км/час чак до разклона за Младост и Дружба. Иначе когато няма задръстване си карам с 80 в най-лявата лента и рядко някой кара по-бързо, в една колона си от движещи се с еднаква скорост коли.

55

Х

преди 6 години

До Анонимен 43, абее малко си се объркал, не ограниченията създават задръстванията, а масово спящите шофьори. Освен това май не си карал скоро по Цариградско, там в лявата лента хората не карат с под 100

54

Анонимен

преди 6 години

След като отново навсякъде се обявява къде ще е камерата, кога ще бъде монтирана и т.н. , ПОЛЗА ОТ НЕЯ НЯМА! Всеки ще я знае и точно там ще намалява. Глупост след глупост! Както и обявяването на всякакви "акции" на КАТ - казват от кога до кога ще са, като че ли подканят нарушителите в останалото време да си карат както си искат.

53

Иво

преди 6 години

Да сложат асфалт първо и да си оправят нивата, после да слагат камери. Там ако караш с ниска скорост, буквално си разбиваш колата заради дупките. С висока скорост гумите отскачат и буквално прелиташ над дупките.

52

Киртак

преди 6 години

Записи се трия. Мерките за събиране на санкциите не са адекватни на манталитета на преобладаващата част от водачите на МПС-та в България. Сваляне на номера, конфискация на автомобил и т.н. Засилен контол на достъпа до материалите от камерите и строга отчетност в КАТ. Карам на ръба на ограничението, а около мен масово профучават или ме притискат всякакви.

51

Ники

преди 6 години

Да купят едно 1000 камери, да се сложат на местата с най-много катастрофи и проблемът е на половина решен. Като оправят събираемостта нещата заспиват...

50

Анонимен

преди 6 години

До Анонимен 43Колега, всичко написано е вярно. Пропускаш само броя на колите. Към днешна дата в София се движат /или пустеят/ 2 милиона автомобила!!!

49

Анонимен

преди 6 години

До До Анонимен 20500 лева и то на ден. Аз нали бях в КАТ за 2 години. Беше отдавна, но тарифата бе проста - без колан 10-20 лева. Пивишение до 20 км - 20-40 лева. Над 20 км от 50 до 100 лева. Ако беше някои пият ... Ами телефони и лчни карти са си оставяли. Не ти трябват много - по 5-6 парчета на ден.

48

КЗЛ

преди 6 години

До Анонимен,ограничението 50 е преди пешеходната пътека на Казичане. Останалата част е 90.

47

Келеш

преди 6 години

Войната по пътищата много лесно може да се пребори - с пунктове през няколко километра, които смятат средната скорост. От това няма как да избягаш.

46

Leo

преди 6 години

За мен е безумие на 8 лентов международен път да се сложи светофар и ограничение 50км/ч. В нормалните държави се изграждат подлези или пасарелки за пресичане на платното. Така е по-безопасно за пешеходците и се избягват излишни и *** ограничения. Реално това е единственият светофар ако се пътува от Благоевград до Бургас.....

45

Анонимен

преди 6 години

снощи имаше репортаж по въпроса по Нова, озаглавен по същия начин. Само дето показваха как шофьорите в участъка караха с 90, а ограничението било 50. Айде да видим сега кое е вярно 90 или 50, или пак някой си е направил хранилка